Cumu impurta una Colette di Colore in Paint.NET

01 di 06

Cumu impurta una Colette di Colore in Paint.NET

Esame di Schege di Coghju hè una applicazione diretta in web gratuiti per pruduce schemi di culore. Hè ideale per aiutà à cunfurmà paleta di culore attraente è armoniosa è pò esse exportatu i schemi di culore in furmatu chì permettenu di esse impurtatu in GIMP è Inkscape .

Sfurtunatamente, Paint.NET ùn anu micca avutu a comodità di sta scelta, ma hè un travagliu simplice chì pò esse un uttellu uttellu se vulete usà una paleta di Designer di Scema di Culore in u editore populari di l'imàmai basatu in pixel.

02 di 06

Pigliate una Screen Shot di un Eschje di u Color

U primu passu hè di pruducia una palette di colore cù u Scheme Designer di Scene.

Quandu avete finitu u pruduttu di scambiu chì site cuntentate, và à u Menu Export è selezziunate HTML + CSS . Questu averebbe apertu una nova finestra o tabulazione cù una pagina chì cuntene duie rapprisentazione di u schema di culori ch'è avete pruduciutu. Scroll à a finestra di manera chì a paleta più bassa è più minera hè visibule è da piglià una schermu screen. Pudete fate quì aghjurnate a chjave di u Screen Print on u vostru teclatu . Assicuratevi chì movime u cursore di u cursore per ch'ellu ùn hè micca nantu à a paleta.

03 di 06

Open Paint.NET

Abrà Paint.NET è, se u dialogu di Capelli hè micca apertu, vai a Finestra > Capelli per apre i.

Avà clicse uguatu di Capicellu novu in u fondu di u dialogu di Capelli per inserisce una nova stampa trasparente nantu à u fondu. Stu tutorialu nantu à u dialogu di Capelli in Paint.NET aiuta per spiegà stu passatu se ne necessariu.

Verificate chì u novu capre hè attivu (serà sottumessi biancu s'ellu hè) è andate à Edite > Pasta . Sì avete un avvistà annantu à l'imàchja fugliale hè più grande ca u grandu di tela, cliccà Dimensione di tela . Questu averebbe appiccà a schermu facia nantu à a nova capa bianca.

04 di 06

Posizione a Palette di Culore

Se ùn pudete micca vedà tutta a piccula paleta, cliccà nantu à u documentu è arraggiusa a schermu passatu per a vostra pusizioni preferita in modu chì pudete vede tutti i culori in a paleta piccula.

Per assicurà stu passu offrittu è ancu per fà sta palette più faciuli di travaglià, puderete sguassà u restu di a fanta pantalla chì circonda a paleta. U passu prossimu vi falla cumu fà questu.

05 di 06

Elimine l'Arrondissement di u Palette

Pudete utilizà a strumentu Rectangulu selezziunate per sguassà e parti innevucata di a sguella.

Cliccate nantu à l'agenzia di selezziunate Rectangulu in u centru di u dialogu di Utente è raghjone una selezzione reticulata nantu à a paleta di culore chjaru. Segnute, vai à Edit > Inversu a Selezione , seguitata da Edit > Selezione di Sguassà . Questu ci sarà cun piacè di colore chjucu nantu à a so strata.

06 di 06

Cume l'usu di a Palette di Culore

Pudete puru selezziunate i culori di a paleta di culore usando l'uttellu di Culu Picker è utilizate à chjudarà ogetti di colore nantu à altri capi. Quandu ùn avete bisognu di selezziunà un colore da a paleta, pudete amparà a strata clicendu u Box of Visibility box. Pruvate di ricurdà a mantene a culori di a paleta cum'è a capa più elevata, perch'ellu vi serà sempre visibili quannu vultate a visibilità di l'estratu.

Mentre chì questu ùn hè micca cum'è cunvenutu cumu importate stampa di paleta GPL à GIMP o Inkscape, pudete salvà tutte i culori di un scelte di culore in una paleta di u dialogu Colore è dopu sguassà a capa cù a paleta di colore, dopu avè salvatu un copia di a paleta.