Cumu usu di iTunes in Linux

Per i patroni di l'iPhone è l'Ipod, iTunes hè a modu primaria per sync música, cinema è altre datu da i so cumputerie à i so dispositi mobile. Hè ancu una bella manera di cumprà musica o riunione tensà di milioni di canzone cù Apple Music . Hè cusì grande per l'utilizatorii di Mac OS è Windows, chì e duie versioni di iTunes. Ma chì tocca u Linux? Ci hè iTunes per u Linux?

A risposta più simplice hè micca. Apple ùn faci micca una versione d'iTunes chì pò esse direttamente nativamente in Linux. Ma chì ùn significa micca chì ùn hè micca putente di correr iTunes nantu à Linux. Solu significa chì hè un pocu difficiule.

iTunes in u Linux Option 1: VI

A vostra scelta per iTunes nantu à u Linux hè u VINI , un prugrammu chì aghjunghje una strata di cumpatibule chì vi permette di scambià programmi di Windows in Linux. Eccu ciò chì deveru bisognu à fà:

  1. Installa u VINI. U VINI hè un dispunibule gratuitamente dispunibule quì.
  2. Quandu u VINI hè stallatu, verificate per vede s'ellu a vostra versione di Linux hà bisognu di alcuni più installati per soporta iTunes o i so schedari. Un strumentu cumuni chì si usa in questa situazione hè PlayOnLinux.
  3. Cù u vostru ambientu cunfiguratu bè, appressu avete da principià installà iTunes. Per fà chì, scaricate una versione Windows 32 di iTunes da Apple è installate . Hè stallatu di listessa manera chì avete esse installatu nantu à Windows.
  4. Se l'installazione iniziale ùn viaghja micca bè, pruvate una versione di iTunes. L'unicu avicci di questu, di sicuru, hè chì e versione di precedente ùn anu micca avutu i più recenti funziunalità o supportu di sincricia cù l'ultimi apparati per iOS.

Ogni manera, quand'è vo avete cumplettatu a stallazione, avete esse ghjustu cù iTunes in Linux.

Questa post à AskUbuntu.com hà più strughje infurmazioni nantu à iTunes in vinu.

NOTA: Questa struttura facià travagliu da parechji distribuzioni Linux, ma micca tutti. Aghju vistu a più parte di a gente dici chì anu avutu successu in Ubuntu, ma i diffirenzii trà e distribuzione i vostri risultati pò varià.

iTunes in Linux Opzione 2: VirtualBox

U secondu mezzu per fà iTunes per u Linux hè un pocu di una trampa, ma dinò di travaglià ancu.

Stu approcciu avè esse instalatu VirtualBox in u vostru màquina Linux. VirtualBox hè una strumentu di virtualizazione gratuitu chì imitava hardware fisicu di un computer è permette di installà sistemi operativi è programmi in questu. Hè permessu di esse, per esempiu, run Windows da u Mac OS o, in stu casu, per run Windows da u Linux.

Per fà questu, avete bisognu di una versione di Windows per stallà in VirtualBox (questu puderebbenu necessariu un discu di installazione Windows). Se tenite quì, seguitate ste passi:

  1. Scaricate a versione curretta di VirtualBox per a vostra distribuzione Linux
  2. Installa VirtualBox in Linux
  3. Launch VirtualBox è seguità a struzzione di a scrittura per creà un computer virtual Windows. Questu puderebbenu esse u discu installatu Windows
  4. U Windows installatu, ponu accumpulà u vostru navigatore Web preferente per Windows è descarga iTunes da Apple
  5. Installa iTunes in Windows è avete da esse bonu per andà.

Allora, quandu ùn hè micca veramente tennelle iTunes in Linux, ùn li dà accessu à iTunes è e so funziunalità da un equipu Linux.

E questu, o in corruzzione VIVE hè quì u più bellu cumerciu finu à chì Apple libera una versione d'iTunes per u Linux.

Will Apple Release iTunes for Linux?

Chì porta à a quistione: Quandu Apple estendinu una versione di iTunes per u Linux? Nun mai dicerà mai, è di sicuru, ùn aghju micca travagliatu in Apple, perchè ùn puderebbe micca sicuru, ma ùn vi soru assai surprised si Apple hà mai fattu questu.

In modu generale, Apple ùn liberatu versioni di i so flagship programs for Linux (micca tutti quelli ancu in Windows). Doppiu u nicu nicu nicu di l'usu Linux è u costu chì deve esse dumandatu à portu è appoggiu programmi in Linux, dubbiamu chì avemu mai vede iMovie o Photos o iTunes per u Linux.