Plating 3D Prints

Mirar Modi per aghjustà a Forza è a Bellezza per l'Objecti 3D stampati

Snap. Avete aghjurnatu, intricatu, un stampatu 3D stampatu solu un pocu oghje è chì hè u sensu chì senti. A maiò parte di noi n'avemu fattu - in pruvà una parti o una cunnessione, avemu pressu o fate un pocu di duro è u nostri travagli di travagliu. Sure, aiutavvià à leghje nantu à l' impremesie di Materie Imprese 3D , ma cù un pocu di creatività, pudemu truvà altre modu di prisirvà o rinfurzà un stampatu stampatu 3D. Per piacè inserite u mondu di u chjappu.

Ughjetti Elettrolattari 3D

I catinu hè stata di circa più di 200 anni. A Storia di l'Elettrolattitura da Maria Bellis, esperta in Inventuri, spieca chì "u chimicu Italianu, Luigi Brugnatelli hà inventatu l'electroplatente in 1805.

U software di 3D hà facilitu per creà oggetti è parechji persunzii accumincianu cù una pantalla in biancu, cusì parlà, è custruiscenu un mudellu digitale, da imprime.

L'artista Adam Mugavero cumencia à u duie modi quì sopra à l'articulu - hè un artighjianu prima, un bracciu, pigliatu bassini esòtichi è cumuni è facenu un travagliu d'arti. S'hè specializatu in eyewear, creendu u chjamà "articuli couture", chì i persone di cumissionari di fà. Da l'ebbanu, purpleheart, è altri boschi bundesoni, Adam guarda un artigliu cun amore.

Quandu hà fattu, elaburà 3D scans a creazione di lignu, l'impone in Autodesk Fusion 360 per rinfurzà e rinuvà u disignu. Puderete in 3D u stampatu u mudellu nantu à un stampatore Stratasys Objet.

Eccu a parti più fresca è a ragiò di esplorà a ferraghju: Aghjunghjammi u plastica impasto elettricatate per fà più forti, più singularità è per dà l'unguiculata precisa chì vole. Hè infusing metal in plastica. Utilizza un randu tutale di metalli diffirenti, travaglià vicinu cù u so platti.

Cunsulentatrici Elettricanti

Cumpilation Elettrolessu utilizate metudii chimichi o autocatalitali. E riezioni si trovani in una soluzione di acqua chì provoca e molécula di metalli à vincinu à e moléculaire plastica, più o menu. Wikipedia spiega chì "u metudu di i chjudesi elettrolite più cumuni hè un niloccu electroless, ancu chì i capelli d'argentu, oru è cobre pò ancu esse appiicati da stu modu, cum'è in a tècnica di Dalle Angel. A diversità di l'azzione galvanoplastia, ùn hè micca necessariu di passà un corrente elettricu attraversu a suluzione per fà un accontu ".

Ci hè un cumentu eccezziunale chì mostra i risultati, parte chjappi, da quandu una una imprese, RePliForm, utilizeghja un prucessu elettroliticu è un prucessu electroless. Puderanu applicà diverse gammi di u metalu, dipindenti da quale u processu si usa. Puderanu à copre è nickel è di persunalizà i spessiglii trà i dui metalli per ottene un certu mira per a vostra parte. Vede u video: Metal Plating 3d Printed Plastics da RePliForm.