Dhclient - Linux / Unix Command

dhclient - Client d'un Client d'Configuration Dynamic Host

SINOPSIS

dhclient [ -p port ] [ -d ] [ -q ] [ -1 ] [ -r ] [ -lf lease-file ] [ -pf pid-file ] [ -cf config-file ] [ -sf script-file ] [ -s server ] [ -g relay] [ -n ] [ -nw ] [ -w ] [ if0 [ ... ifN ]]

DESCRIPTION

U Clientore Software di Internet DHCP Client, dhclient, furnisce un mezzu per a cunfigurà una o più interfaccelli di chjamate cù u Protocolu di Configurazione Dinamicu di l'Amministratore, u protokollu BOOTP, o se sti prutucelli fallenu, per staticamente attribendu una indirizzu.

OPERATION

U protoccu DHCP permetterà un accostu cuntattate cù un servitore cintrali chì mantene una lista di l'indirizzu IP chì pò esse attribuita nantu à una o più sottuvita. U cliente di DHCP puderà dumandà un indirizzu da sta piscina, è poi aduprà nantu à una basa tempurale per a cumunicazione in una reta. U protoccu DHCP hè ancu un mecanismu chì un clientu puderà sapè infurmazioni impurtanti nantu à a retazione a quale hè attaccatu, cum'è a situazione di un router predeterminatu, a situazione di un servitore di nome, è cusì.

Dopu avete l'iniziu, dhclient leghje u dhclient.conf per struzzioni di cunfigurazione. In seguitu, vene una lista di tutte l'interfaccelli di a retama chì sò cunfigurati in u sistema attuale. Per ogni interfettu, prova attempu di cunfigurà l'interfaccia cun u protoccu DHCP.

Per fà seguità di l' arrisitighe in i primi regenerà di u sistemàticu , dhclient manteni una lista d'arriscevule hè assignatu in u dhclient.leases (5). Dopu cumerciute, dopu avè lettu u schedariu dhclient.conf, dhclient leghje u schedariu dhclient.leases per rinfrescate a so memoria di ciò chì chjesa hè statu assignatu.

Quandu u novu acquistu hè acquistatu, hè appendatu à a fine di u schedariu dhclient.leases. Per impedisce u schedariu da esse arbitrariamente grande, di u tempu à u tempu dhclient crea un novu file dhclient.leases da a basa di dati in a basa di u core. A versione antica di u schedariu dhclient.leases hè stata mantinuta sottu u nome dhclient.leases ~ finu à a prustamenu dhclient rigiunate a basa di dati.

Old affittu sunnu custruttu in casu chì u servitore DHCP ùn hè dispunibili quannu dhclient hè invucatu prima (in generale durante u prucessu di iniziatu di sistema iniziale). In quellu avvenimentu, l'antichi arriscevuli di u cartulare dhclient.leases chì ùn sò micca scumpiati sò pruvati, è se sò determinate di esse validu, sò stati utilizati finu à o vanu cadirete o u servitore DHCP ponu esse dispunibule.

Un agruvadoru mobile chì pò esse da necessà necessà à accede à una rete in u quale ùn esiste un servore DHCP pò esse precargatu ind'è un locu per un indirizzu fissi in quella rede. Quandu tutti i sforzi di cuntattate un servitore DHCP anu fallutu, dhclient pruvate à validà l'offerta static, è se successu, utilizarà l'affittu finu à ch'ella sia reinicia.

Un aghjurnu mobile pò ancu viaghjà in certi rete in quale DHCP ùn hè micca dispunibile ma BOOTP hè. In quellu casu, pò esse vantaghje di preparà cun l'amministratore di a rete per una sana nantu à a basa di basa di BOOTP, per quessa chì l'uspitalu pò inizà rapidamente in quella retazione in lenza di circula cù a lista di antichi leasing.

COMMAND LINE

I nomi di l'interfaccia di rete chì u prughjettu di circà di cunfigurà si ponu esse pricate nantu à a linea di cummanda. Sì ùn avete nisuna interfazea sò specificate nantu à a linea di cumanda, dhclient hà identificatu l'identità di l'interfaccia di rete, eliminendu interfieghjele di non broadcast, si pò pussibile, è tentativu di cunfigurà ogni interfaccia.

Hè ancu possibbili per spicifie e interfaces per nome in u dhclient.conf (5) . Se l'interfaccelli sò specificate da stu modu, u cliente ùn solu cunfigurà l'interfaces chì sò o cunduti in u schedariu di cunfigurazione o in a linea di cummandu, è ignuraranu l'altri interfessi.

Se u cliente DHCP puderà esse à trasmette è in un portu altru di l'attuali (portu 68), a bandiera -p pò esse aduprata. Aduprà seguita da u numicu di uputu di u portu chì devendrai l'usu. Questu hè più propriu per scopre scrive. Se un portu diversu hè specificatu per u clientu per eseguisce è di trasmette, u cliente avarà aduprà ancu un portu di destinazione diferenti - una più grande ca u portu di destinazione specifica.

U cliente DHCP normalment trasmette qualsiasi missaghji di u protocolu chì envia cù l'indirizzu IP da 255.255.255.255, l'indirizzu IP di broadcast. Per scopre scrive, pò esse utile à avè u servitore trasmettenu questi messagi à qualchì altru indirizzu. Questu pò esse specificatu cù a bandiera -s , seguita da l'indirizzu IP o di u duminiu di u destinazione.

Per esempii di teste, u ghjinuu di u parcellu di tutti i paese chì u cliente remplies ponu esse uttene u bandiera -g , seguitatu da l'indirizzu IP da mandà. Questu hè solu utili per a prova, è ùn deve esse urdinatu di travaglià in qualchì modu consistente o utilmente.

U cliente DHCP esse accadutu in u primu tutale finu à ch'ella hà cunfiguratu una interfaccia, è da turnà à andà in corruzzione in u sfondate. Per esse a forza dhclient per esse sempre cum'è prufessore prima, a bandiera-dà deve esse spicciata. Questu hè ùtule à esse u clientu sottu un debugger, o quandu l'esce da esse inittab in System V systems.

U cliente cumporio normalment imprime un missu di startupu è visualizeghja a secùtica di u protocolu à u descriptor di errore standard finu à chì hà acquistatu una indirizzu, è solu solu logs messages using the syslog (3) facility. A bandiera -q impighisce qualsiasi messagiu altru arricchinu d'esse stampatu à u descriptor di errore standard.

U cliente ùn sianu micca liberatu u locu di lease chì ùn deve esse dumandatu da u protucellu DHCP. Certi cundutini di u CTP necessitanu esse clientele per avessà u servitore si vulete liberà l'indirizzu IP. U bandiera -r banda esplicita libera u locu di leasing, è quandu u locu hè statu liberatu, u cliente u prossimu.

U -1 induve causa causa di pruvate una volta per acquistà un affittu. Se fallita, dhclient sali cù u codice di u còdice.

U cliente DHCP hè solu a so informazioni di a configurazione di /etc/dhclient.conf, a basa di basa di basa di u /var/lib/dhcp/dhclient.leases, mantene a so identità di processu in un schedariu chjamatu /var/run/dhclient.pid, è configura l'interfaccia di rete di l'usu / sbin / dhclient-script Per specifià cù nomi è / o locali per esse sti schedari, utilizate -cf, -lf, -pf e -sf bandieri, rispettivamente, seguiti da u nome di u schedariu. Questu hè particularmente utile si, per esempiu, / var / lib / dhcp o / var / run ùn hè micca statu muntatu quandu u cliente DHCP hè inizio.

U cliente DHCP si spiccà se ùn si pò micca identifiendu qualse interfaccelli di rete per cunfigurà. In l'ordinateur laptop è l'altri ordinateur cù l'autobusos I / Ou chì sò scambiati, hè pussibule chì una interfaccia di broadcaste pò esse aghjettata dopu à l'startupu di u sistema. A-bandiera vera pò esse aduprata à u cliente ùn ùn sia micca quandu ùn si trova micca tali interfaces. U prugramma (8) pò esse utilizatu per avessà u clientu quandu una interfaccia di rete hè statu aghjustata o sguassata, affittu chì u cliente pò pruverisce a cunfigurà l'indirizzu IP in quella interfazea.

U cliente DHCP ponu esse diretta à ùn pruvà micca di cunfigurà qualsiasi interfaces cù a bandiera -n . Questu hè più prubabile di esse utile in cumbinazioni cù a bandiera -w .

U cliente pò esse urdinatu à diventà subitu un daemon, invece di stà à aspittà finu à avè acquistatu un indirizzu IP. Questa pò esse fatta da furnisce a bandiera- nw .

CONFIGURATION

A sintassi di u corsi di dhclient.conf (8) hè discutitu sanu.

OMAPI

U cliente DHCP furnisce alcuna abilità di cuntrullà dinù mentre ch'ellu si curria, senza firmà. Sta capacità hè furnita da OMAPI, una API per manipulà l'ogetti remoti. Oghje i clienti OMAPI cunnette à u cliente cù TCP / IP, autentificà, è pudete esaminà u status curativu di u cliente è fà cambià.

Purtantu di implementà u protocolu OMAPI sottu u guvernu, i programmi di u seguitu utilizà l'API dhcpctl o OMAPI stessu. Dhcpctl hè un wrapper chì manipula a pocu di i travaglii di l'affari chì OMAPI ùn faci micca automaticamente. Dhcpctl è OMAPI sò documenti documentati in dhcpctl (3) è omapi (3) . A maiò parte di e cose chì vulete fà cù u cliente pò esse diretatu direttamente cù u mandu d'ole (1) , invece di avè avutu per scrive un programa specialu.

U OBJECTIVE DI CONTROL

L'ughjettu di cuntrollu permette di chjusu u cliente, allughjendu tutti i leasees chì detentenu e eliminazione di qualsiasi registri DNS pò esse aghjustatu. Hè ancu permette di pause à u cliente - ùn cunfigurate alcuna interfette chì u cliente hè utilizzatu. Pudete dopu restituverà, chì a causa di cunfigurà quelli interfaccia. Aduprà normalment a pausa di u cliente prima di andà in a hibernazione o di dorme in un ordinateur laptop. Puderete reticinu dopu à u putere ritene. Questu permette li chjappi di chjappu per esse chjappu mentre l'ordinateur hibernate o dorme, è da reinitializazione à u so statu prelatu quandu u ghjocu di l'hibernazione o di u sonnu.

L'ogghjettu di cuntrollu hè un attributu - l'attributu statali. Per fà chjusu u cliente, stabilitu u so statu attribuia à 2. Hè stanu automaticamente un DHCPRELEASE. Per fà pausa, stabbilisce u so statu attribuia à 3. Per rinunzià, stabbilisce u so statu attribuia à 4.

Impurtante: Utilizà l' ordine di u manu ( % man ) per vede cumu u cumandimu hè usatu in u vostru urdinatore particulari.