Dig - Command Linux - Unix Command

NAME

dig - Utilita di DNS

SINOPSIS

dig [ @ server ] [ -b address ] [ -c class ] [ -f filename ] [ -k filename ] [ -p port # ] [ -t type ] [ -x addr ] [ -y nome: key ] [ name ] [ type ] [ class ] [ queryopt ... ]

dig [ -h ]

dig [ global-queryopt ... ] [ query ... ]

DESCRIPTION

dig (duminiu di u duminiu di u duminiu) hè un uttellu flexible per interrogate servitori di DNS. Detta una ricerca di DNS è mostra e risposti chì sò ritornu da u servore (s) chjamatu chì sò cunsiderati. A maiò parte di l'amministratori di DNS utilizanu dig à sviutà i prublemi di DNS per via di a so flessibilità, a facilidad d'usi è a clarità di u risultatu. Un altru strumentu di ricerca tendenu di tene menu funziunalità chì cava .

Ancu si digià normalment cù l'argumenti di l'argumintazzioni di mandatu, hà ancu un mudellu per esempiu di leghje e ricerche di dumanda da un schedariu. Un laburu risultatu di l'argumintazzioni di linea di mandatu è l'opzioni hè stampatu quandu l'opzione -h hè datu. A versione di versione precedente, l'implementazione di BIND9 di diga permette parechji prucessi per esse emessu di a linea di cummanda .

Aduprate ch'ellu deve dite un questu di un servore de nome specifice, dig hà pruvatu à ogni servore lista in /etc/resolv.conf .

Quandu ùn sò micca disposti l 'argumenti di linea di cumanda o l'opzioni, prestu una consulta di NS per "." (a ràdica).

U PAGINA SIMPLE

Un avvocu tipu di cavu s'assumiglia:

dig @ server name type

induve:

servitore

hè u nome o l'indirizzu IP di u servore di nome per a consulta. Questa pò esse una direczione IPv4 in notazione decimale og cumparate una direczione IPv6 in notazione limitata di u còdulu. Quandu l'argumentu di servitore prupostu hè un nomu di l'ostindina, dig digià risolve quì nomu prima di dumanda quì u servore di nome. Se ùn esiste un servitore argumentu, dig consulti /etc/resolv.conf e ricerche i servitori di nome esistenu quì. A risposta da u servore di nome chì responde hè indicatu.

nome

Hè u nome di u risorsu di risorsu chì hè di guardà.

tipu

indicatu chì tipu di ricerca hè necessariu --- CUALIZATU, A, MX, SIG, etc., tipu pò esse qualunque qualità validu di query. In casu chì u tipu di tipu hè furnutu, dig cacerà una ricerca per un registru.

OPTIONS

A opción -b poneghja l' indirizzu IP da a quistione per indirizzu . Hè bisogna un indirizzu validu in una di l'interfaze di a xarxa di u situ.

A categurìa di predefinita (IN per Internet) hè sopra à l'opzione -c . Classe hè qualunque una classa vale, cum'è HS per esse Hesiod o CH per CHAOSNET.

L'opzione di -f fa scanta in modu batch in leghje una lista di dumandesi di ricerca per prucessu da u filename di u schedariu. U schedariu cuntene una serie di consultati, una per line. Ogni annuali in u file deve esse urganizatu in listessa manera quandu anu prisentatu cum'è quistione per pudè uscu l'interfaccia di linea di cumanda.

Se un numaru di portu nè micca stàndardu per esse dumandatu, l'opzione p è usata. portu # hè u numaru di u portu chì dig viaghja e vostre dumande inveci di u numaruu 53 di u DNS di u stabile. Questa opzione seria usata per pruvà un servitore chjamatu chì hè statu cunfiguratu per esse di ricerche in un numero di portu micca standard.

A opción -t cambia a tipu di quistione per tipu . Pò esse qualunque qualità di query validu chì hè supportatu in BIND9. U "CCU" di u predefinitu di qualità, salvu chì l'opzione pruveditu per indicà una reverse lookup. Un traspendu a zona pò esse dumandatu per specifichi un tipu di AXFR. Quandu una crescente di una zona incrementali (IXFR) hè necessariu, u tipu hè settore per ixfr = N. U trasferimentu zonaali incrementali cuntene i cambiamenti realizati à a zona, chì u numaru di seru in u registratu SOA hè N.

Reverse searches - mapping addresses for names - sò simplificate per l'option -x . addr hè una indirizzu IPv4 in notazione decimale cun u puntuale, o una indirizzu IPv6 delimitatu di u colon. Quandu sta opción hè aduprata, ùn ci hè bisognu di furnisce u nome , classe è tipu argumenti. dig digià automaticamente una ricerca per un nomu cum'è 11.12.13.10.in-addr.arpa è stabilisce u tipu è classi di query à PTR è IN rispettivamente. Per automaticamente, l'indirizzu IPv6 sò veduti cù u duminiu IP6.ARPA è l'etidi binariu cumu definitu in RFC2874. Per utilizà u metudu RFC1886 maiò utilizendu u duminiu IP6.INT è l'etiqueta "nibble", specifice l'opzione -n (nibble).

Per firmà a dumanda DNS mandata da dig è e so rispunsenu utilizendu signalazioni di transaczione (TSIG), spicificà un schedariu chjave di TSIG cù l'opzione -k . Puderete puru spicificà a chjave di a TSIG nantu à a linea di mandatu cù l'opzione "è"; nomu hè u nome di a chjave di a TSIG è a chjave hè a chjave propria. A chjave hè una stringa codificata basta-64, generata tipicamente da dnssec-keygen (8). Avè avè esse attentatoghju cù l'opere è l'opzione à i sistemi multiusuali cum'è a chjave pò esse visibile in u prugettu da ps (1) o in u schedariu di storia di cunnessione. Quandu s'utilice l'autenticazione TSIG cù cavallu , u servore di nome chì hè consultatu hè bisognu di cunnosce a chjave è l'algoritmu chì hè stata utilizata. In BIND, questa hè fatta da furnisce i chjave di u funziunamentu adattu à u server in named.conf .

QUERY OPTIONS

cava furnisce una quantità d'opzioni di quistione chì affettanu u modu in u quale sò stati brosini è i risultati signalati. Uni di sti sette o resettate bandate bits in a questa di cume, qualchì determinate e quelli setti di a risposta sò stampati, è altri determinate u tempu d'indimezze è prucesse strategie.

Ogni opció di ricerca hè identificata da un keyword cumpratu da un plus signo (+). Certi palangani setà o resettenu una opzione. Sti pò esse precedutu da a stringa nè à annunzià u significatu di questa keyword. Altri keyword cita risultati per l'opzioni cum'è l'intervalu di timeout. Hannu u furmulariu + keyword = valor . L'opzioni di ricerca sò:

+ [no] tcp

Utilizate [ùn utilizate micca] TCP quandu anu dumandatu servitori di nome. U cumpurtamentu predeterminatu hè di utilizà UDP aduce chì una dumanda AXFR ou IXFR hè dumandata, in quale casu hè una cunnessione di TCP.

+ [no] vc

Utilizate [ùn utilizate micca] TCP quandu anu dumandatu servitori di nome. Questa sintaxisa alternativa à + [no] tcp hè furnita per cumpatibilità retrospectiva. U "vc" stands pè "circuit virtual".

+ [no] ignore

Ignite u truncamentu in risposti UDP in casu di riprova cù TCP. Per automaticamente, i TCP prucessi sò rializati.

+ domain = nomu

Stablece a lista di ricerca per cuntenenu u nomu di u nome sicuomu , secondu in a Directiva di duminiu in /etc/resolv.conf , è permette a furmazione di ricerca di ricerca cum'è se l'optione di ricerca di + era datu.

+ [no] search

Aduprà [micca aduprà a lista di ricerca definita da a lista di ricerca o di dumanda in resolv.conf (se anu). A lista di ricerca ùn hè micca usata da u default.

+ [no] defname

Deprecated, trattu com'è sinonimu di + [no] search

+ [no] aaonly

Sta scelta ùn faci mai. Hè dispostu per compatibilità cù versioni antichi di cavallu induve si stabbilisce una bandiera di resoluzione inimposta.

+ [no] adflag

Set [non set] l'AD (data autèntiche) in a quistione. U AD hè un veru standard solu in risposti, micca in queries, ma a capacità di definisce u bit in a quistione hè furnita di cumpreta.

+ [no] cdflag

Set [non set] u CD (verificatu invalidatu) bit in a query. Questa dumanda u servitore per ùn esse micca a validazione di DNSSEC di e risposti.

+ [no] recursive

Toggle the setting of the RD (recursion desired) bit in the query. Questu pezzu hè stituutu da u default, chì significa digià spessu enviale recursive queries. A Recursione hè automaticamente disattivata quannu l' opzioni di + nssearch o + trace query sò usati.

+ [no] nssearch

Quandu sia sta opción hè stata, cavu tentativu di truvà u servitore di servore d'autore per a zona chì cuntene u nome chì hè guardatu è di vede u registratu SOA chì ogni servore di nome hà in a zona.

+ [no] trace

Circumvenza traccià di u paese di delegazione da i servitori di raziu per u nome chì hè guardatu. Tracing hè invalidatu da u default. Quandu u tracciò hè attivatu, digite vultate iterativu per risolve u nomu chì hà guardatu. Segui u referenze di i servitori di a basa, chì mostra a risposta di ogni servore chì era usatu per risolve a ricerca.

+ [no] cmd

cuntenenu a stamperia di u cumuzioni iniziali in l'output identifie a versione di scàccia è l'opere di ricerca chì sò stati applicati. Stu scrittu hè stampatu da u default.

+ [no] short

Fate una risposta tonosa. U predefinitu hè di stampà a risposta in una forma furmosa.

+ [no] identificà

Ammuate [o ùn mostra micca] l'indirizzu IP è u numaru di portu chì furnia a risposta quandu l'opzione curtima hè attivata. Sè i risposti di manera curta sò dumandati, u predefinitu ùn hè micca di cunferenze l'indirizzu è u portu di u serviziu di u servitore chì furnisce a risposta.

+ [no] comments

Toggle the display of comment lines in u vostru contu. U predefinitu hè di stampà cumandamenti.

+ [no] stats

A questa scumette cambia a stamperità di l'statìstiche: quandu a ricerca hè stata fatta, a dimensione di a risposta è cusì. U cumpurtamentu predeterminatu hè di stampà l'statistiche di quistione.

+ [no] qr

Impressa [ùn imprime] a quistione cum'è mandatu. Per automaticamente, a quistione ùn hè micca stampata.

+ [no] question

Impressa [imprime micca] a sección di quistione di una query quandu a risposta hè tornata. U predefinitu hè di imprimirà a sizzioni di quistione cum'è un commentu.

+ [no] risposta

Visualizza [ùn vede micca] a risposta di una rete. U predefinitu hè di vede.

+ [nunda] autorità

Visualizza [ùn vede micca] a sección di l'autorità di una risposta. U predefinitu hè di vede.

+ [no] supplementu

Visualizza [ùn vi manca] a sección più grande di una risposta. U predefinitu hè di vede.

+ [no] tutti

Stacciate o scumpete tutti i bandieri.

+ time = T

Determina a timeout per una query à T segundos. U tempu predeterminatu hè di 5 segundere. Un tentativu di stabilisce T à menu di 1 serà risultatu in una query timeout d'1 secunamentu si appiicatu.

+ prova + T

Fate u numeru di volte per ripedi UDP queries à u servitore à T in letturale di u default, 3. Sì T è menu di u stessu o cero, u nùmeru di rete esatta in silenziu à 1.

+ ndots = D

Determinate u numicu di punti chì anu avè prisentatu in nome à D per esse cunsideratu assolutu. U valore predeterminatu hè quellu chì hà definitu utilizandu a ndotazione di ndots in /etc/resolv.conf , o 1 se nè mancu esistiu ndotti hè presentu. Nomi cù i pezzi più scurdati sò interpretati cum'è nomi relattivi è seranu ricercati in i duminii ind'à a direttiva di ricerca o duminiu in /etc/resolv.conf .

+ bufsize = B

Aduprà u tamperu di u buffu UDP publicitatu cù EDNS0 à B bytes. I toli massimi è minimi di stu bufferu sò 65535 è 0 rispettivamente. U valori fora di sta scala hè inturnuatu o cundivanu appressu.

+ [no] multiline

Ricerche stampate cum'è SOA ricrivate in un furmulariu multilingua di furmatu cù cumenti lible in umanu. U predefinitu hè di impriverà ogni rècord in una sola linea, per facilità a macchina di analizazione di a salda dig .

+ [no] fallenu

Ùn pruvate micca u servore pienu si vi riceve un SERVFEIL. U predefinitu ùn hè micca pruvà à u servore prossimu chì hè a reversa di u cumpurtamentu regulare stub.

+ [no] besteffort

Tentativa per vede u cuntenutu di messagi chì sò cunforme. U predefinitu ùn hè micca vede risposti malformed.

+ [no] dnssec

A dumanda DNSSEC serà mandatu da u DNSSEC OK bit (DO) in u discu OPT in a sezzioni addizzjonali di a quistione.

MULTIPLE QUERIES

L'implementazione di BIND 9 di cavu accetta a particularità di e quistione multiplici nantu à a linea di mandatu (in più di sustene l' opere di u pacchju -f ). Ogni chè questa dumanda pò esse furnitu cù u so propiu sette bandiera, opzioni è opzioni di ricerca.

In questu casu, ogni argumentu di questa represente una ricerca individuali in a sintache di linea di mandatu scritta prima. Ogni cunfurzata di qualsiasi di l'opzioni standardi è bandieri, u nome chì deve esse espunutu, un tipu di e dispettante opcional è a classe è qualsiasi opzioni di ricerca chì deve esse appiicati à questa quistione.

Un elencu glubale di opzioni di ricerca, chì deve esse appiicatu à ogni dumanda, pò ancu esse furnitu. Questa opere di ricerca globale deve precede à a first tufea di nome, class, tipu, opzioni, bandieri è disposti questi nantu à a linea di cummanda. Ogni opere di quistione globale (solu a + optione [no] cmd ) pò esse anulatu da un settellu query specificu d'opzioni di ricerca. Per esempiu:

dig + qr www.isc.org cume -x 127.0.0.1 isc.org ns + noqr

vi mostra chì u diga puderia utilizà da a linea di cumanda per fà trè perspettivi: una CUNCATA cunta per www.isc.org, una ricerca in reverse di 127.0.0.1 è una dumanda per i registri di l'isc.org. Una opzione di query global di + qr hè applicata, perchè chì diga mostra a dumanda iniziale chì hà fattu per ogni ricerca. A quistione finali hà una scelta di query local di + noqr chì significheghju chì a diga ùn imprima a quistione iniziale quandu visualmente quì u NS records per isc.org.

VEU TALLAHU

host ( 1), chjamatu (8), dnssec-keygen (8), RFC1035 .

Impurtante: Utilizà l' ordine di u manu ( % man ) per vede cumu u cumandimu hè usatu in u vostru urdinatore particulari.

Articuli Related