A Storia di u Sistema di Ghjoculi di ColecoVision

Mentre e fugliassi li ricordi di u Nintendo Entertainment System cum'è a prima prima cunsulenza di arcade, i entusiasticu di retro è i gamers di hardcore accunsenu chì ci era un sistemu chì trumped a NES, in l'acclaimsi critici, l'impattu è a nostalgia, a ColecoVision .

In a so vita brevi di sente anni, ColecoVision analizò l'aspettattivi, i richieste di vendita è era bè nantu à a strada di diventà a consola più riesciuta in a storia, chì avianu micca statu per u settore di l' industria in u 1983/84 è una risposta risposta per cunverta a consola in un computer di casa.

A pre-storia

In certi rispetti, u nome di stu articulu puderia esse chjamatu, Coleco: A Casa chì Atari Built , chì Coleco hà criatu un affari tutale nantu à a clonazzioni è avanzava tecnulugia Atari .

In u 1975 Pari di Atari era un gran successu in i dui arcuni è l'unità di casa, fora di più di a vendita di a so sola cuncorsa, a Magnavox Odyssey . Cù u successu di successu di Pong , ogni tipu di l'imprese avissiru pruvatu à fà u passu à i video games, nclusa a Cumpagnia Cumpagnia , chì avianu cuminciatu u so cummerciale in articuli di u pelle è poi trasfigurò à fabbricà piscastichi .

Un annu dopu à a liberazione di Pong, Coleco hà intrutu in u video game frare cù u primu prugnu Pong , u Telstar . In più di cuntenente Pong (chjamatu tennis alloghju), u chipe era stata modificata per adoprà dui variations di u ghjocu, u Hockey è l' Handball . Avè più di un ghjocu hà ancu fattu a Telstar a cunsulazione principale di u mondu.

Invechjate Atari possu i diritti à Pong , legale ùn puderanu micca battaglia di l'onda di cloni à cliccalli in u mercatu. Ci era digià una zona grisa chì circundava u ghjocu chì Atari stessu anu "prumessu" u cuncettu è u disignu di Tennis per Dui , chì qualchdi discutenu chì era u primu ghjucatu di video, in quantu u ghjocu di Tennis di Magnavox Odyssey chì hà publicatu un annu prima di Pong .

À u primu, u Telstar fu u big seller è à u dui anni dopu, Coleco pubbricau parechji mudelli diffirenti, ognidunu cù più variazioni Pong è un aumentu di qualità. U microchip chì utilizava Telstar hè statu veramente fabricatu da General Electric. Cum'è GE ùn hè micca cunnessu per un cuncessu sclusivu qualsiasi cumpagnia chì vulete acquistà in u ghjocu di video game puderia piglià u so propiu clone Pong cù i chips GE. In seguitu, ancu Atari si vultò versu GE, cum'è una solu solu solu chì fabrica i propri fritte. Subitu u mercatu hè inundatu cù centu di parechji Pong rip-offs, è e venditi partianu per annunziate.

Quandu e persone si cuminciaru à pneumàtiche di Pong , Atari hà vistu u putenziale in creà un sistema cù una larga varietà di ghjochi nantu à cartridges intragrachabili, è in u 1977 facia liberà l' Atari 2600 (aka Atari VCS ) . U 2600 hà prestu prestu prestu un successu maiò, domandizendu u mercatu finu à u 1982 in quandu Coleco hà riposu di ritornu à u pozzu di Atari tech per u ColecoVision .

Un corpu di una Consola - Corazon d'una Computer

In 1982, u mercatu di casa era duminatu da l' Atari 2600 è Intellivisioni di Mattel . Parechje anu pruvatu à cumpetenu, ma falli ... finu à chì ColecoVision hè vinutu.

À u principiu di l'anni 80, a tecnulugia di l'informatica era diventata menu caru graziu à u Commodore 64 , è i cunsumatori anu craving un jocu di qualità maiò. Coleco hà rinviatu per esse u primu à mette in un prugrammatu in un video game console di casa. Invece chì u crescenu u costu à u 50% più altu di a cumpetizione, permette a Coleco per furnisce vicinu à a qualità arcade.

Invece chì a tecnulugia avanzata era un puntu di vendita, ùn era micca abbastanza per rinvià i clienti da a forza stabilita di u Atari 2600 . In più di necessariu un ghjocu di ghjocu, per Coleco per arrubbillà i clienti da i 2600 anu ancu bisognu di novu usà novu l'arti di Atari.

L'Associazione ColecoVision / Nintendo è l'Atari Clone

Ntô principiu di l'anni 80, Nintendo avianu catturitu solu nantu à u gruppu di ghjucadore di video game cù u so clone Pong , u Sistema di Cunsumammu TV . U ghjocu di ghjocu di Nintendo era da arcuni cù u so primu successu maiò, Donkey Kong . À quell'è ci avia una guerra di battaglia trà Atari è Mattel per i diritti di e video di casa di Donkey Kong , ma Coleco hà sceltu in una offerta immediata è una prumessa di fà u jocu più altu di qualità chì qualsiasche di l'altru sistema puderia furnà. ND anu à Coleco chì hà fattu una recreazioni perfetta per l'imbusche cù u ColecoVision . A scelta di ghjucà l'arcade hit in manicuristu hà purtatu venduti di a cunsola à successu maiò.

L'altru fattore in ColecoVision hà scritti i so primi muduli d'espansione. Siccomu lu Colecovisione hè stata cun tecnulugia di computer, cum'è un computer puderia esse mudificatu cù addenze di hardware chì hà sviluppatu a so capacità. Mètode d'Expansion n ° 1 hà iniziatu alongside ColecoVision è cuntene un emulatoru chì permettenu à u sistema à ghjocà Atari 2600 cartridges. Gammers sò avà un unicu sistema chì puderanu esse di e plataformi, chì dà a ColecoVision a più grande biblioteca di ghjocu chì qualsiasi altre cunsula. Questu accumpariu ColecoVision nantu à a cima cum'è questu subitu in Atari è Intellivision in una materia di mesi.

Atari hà pruvatu d'intervene per cullega di Coleco per a violazione di i so patente di u 2600 , ma à i tempi i video games sò un novu cuncettu ch'è parechji legisdi in u locu per prutezzione di diritti di pruprietà. Atari avia fattu una lotta pruvatu à prutege a so tecnulugia annantu à l'annu, micca solu cù i cloni Pong, ma cù i corti chì permettenu i pezzi non autorizati per esse fattu per u 2600 . Coleco hà sappiutu per spende nantu à i tribunale per pruvucari ch'elli avianu custruitu l'emulatoru cù e parti off-the-shelf. Comu nimu di i cumpunenti individuali eranu pussessi di Atari, i tribunali ùn anu micca sentutu chì era una viulenza di patenti. In questa colecca culunale ùn solu ùn cuntinueghja cù a so vendita ma hà fattu un clone standari apartatu 2600 chjamatu Coleco Gemini .

I Games

U ColecoVision foru à a so qualità di jocu di qualità à u sistema di casa, è ancu s'elli ùn sò micca porti diretti di i tituli di arcuni coin-op, eranu reutilizzati per fonnu cù a capacità di ColecoVision chì era sempri più avanzatu ca quellu chì hà avutu vistu in un sistema di casa.

U ghjocu di Donkey Kong chì hè stata cun u sistema hè micca solu a colecoVision più cercano hè vinutu à ricreà un ghjocu arcade originale, ma hè a versione più cumposta di Donkey Kong sona per un sistema di casa. Ancu a versione Nintendo diventonu per u Nintendo Entertainment System , e più ricenti di a Nintendo Wii , ùn cuntene tuttu i niveli arcade.

Mentre chì assai puderanu argudiarè chì i tituli di inizziu, in particulari Donkey Kong , sò noteviliamenti vicinu à a qualità di arcade, assai di i sistemi successivi di i ghjucadie ùn avianu micca dimustratu u tempu o cura. In modu visualu è ghjucatori di ghjucà eranu numeri tuli ColecoVision chì ùn puderanu micca sturianu una foglia à i so contrapartiti di coin-op, cum'è Galaga è Popeye .

Mètode d'Expansion & # 39; s Giveth è Taketh Away

Eppuru Mudulu di Espansione # 1 era parte di ciò chì hà fattu u ColecoVision un hit, era l'altri Moduli chì avaristi successivamente à a morti di u sistema.

A anticipazione era alta cù l'annunziu di l' Espansione Moduli # 2 è # 3 , nè duie chì si ncontri l'expectativa di gamer. U mudellu di espansione # 2 finìu comu un controle perifericu di stazzione avanzata di a Steering Wheel. Eppuru, in quandu era u più perifferenti avanzatu di u so tipu, cumpritu cù un pedalò di u gasu è in Turbo , ùn era micca un grande vendeurore è solu un pocu di cumpatibili setièghjanu avianu stabilitu.

Dopu à u libru di u ColecoVision , i piani anu publicatu per u terzu mudellu d'Espansione chjamatu u Modu Super Game . U SGM hè stata destinata à expandà a memoria è u putere di u ColecoVision , chì permette più avanzati di ghjochi cù gràfici favurizii, juge è niveli supplementari. Invece di cartridges, u SGM hà da utilizà un diskette cum'è "Super Game Wafers" chì sparghjia in salute, stati è puntei alta nantu à cinta magnetica. Diversi partiti eranu sviluppati per u Module è hè statu demone in u 1983 di New York Toy Show , riceve un grande quantu di ludari è buzz. Ogni omu era cusì cunfidendu chì u SGM seria un successu chì Coleco hà travagliatu cù RCA è u cuncorsu video console creator Ralph Baer (Magnavox Odyssey) nantu à un segundo Module Super Game , chì puderia ghjucà è film in un discu similar à u RAC CED VideoDisc Players , un precursore per laserdiscs è DVD.

Ddu ghjugnu, Coleco hà rimessu in a liberazione di u SGM è dui mesi dopu hà anulatu u prugettu tutale, è invece liberatu un modulu di espansione differenti # 3 , u Componenti d'Adam .

L'Adam Computer Gamble

À quellu tempu, u Commodore 64 hè l'equipaggiu di u vostru urdinatore è hà cuminciatu à annunzià nantu à u mercatu di video game. Colvo hà avutu l'idea chì invece di fà una computer chì ghjoca video games, perchè ùn avete micca un jocu cunsulari chì doule com un computer? Perciò l' Adam nascìu.

Prudendenti parechji cumpunenti da u Module Super Game Modificatu , l' Adam consistia di un teclado addumatu, u Packit Data Di Digital - un sistema d'almacenamiento di cazzu di casette similar à l'utilizatu per u Commodore 64 , un stampaturu chjamatu SmartWriter Elettronica Squadra , software è un ghjocu in paese.

Ancu Coleco pussibile i cunsule drittijiet à Donkey Kong , Nintendo era finalizatu un trattu per Atari per pruduce dinù solu DK per u mercatu di computer, per quessa, un ghjocu inizialmente prughjettatu per u SGM , Buck Rodgers: Plant of Zoom , ghjocu.

Eppuru un sistema anticu, l' Adantu era culpitu di bugs è di malfunzione di hardware. A più notevilla di chisti includenu un enormu numaru di dispatchatori di pratiche digitale chì puderanu fuglià quasi quandu u so usu, è una putenza magnetica emanata da l'urdinatore quandu u so primu sguizzatu chì dannu / borrarà casette d'accatamenu di data.

L' astudienzii adamplici di Adam si maritò cù u prezzu di $ 750, un costu più altu chì cumprà una ColecoVision è Commodore 64 cunghjunata, saldò u sistema destinu. Colvo hà perdutu a so cammisa nantu à l' Adamu cum'è u Crash à u Crash hit video. Ancu Coleco hà avutu planificazione per un quartu Modulu di Espansione, una chì permettenu di cartuccii Intellivisioni per sia ghjucatu à u sistema, tutti i prughjetti di u futuru anu anu annullatu.

A Culleviation Finisci

A ColecoVision hà mantendu à u mercatu finu à u 1984 quandu Coleco anu sullurdatu l'attu di l'elettronica per fighjà principalamenti in i so linee di ghjuculi, cum'è u Cabbage Patch Kids .

Un annu dopu chì u ColecoVision hà partitu u mercatu, u so sociu chì anu licinziatu Nintendo vinni in l'America di u Nordu America è rinnuvava l'industria di video game with Nintendo Entertainment System.

Ancu qualcillutu di u successu, Coleco hà truvatu in i ghjuculi, u burricu finanzitariu causatu da l'Adam Computer hà hà da casu l'impresa fora di a riparazione. In principiu in 1988 a cumpagnia cuminciò à vende di i so assi è chiuì i so porte annu dopu.

Eppuru chì a cumpagnia cum'è averemu da ùn esiste più longa, u nomu di a marca era vendita è in u 2005 un novu Coleco hè statu furmatu, spicializatu in ghjuculi elettroni è ghjochi dedicativi.

In a so corta duie anni di vita, u ColecoVision hà vindutu i sei milioni d'unità è hà rializatu un marca permanente cum'è una di a più alta qualità è avanzata di u video console di ghjucadore di l'anni 80.