Riva Turbo X Bluetooth Speaker

01 di 03

Unu di l'Audiobò francese di u 2014

Brent Butterworth

Riva Turbo X Bluetooth Speaker

Unu di i prudutti di un CES di u precedente ponu vede chì a più impressionata hè a Riva Turbo X , un prototipu di un novu parlante Bluetooth. Chì puderia esse interessante cun un altru altru Bluetooth, dumande? Principale, u Turbo X ùn hè micca chjappu cum'è un parlante Bluetooth.

Quandu ùn aghju micca intesu parlà di u Turbo X da quandu, principiava à dumandà ciò chì era successu. Ma pudete aghjunghje un chjamatu da u presidente Riva Audio è u genaru di l'ingenieru Don North, chì uffrìu di stà sopra a mo casa è dà un insemme di a casi finita di a versione di u Turbo X.

Hè mpurtanti avvertì chì Riva Audio ùn hè micca solu qualchi carusi cumprà materiale aleativi da u ODM Chine. Hè una cumpagnia di disegnazione d'à cumpostu di u Californiu, custruiuta da i veterani di Aurasound, è travagliendu in partenariati cù Wistron, una ferma fabbrica taiwanese cù più di 700 000 impiegati.

Vi daraghju a mio valutazione di u sonu è di e funzioni nant'à a pagina dopu. Prima, vulia senti u pitch di u Nordu à ciò chì hè cusì sfarente di u Turbo X.

02 di 03

Una entrevista cù Don North, Chief Engineer of Riva Audio

Brent Butterworth: Pudete rinsignà quellu chì hà l'intente di sta prudutta?

Don Nord: Vulendu vultà un sonu d'alta fideltà à un auditu di u XXI seculu chì hà cultivatu à sente l'MP3 à l' iPod , chì ùn sò micca abituati i stereopelli tradiziunali di ghjuvelli cù cumpunenti separati. Vulendu chì sìanu intesu più vicinu à ciò chì l'artisti intese, cù un sensu di spaziu, micca u sonu unu o dui dimensioni chì avete cun a maiò parte di i filippe in wireless.

BB: Aiu, ma avutri cumpagnii hà dettu cose similanti. Chì dispunibule cù u vostru attrue?

DN: Havi un sonu più grande è una spaziu più largu di senti per a nostra tecnulugia Trillium. Hè un algoritmo chì aghjunghjia un sonu stereo di dui canali à trè canali, chì in u nostru casu hè un pruggeneru full-range à u frontal è un corpu di full-range à ogni latitudine. [ A maiò parte di i parratori in wireless sò solu dui purtarii in u front. - BB .] Hè un sensu maiò più grande di spaziu è prufundità, senza u strettu un paniellu dolce chì vene cù sistemi di dui canali.

Ancu dà più bass d'ellu avete da esce da a so misura. Cù i trè capulisti attivu è quattru radiatori passivi, pudemu acquistà qualchissia di quellu grande, riche è immersive sound chì vulete esse espertu d'un sistema tradizionale d'alta fiducia. Ingannà ancu in parte cum'è una bona altavocita d'alta fiducia, per minimizzà a vibrazione cerche.

Avemu ancu usatu un DSP dedicato [chip di processatu di signalatu digitale] in l'unità per fà u processatu di signal è a tuning. A lot of amp chips anu DSP built in, ma nimu di quelli chì avemu vistutu era un prucessu prucessu suffirenziu per fà ciò ch'è vulianu fà.

BB: Avete dissenu i cuntrolli specifichi per sta unità?

DN: Sì. Tutti i transducers sò stati sviluppati in casa quì in u Californiu meridionale. Tuttu u sviluppu industriale è u sviluppu acusticu era fattu in-house. U disignu elettronulugru principia cù cunsiglieri in SoCal è hè stata rapida per a produzzione da Wistron.

BB: Ci hè chì qualcosa spéciale nantu à i drivers?

DN: I radiatori passivi , in particulari. A maiò parte di i radiative passivi in ​​wireless speakers sò solu un diafragma flat cun un entuzzu flexu. I nostri radiateurs passivi utilizanu un accentu più traduttu di ghjuchissima, cù una bobina è una aranciu cum'è un corpu attore nurmale. I travagliate più com'è un pistone è sò più stabili, perchè avemu tanta distorsioni è a maiurezza massima. Oghje ancu postu à i lati opposti per annunzià a vibrazione è seguite guardà u parlante da scooting around mentre è ghjucatu.

Avemu aghju fattu assai scentifichi è capacità in u sviluppu di i prughjetti di 60mm. Anu dudu imetate di neodimiu è di diaphragmi d'aluminium. Aghjustate alcune qualcuno ùn puderebbe sparte. Chì risultati hè una scala di freccia larga assai cun una scelta lineale alta per a so grandezza, è chì crea una riproduzione di bassi naturali.

BB: Cumu puderete paragunà u sonu di u Turbo X cù i so cuncurrenti?

DN: Cuntinuarà chì sia più richore è più purer. Ci hè più detailed. Hè un sensu megliu di facilità è spaziu, senza sullivazione santeada o trasfurmata. Pudete trattà quasi nant'à un locu, ma u Trillium upmix è i radiaturi passivi opposti pirmettenu di ottene un benefiziu più grande cù a piazza più chjucu di a maiò parte di i parratori in wireless.

Hè ancu attu di più forte chì a maiò parte di ciò chì disponible. Avemu un modu Turbo chì permette à l'altavoce per ghjucà 9 dB louder per apprufittendu una limite / compressore / curvatura EQ dedicada, poia pudarete aduprà per una festa in spaziu. Senza Turbo off, ùn hè micca un altru trattu otheru l'upmix, perchè hè quì puderete esse adupratu per eseguitu nurmale.

Pagina seguente: Escota u prototipu Turbo X ...

03 di 03

Riva Turbo X: Funzioni è Sound

Brent Butterworth

Ma quantu hè u sonu

Quandu u Nord ghjucò parechji corti jazzu nantu à u prototipu Turbo X, cù a unità chì ghjera da a bateria recargable interna, fù surprised chì sente cumu quantu un pocu sistema stereo decentu sona. A colorazione sonica era bassa è u sonu ùn hè micca stata "perseguita in a casella" a manera chì hè cù parechji paruliti senza wireless . U bassu, in particulare, sounded satisfactoriu - micca ciò ch'e chjama potente, ma mai ghjustu o distortu. Hè rara per un parlante wireless, in particulari un spicchiu chjucu cum'è u Turbo X.

Invece ancu u Modu Trillium Surround, chì Riva hà distinatu principamente per ghjochi è film. Cù u parraturi mediu chì furnisce una stampa solidissima centru, è u trasfurmazioni si mantenenu per un nivellu gustativu, u sonu s'hà sviluppatu quasi a manera chì avaristi cun un paru di parlanti di l'informatica spazziati à 6 pèsteri aparti. Eppuru ùn era micca dolce, hè chì l'effettu ùn cambia micca assai quandu mi trasiu a mo cima di u vignetu.

Aghju pigliatu l'occasione di fà qualchì mumentu veloce è brutta quantità di pruduzzioni massimi, utilizendu a stessa tecnulugia ch'e aghju sempre: ghjucà u corpu à "Morte di Kickstart My Heart" di Mötley Crüe (o almenu più forte chì a unità hà prublema prima di distorsioni), è a misurazione pruduzzioni media di C-pesu durante u primu versu à 1 metru. Avete 88 dB in modu nurmale è 96 dB in u modu Turbo. Ddu hè 1 dB louder than I measured from the Wren V5AP.

U prugramu di funziunalità pare avviove vantabili, ancu un telefone di dual mic (chì automaticamente attiveghja un modu EQ eccessivu per a voce). Wave a manu nantu à a cima di l'unità è u buttone di buttette abbandunà; ghjunghje u buttone di forza è tutti i buttoni indunu. Dous Turbo X ponnu èssiri usatu cumu parlante di left and right in un paru stereo, o pudete schiavià unu à l'altru è avè un sonu wireless in i salotti adiacenti. Ci hè ancu una app iPhone / Android chì permette di cuntene u voluminu, a scelta di l'aiutu è a musica di scrittura da un telèfonu o table. A battezza interna hè calculata à 20 ore per u nivellu di nivula d'esse. A unità serà splashproof è dustproof; Nsu nord di sparali di Riva per una qualità d'IP54.