Sapere a manera più robusta per creà una alerta Utilizà u vostru agente SQL Server

SQL Server Alerts Ipponi Annunziu d'errore di u rotulu

Agentu SQL Agentu permette a notification automàticu di l'amministratori di a basa di i funderii in casu di circunstanze spontanee Stu mecanisimu d'alerta putente hà permette un vigilante di 24 settimane di a basa di dati, senza a furia un centru di operazione di 24 ore.

General Requirement for Defining an Alert

Per definisce una alerta, hè bisognu di certi informazioni basi cumpresi:

A Stazione Set Alive SQL Server Setup

Queste infurmazioni applicate à SQL Server 2005 è novu.

  1. Open SQL Server Management Studio è cunnette cù u servitore di basa di dati chì vo vulete crià un alerta.
  2. Esplande u caratteru di l'agente SQL Server facendu cliccà nantu à l'icona " + " à a manca di u cartulare.
  3. Cliccate nant'à u carpeta Alerts è seleccionate New Alert from u menu populari.
  4. Scrivite un nome descriptivu per a vostra alerta in u testu di u testu.
  5. Sceglite u tipu d'alerta di u menù di cullizzioni. E vostre scelte sò i servizii di u cumpletu di u servitore SQL, cumu u CPU è spaziu di discu libri, i servizii SQL Server , cum'è incontestazi fatali, errore di sintazii è difetti di hardware, è l'avvenimenti di Windows Instrumentation Management (WMI).
  6. Aduprà qualsiasi dumandichi specifichi di alerta dumandati da SQL Server cumu un testu specìficu in u rapportu di l'avvenimentu è i paràmetri per a alerta di cundizione d'operazione.
  7. Cliccate l'icona Risposta in a finestra di a nova alerta Selezziunate un panellu.
  8. Se vulete eseguisce un servitore SQL Agente di servitore cum'è l'alerta, fate a chjave di a cartulina di Esecutate u selezziunà un postu di menù.
  9. Sè vo vulete cunvertì à l'operatore di basa di dati dopu l'alerta, fate clicà a casella di verificatori Notificante è dopu selezziunate l'operatori è i tipi di notificazione da a reta.
  1. Cliccate Cumpriate per creà l'alerta.

Adding Alerts Using Transact-SQL

Cumplementu cù SQL Server 2008, pudete ancu aghjuntu alerti cù Transact-SQL. Utilizà sta sintaxa da Microsoft:

sp_add_alert [@name =] [, [@message_id =] message_id] [, [@severity =] severità] [, [@enabled =] activate] [, [@delay_between_responses =] delay_between_responses] [, [@notification_message =] ' notification_message '] [, [@include_event_description_in =] include_event_description_in] [, [@database_name =]' basa di dati '] [, [@event_description_keyword =]' event_description_keyword_pattern '] [, {[@job_id =] job_id | [@job_name =] 'job_name'}] [, [@raise_snmp_trap =] raised_snmp_trap] [, [@performance_condition =] 'performance_condition'] [, [@category_name =] 'categoria'] [, [@wmi_namespace =] 'wmi_namespace '] [, [@wmi_query =]' wmi_query ']