Thermistor Low Temperature Cost Sensor

Unu di i tipi più cumuni di sensori di temperatura nantu à u mercatu hè u termistore, una versione curretta di "resistenza termale sensibule". Termistori sò sensorsu di prezzu chì sò assai robugi è robusti. U termistore hè u sensoru di a temperatura di scelta per e appliazioni chì demandanu una alta sensibiliità è una bona precisione. Termistori sò limitati à una petite scazzetta di operazione di a tampiratura di tempurà per a so rispunsabilità non lineale à a temperatura.

Custruzzione

Termistori sò duie cumpunenti di filamenti fatta di l'olii di metalli sinteri chì sò dispunibili in parechje pacchete per soporta una varietà di applicazioni. U pacugimu di u termistoru più cumuni hè un periculu di vetru chjuchi cù un diametru di 0,5 a 5mm cù dui alambelli. U termistorsu sò ancu dispunibili in pratiche munitariu di a superficia, discu, è incubati in suntti in metallo tubulari. I buttoni di u vitrughju di coghju sò assai robugi è robusti, cù u modu di fallimentu più cumuni è danni à i dui cables di purtata. In ogni casu, per e appliazioni chì demandanu un ufficimentu di ruggedizazione, u termistore di u tubu di metallo pruduce una prutezzione più grande.

Beneficii

Thermistors anu parechji vantaghji, inclusa a precisione, a sensibilità, l'estabilizazione, u tempu di risponde rapidamente, l'elettronica simplice è u prezzu pocu. U circuitu à l'interfaccia cun un termistruu pò esse simile quant'è una resistenza pull-up è a misurazione di a tensione in u termistor. In ogni casu, a risposta di thermistore à a temperatura ùn hè micca assai lineale è sò spessu sintonizzati à una scala di temperatura chjusa chì limita a so precisione à a finestra petite s'ellu ùn sò micca usati circuiti di linearizazione o altre tecniche di compensatori. A risposta non-lineale faciale thermistori assai sensittivi à i cambiamenti di a temperatura. Inoltre, u tenechju è a massa di un termistoru ci dessi una petite massa termica chì permette un termistor per risponde rapidamente à cambià di temperatura.

Cumpurtamentu

Termistori sò dispunibili cù u coeficu di temperatura negativa o positiva (NTC o PTC). Un termistoru cù una negativa coeffecient temperatura hè diventata menu resistive cum'è a temperature aumenta mentre un termistruore cù una temperature positiva crescente aumenta in resistenza cum'è a so temperature aumenta. PTC thermistors sò spessu usati in serie cù cumpunenti induve u pichju kurrenti puderi causà danni. Comu cumpunenti di resistenza, quandu u currente curanu cù elli, i termistori generate u calore chì face un mudellu di resistenza. Doppu chì i termistori sò o cunduttate una fonte o vente di corrente in u travagliu, u cambiamentu di resistenza induve u corruzzione induvatu hè una realtà inevitabbile cù termistori. In a maiò parte di casi, l'effetti eccitaliu sò minimi è a compensazione hè solu bisognu quandu a precisione alta hè necessaria.

Modu Operativu

Termistori sò usati in dui modi operativi fora di a resistenza tipica in u tempu di temperatura di l'operazione. U modu voltage-vs-current utilisate u termistore in una cundizione autocale, state constante. Stu modu hè spessu usatu per i metudi di flussu, induve un cambiamentu di u flussu di un fluidu in u termistor causeranu un cambiamentu di a putenza dissipata da u termistore, a resistenza è a currente o tensione di secondu secondu cum'ellu hè spunitu. Un termistoru pò ancu esse operatu in u modu di u tempu nantu à u tempu chì u termistore hè sottupostu à una currente. U verificatu propriu u termistore per fà u stessu centru, aumentendu a resistenza in u casu di un termistor NTC è a prutezzione di un circuitu da un spike d'alta tensione. Oltremente un termistor PTC in a listessa applicazione pò esse usatu per a prutezzione di alta frecu currenti.

Applicazioni

Thermistors sò una larga varietà di applicazioni, cù a più cumuna è a sensazione di temperatura diretta è a suppression surge. E caractères NTC è PTC thermistors prestu à l'applicazioni cumpresi:

Linearializazione

Per via di a risposta non-linearii di thermistori, i circuiti di linea di linea sò spessu necessarii per esceggiate una bona accurata in una varietà di temperatures. A risposta di resistenza non lineale à a temperatura di un termistor hè datu da l'equazioni Steinhart-Hart chì furnisce una bona resistenza à a curvatura di a temperatura curretta. In ogni casu, a natura non-linear hè una risoluzione di poca accurata in a pràtica, se micca analogia di alta risposta per a cunversione digitale. Implantar una linearizazione di hardware simpriche o una rete di parallele, serie, o parallella è di serie cun u termistruu muvimenti drasticamenti a linearità di a resistenza di thermistore è estende a finestra di a temperatura operativa di u termistore à u costu di qualchì precisione. I valori di resistenza aduprati in i circuiti di linearizazione deve esse elettu per centru di a finestra di a temperatura per a maiurezza effittività.