U travagliu cù riferenzi esterni

A più prufonda usate in CAD

Riferimenti External (XREF) sò unu di i conceptu più impurtanti per capiscenu in un ambiente CAD. L'idea hè abbattuta bè: ligame un fate à l'altru, perchè qualsiasi cambiamenti realizati à u furmulu fonte, vi falla nantu à u cartulare di u destinazione. Ogni tecnulugia CAD. Sapemu vi pò esse spiegà stu cuncettu basicu, ma ancu, vi vede chì Xrefs hè ignoratu o abbuvatu, nantu à una basa regula. Accogliu nantu à l'infurmazioni ciò chì ghjè sò i Xrefs è i più boni modi per l'utilizà à fà a vostra vita assai più simplice.

Xrefs Spiegà

Acchianava, cumu chì hè esattamente un Xref e perchè vo vulete utilizà unu? Pensa, imagine chì avete un settore di 300 disinazioni è u culore di u tìtulu chjamanu u nùmeru di schedari (ie 1 di 300, 2 di 300, etc.) Se avete pusatu u vostru blocu di tìtulu in tutti i piani cum'è testu simpaticu dopu avè aghjunghje un altru dibughjviu à u vostru settore, avete bisognu à apre a ogni unicu archiu è mudificà a numerosa di liceu unu à u mumentu. Pensate à quellu per un mumentu. Avete bisognu à apre a un pittura, aghjustate per carica, fate zoom à u testu chì v'hà bisognu di cambià, mudificà, retrocede in zoom, fate guardate è cercate u file. Quantu aduprate, quarchi dui minuti? Ùn hè quellu di un trattu per un schedariu ma se si avete bisognu di 300 di elli, quì 10 ore di u tempu d'accustà per passà solu un cambiu di testu.

Un Xref hè una figura grafica d'un schedariu esternu chì vene, è stampi, finu à u vostru disignu cum'è s'ellu si truvava finu à quellu file. In questu esempiu, sè creatu un bloqueu di tìtulu è inseritu a "presenza grafica" di un Xref in tutti quelli 300 prugettu, tutte ciò chì v'hà bisognu di aghjurnà u fugliale originale è u xref in l'altri 299 schedari sò aghjurnati da tempu. Questu hè dui minuti versus deci hour di draft time. Hè una gran savings.

Quandu Xrefs attualmente travaglia

Ogni dilegnu hà parechje espunse chì puderete travaglià in: mudellu è spartine. U spaziu di mudellu induve circate l'articuli à u so grandu verità è a coordenada di u situ, mentre chì l'ispaziu di u spaziu hè u locu duvere tene è fate cusì chì u vostru designu pare mancu nantu à una carta di carta. Hè impurtante per sapè chì ciò chì vi dibuge in mudellu spaziu di u vostru articulu di u fondu pò esse riferiti in u mudellu o spaziu di distruzzioni di u vostru cartulare di destinazione, ma qualchissia chì cullate in spaziu di spaziu pò micca esse riferiti in un altru schedariu. Fate solu: tuttu ciò chì vulete riferisce si deve esse creatu in spazi mudellu, ancu s'ellu pensa di vede l'in spaziu di distruzzioni.

1. Crià un novu libru ( questu hè u vostru urigine )
2. Scebbe ciò chì vole esse riferenze in mudellu di spaziu di u novu schedariu è salvà
3. Alcalo alcuna altre file ( hè u vostru schedariu di destinazione )
4. Eseguite l'cumanda di Xref e scumpite à u locu induviele salvatu u vostru urdinariu
5. Inserisci a referenza in una locu di coordenada di 0,0,0 ( un puntu cumuni per tutti i schedari )

Hè tuttu hè quì. Tuttu ciò chì v'hè sculacciatu in a fonte, oghje nantu à u schedariu di u destinazione (i) è qualsiasi mudificazione chì fate à u dibughjettu d'origine hè automaticamente indicatu in tutti i schedari chì si riferisce.

Usi cumuni di Xrefs

L'utilizazioni per Xrefs sò limitati solu da a vostra imaginazione, ma ogni industria AEC hà alcuni usi tipici per elli. Per esempiu, in u mondu infrastrutturali, hè cumunu di ligà scelti parechji in una "catena" lineale, perchè i cambiamenti à ogni livellu di a catena appare à l'acqua. Hè comune per riferite i vostri cundizioni eccessiali in u pianu di u vostru situ, perchè pò sculacciate i vostri fatturesi di u situ prupone nantu à i vostri articuli surveyati. Quandu hè cumpletu, pudete riferisce à u pianu di u situ in u pianu di utilità per quandu pudete assucià u so arduvanzu di staggione à u vostru novu disignu è e pipa esistenti perchè a riferimentu vi schera cum'è i piani com'è parte di a catena.

In u duminiu architettonicu, i piani di pianoforte sò cumunamenti riferiti in altri pianificazioni, cum'è HVAC è pianosi di u soffiu riflessu, perchè qualsiasi cambiamenti realizati à u pianu sò immedanattamenti visualizzati in quelli piani, facendu perde più fàciule per aghjurnà disinni nantu à a mosca. In tutti l'industrii, i tituli di qualificazione è l'altri articuli di scrive sò spessu sardipati separati è riferiti in tutti i ritratti in u pianu definitu per fà per simplificà, solu modificazioni puntale per elementi comuni à ogni pianu.

Tipi di Xrefs

Ci sò dui mètudi distinti ( Attachment and Overlay ) per insertà referenzze in un schedariu di destinazione è hè impurtante cumprendre a diffarenza per avè sapendu chì u metudu hè quellu chì hè bellu utilizatu in quale circustanza.

Attachment : una rifarenza anneita vi permette aghjustà parechje riferenzi in ghjunta per creà un "effettu di a catena". Se riferisce un schedariu chì hà cinqui cinqui schedari oggi appendicati à questu, u cuntenutu di i sittà schedari pareanu in u dibujante attivu. Questa hè una fattura impurtante quandu avete tentatu disignà sistemi differenti nantu à l'altri, ma mantenenu l'abilità per parechje persone per u travagliu in parechji schedari simultaneamente. In altre parolle, Tom pò travaglià nantu à "Dibu à A", Dick in "Dibu B", è Harry in "Dibu C". Si ogni ghjornu hè attaccatu in questu ordine, Dick pudarà vedi istantane ogni cambiaghju Tom fa, è Harry vede i cambiamenti da Tom è Dick.

Superposizione : una riferenza superpositu ùn si chjina nant'à i vostri schedari; Ùn ponu esse archimati un niveddu fondu. Questu hè utile quan e referenze urigine per ogni file ùn devi micca esse dispunibule in tutti i schedari chì vene dopu. In l'esempiu di Tom, Dick è Harry, assicùtemi chì Dick hà bisognu di vede u travagliu di Tom per cumpia u so disignu, ma chì Harry ùn si preocesse micca da quale Dick hè dibuchjendu. In questu casu è superposà hè u modu bellu di andà. Quandu Dick quandu si riferisce in u schedariu di Tom cum'è un ripercendente, quandu vi vede solu in quellu archiviu è hè ignoratu da i scritti di "upstream", cum'è Harry's. I Xrefs sò una grande strumentu per simplicià u travagliu di CAD è esse guarantiscenu un debitu coherente in parechje schedari. Creau a mia, sò vechja di ricurdà i ghjorni à quandu avete avè apertu tutti i vostri schedari in u vostru disignu è facenu messi editi in ogni pianu, per ancu e più chjude di u modellu à u vostru articulu. Parlà di un gattivu di parechji timani!

Allora, cumu si u vostru usu aduprà Xrefs? Sò una parte integra di u vostru prucessu o avete da evà?