Bash - Linux Command - Unix Command

NAME

bash - GNU Bourne-Again SHELL

SINOPSIS

bash [options] [file]

DESCRIPTION

Bash hè un interpreter intellettuale di cumanda comanda chì cumprende ordine leghje da l'aiutu standard o da un schedariu. Bash incorpora ancu e utilità di e funzioni di i versi di Korn è C ( ksh è csh ).

Bash hè distinatu à esse una implementazione conforme di l'IEPE POSIX Spàcificazione di Conchi è Eghjetti (IEEE Working Group 1003.2).

OPTIONS

In più di l'opere di cunceta di carattere chjaru documentatu in a descrizzione di l'ordre cumminatu settore , bash interpreta l'opzioni seguenti quannu hè invucata:

-c string

Se l'opció -c hè presente, cum'è lumi di a catena . Se ci sò parechje dopu à a stringa , sò attribuiti à i paràmetri di pusizioni, cuminciannu cù $ 0 .

-i

Se l'opzione -i hè prisente, a cinghule hè interactivu .

-l

Fate l'attu di bash cum'è s'ellu era invucatu cum'è cunghjettu di u login (vede l' invocazione ).

-r

Sì l'opzione di -r hè prisente, u caseddu hè restituitu (vede SHELL RESTRINGXITU davanti).

-s

Se l'opzione di l'usu hè prisente, o se nisuna argumintazione quì sottu a furmazione di l'opzione, i cumandamenti sò leghje da l'aiutu standard. Sta opzione permetterà i paràmetri di pusizzioni chì sò stati quandu invoca un inturnianza interattivu.

-D

A lista di tutti i cordi di quattru chjotti preceduti da $ hè stampatu nantu à u standard outru. Eccu i chorde chì sò sughjetti à a traduzzione di lingua, quandu u locale di corne ùn hè micca C ou POSIX . Questu significa a -n option; nisun mandli sarà esercitu.

[- +] O [ shopt_option ]

shopt_option hè una di l'opere di cunchiglia accettata da u buttone in custruzzione (vede COMPLIESTU SHELL BUILDIN ). Se Shopt_option hè presentu, -O stabilisce u valore di quella scelta; + O scumpientu. S'ellu ùn hè furnitu à l' opere , i nomi è i valori di l'opere di scelta accettati da u venditore sò stampati nantu à l'output standard. Se l'opzione di invocazione hè + O , a risurta hè spustata in un formatu chì pò esse riutilatu com ingressu.

-

A - sinale a fine di l'opzioni è desactiva a furmazioni di l'opzione. Qualchi argumenti dopu u - sò trattati da filename è argumenti. Un argumentu di - hè equivalente di - .

Bash hè ancu interprete una varietà di scelta di multi natura. L'opzioni ci devenu cumpariscenu nantu à a linea di cumanda prima di l'opere di un caractère unicu per esse ricunnisciute.

- dump-po-string

Equivalent to -D , ma l'outlet hè in u formatu di u testu GNU gettext po (objectu pòporu).

- dump-strings

Equivalent to -D .

--help

Visualizza un missaghju di utilitate nantu à uputatu standard è surtite correzu.

--init-file file

--cfile file

Exeute commands from file in u messaghju di u schedariu di iniziali persunalizazione persunale ~ / .bashrc se a scossa hè interactiva (vede invoca ).

--login

Equivalent to -l .

--noediting

Ùn aduprate micca a biblioteca libera di ligna GNU da leghje i linii di cumanda quandu l'intesa hè interactiva.

- noprofile

Ùn avete lettu à u schedariu di startupu di l'u sistema in tutte l'altru / etc / profile o qualchidunu di l'archivi iniziali personali ~ / .bash_profile , ~ / .bash_login , o ~ / .profile . Per automaticamente, bash leghje queste schedariu quandu hè invucatu com'è cunghjettu di u login (vede l' invocazione sottu).

--norc

Ùn avete lettu è eseguite u schedariu di inizializazione persunale ~ / .bashrc se u cinghju hè interactivu. Questa opzione hè sottumessa à a predeterminata se u cunghjettu hè invucatu com'è sh .

--posix

Cambiassi u cumpurtamentu di bash induve l'operazione predeterminada difiere da u POSIX 1003.2 standard per cunnessione cù u standard ( modu posis ).

- ristretta

U cunchju hè restituutu (vede SHELL RESTRICTED ).

- rpm-precisa

Produce a lista di i schedari chì sò necessitei per u scrittore di scàccia di scorri. Questu significa "-n" è hè sottumessu à e so limitazione cum'è compile time error checking checking; Scritti, [] prucessi è evals ùn sò micca analizatu cusì chì parechji dependenzi puderanu esse missed. --verbose Equivalent to -v .

--version

Vede l'infurmazione di a versione per questa instinzione di bash nantu à u standard u prughjettu è surtite correzzione.

ARGUMENTS

Se l'argumintazzioni stanu dopu l'opzione tramandatu, e nè a -c è l'opzione chì hè statu furnituata, u primu argumentu hè presumitu chì hè u nome di un schedariu chì cuntene i cumandus di cache. Se bash hè invucatu in questa moda, $ 0 hè stituutu à u nome di u schedariu, è i paràmetri pusizzionali sò stati stallati à l'argumenti rimanente. Bash leghje è eseguisce e manere da stu schedariu, da quì hè listessa. U statutu di salda di Bash hè l'statu di sesta di l'ultimu cumandante eseguitu in u script. Se no cumandenu eseguitu, l'estatutu di crescita hè 0. Un tentativu hè stata fatta per abrir o file in u repertoriu attuale, è, se nisun schedariu ùn hè truvatu, u casu insegna à i cartulari in PASSI per l'script.

INVOCATION

Un casu di login hè unu chì u prima caratteru di l'argumentu cero hè una - , o unu cuminciò cù l'opzione --login .

Un casu interactivu hè unu cuminciatu senza argumenti in l' opaciunea è senza l'opzione -c chì a so entrata è a pruduzzioni standard sò alliati cunnessi à i terminali (quantità determinate da isatty (3)), o unu cuminciò cù l'opzione -i . A PS1 hè stallatu è $ - includendu i si bash hè interactivu, chì permette un scrittore di scrittura o un file di startup per pruvà sta statu.

I paragrafi sighendi scalisce cus si bash executeghja i so schedari di startup. Se qualchidunu di i schedari ùn esiste micca, ma ùn pò micca esse leghjitoghji, bash informa un errore. Tildes sò dilate in nomi d'archivi quantu esse cagiunatu sottu Tilde Expansion in a sestra di EXPANSION .

Quandu bash hè invocata com un inturnu di login interattivu, o cum'è una cunnessione non-interattivu cù l'opzione --login , leghje prima è execute comandos da u schedariu / etc / profile , se u schedariu esiste. Dopu avè lettu stu file, cerca ~ / .bash_profile , ~ / .bash_login , è ~ / .profile , in questu ordine, è leghje è eseguisce e manene da u primu chì esiste è è leghjite. L'opzione di --noprofile pò esse usata quandu l'intarsu hè stallatu per impedisce stu cumpurtamentu.

Quandu una cunghjilla di cunnessione sguardi, basa di leghje è eseguisce e maniche da u schedariu ~ / .bash_logout , se esiste.

Quandu un casu interactivu chì ùn hè micca una cunnessione di cunnessione hè fatta, bash leghje è eseguisce e maniche da ~ / .bashrc , se u schedariu esiste. Questu pò esse impeditu utilizendu l'opzione nòccu . L' opzione di file --cfile furzà a bash per leghje è eseguisce cumandamenti da u file invece di ~ / .bashrc .

Quandu bash hè stata cuminciatu senza modu interactivamenti, per eseguisce un script di scàccia, per esempiu, cerca a varià BASH_ENV in l'ambientu, dilate u so valore si apparevutu quì, è usa u valore expanditu cum'è u nome di un schedariu per leghje è eseguite . Bash si cumportanu cumu si u cumandimu seguenti eseguitu:

se [-n "$ BASH_ENV"]; dopu. "$ BASH_ENV"; fi

ma u valore di a variazzioni PASSI ùn hè micca usatu per circà u nome di scrittore.

Si bash hè invucata cù u nomu sh , prova di imiteghjaranu u cumportamentu di l'iniziu di e versione storica di sh, quandu hè listessa manera, mentre chì cunforme à u standard POSIX. Quandu invucò cum'è cunghjettu di login interattivu, o un inturnianza non-interactiva cù l'opzione --login , primu tentativu di leghje è eseguisce cumandamenti da / etc / profile è / / .profile , in questu ordenu. L'opzione nòprufiliu pò esse usata per impidiscenu stu cumpurtamentu. Quandu invucatu comu un inturnianza interattivu cù u nomu sh , bash pruvisti per a ENV variable, dilate u so valore si hè definitu, è usa u valore expanditu cum'è u nome di un schedariu per leghje è eseguisce. Siccomatimu una casata invucata com'è sh ùn ùn pruvate à leghje è eseguisce cumandamenti da qualsiasi altri schedarii di l'iniziu, a opción --rcfile ùn hè nisun effettu. Un inturnu non-interattivu invoca cù u nome sh ùn pruvate micca di leghje qualsiasi altri schedari di startup. Quandu invucatu comu sh , bash entra in modu posice dopu chì i schedarii di stragneri sò leggiti.

Quandu bash hè in modu posis , cum'è cù l' opzione di linea di l'ordine --posix , seguita u standard POSIX per i schedari di startup. In questu modu, cunti interattivi crescenu a varià ENV è l'ordine sò lettendu è eseguitu da u schedariu chì si chjamava u valore expanditu. Nisun altru scrittore di startup sò leggiti.

Bash prova di determinà quandu hè esercitu da u dimostrazzioni in distanza remota, generalmente rshd . Se bash determina chì hè stata riesce per rshd , leghje è eseguisce e maniche da ~ / .bashrc , se u schedariu esiste è pò leghjite. Ùn fate quandu si invoca comu sh . A opción --norc pò esse utilizata per impedirà stu cumpurtamentu, è l'opzione --rcfile pò esse utilizata per furzà l'altru furmulariu per esse leghjite, ma rshd ùn in regule in invoca l'intarsa ​​cù questi opcions o permettenu di esse specificatu.

Se l'intricava hè cuminciatu cù l'usu efficaisu (gruppu) id non è uguali di l'idantariu veru (gruppu), è l'opzione -p ùn hè micca furnita, nisun scaricamentu di stallazione sò leggiti, funzioni di cunnessione ùn anu eredite da l'ambienti, i PIETRE Variable, se apparissi in l'ambientu, hè ignoratu, è l'usu effittiva di l'utilizatore hè stituutu à l'identità di l'usu veru. Se l'opzione ppi hè furnitu in invucazione, u cumpurtamentu di u prugettu hè u listessu, ma l'usu utente effittivu hè micca resettatu.

DEFINICIZI

I seguenti definizzioni sò tutte l'altru di questu documentu.

in biancu

Un spaziu o tabulazione.

parolla

Una secùncia di caratteri cunsidarati com'è una unità unità da u cunchju. Hè cunnisciutu ancu chjamatu simule .

nome

Una parola cunsistenti di caratteri alfanumerici è sottusate, è cuminciendu cù un caratteristiche alfabeticu o un underscore. Hè cunsideratu cum'è un identificatore .

metacharacter

Un caratteru chì, quandu ùn ci manca, sipara e parole. Unu di i seguenti:

| &; () <> space tab

operatore di cuntrollu

Una fede chì porta a funzione di cuntrollu. Hè un di i simboli seguenti:

|| & &&; ;; () |

ERAVULI RISERVANTI

I termini riservati sò parolle chì anu un significatu especial à a cunchiglia. I parolle seguenti sò ricunnisciuti cum'è riservati à quandu ùn sia chjamatu è a prima parola di un cumandulu simplice (vede a CORSICA GRAMMAR avanti) o a terza parola di un casu o per cumanda:

! Casu fate l'elif altre esac fi per a funzione in u selezione dopu à l'tempu {} u tempu [[]]

SHELL GRAMMAR

Comandos Semplici

Un cumandamentu simpaticu hè una sequenza di assignementi di variàbili opcional seguitatu da e parolle sputiche in e parolle è ridereczione, è finitu da un operatore di cuntrollu . A prima parola specifica u cumandimu per esse esercitu, è hè passatu com l'argumentu cero. I parolle restante sò passati com'è argumintazzioni ô cumannu invucatu.

U valore di vultà di un cumandulu simpaticu hè u so status di sicurezza, o 128+ n si u cumandimu hè terminatu da signal n .

Pipelines

Un pipeline hè una sequenza di unu o più cumandamenti separati da u caratteru. | . U formatu per un pruduttu hè:

[ time [ -p ]] [! ] command [ | cumanda2 ...]

U cumandamentu standard di u cumandamentu hè cunduta cù un canna à l'input standard di cumanda2 . Questa cunta hè fattu prima di qualsiasi redireccione specifichi da u cumandimu (vede REDIRECTION avà).

Sì a spiegata riservata ! precede un pipeline, l'istatutu di ssidia di quessu dupu hè u nòbbilu logicu di u statu di u statu di l'ultimu cumandariu. Inutili, l'estatutu di u pipulamentu hè u statu di esèrcitu di l'ultimu cumandulu. U cunghjettu aspetta per tutti l'ordini in u pipeline per finisce prima di rinvià un valore.

Se u tempu tempu riservatu precede un oleodu, u transcurmatu quantu l'usu è u sistema tempu cunsumatu da a so eseguzione sò informati quandu u pipeline finisci. L'opzione -p cambia u formatu di uputatu à quella specifica da POSIX. A variable TIMEFORMAT pò esse settore à una stringa di formatificatu chì spiccifica cumu avà esse dispunibule a informazione di timing; vede a descrizzione di TIMEFORMAT sottu Varianti Cunce sottu.

Ogni cumandamentu in un pipeline hè struitu cum'è un prucessu solu (ie, in un subshell).

Lists

A lista hè una sequenza di unu o più pruduttori separati da una di l'operatore ; , & && , or || , è eventualmente rinfrisu da una di ; , & , o .

Di sti listi operatori, && and || anu uguatu prima, seguita da ; è &, chì anu uguali precedenza.

A secunione di una o più novi linea pò esse apprezzata in una lista in oversu di un punticu è cumerci di delimitazione.

Se un cumanda hè terminata da l'operatore di cuntrollu, a casca agisce u cumandimu in u sughjettu in un subshell. U cunchju ùn aspetta micca à u cumandimu per finisce u l'estatus di ritornu hè 0. Mandati separati da una ; sò eseguiti secenziale; a cinghjalera aspetta per ogni cumanda per finiscinu à u turnu. U statutu di ritornu hè u statu di esèrcitu di l'ultimu cumandamentu eseguitu.

L'uperatore di cuntrolli è && e || denote AND liste è OR liste, rispettivament. Una lista E ha a forma

command1 && command2

cumanda 2 hè eseguitu si, è solu se, command1 rende una strada di cero.

Un OR liste hà a forma

command1 || command2

cumanda 2 si eseguitu se u solu cumanda1 retorna un status di sorte nimu. U statutu di ritornu di e e OR liste hè l'ughjettu di u last mandatu esecutatu in a lista.

Mandò Compitu

Un cumannu cumpostu hè unu di i seguenti:

( lista )

lista hè assicurata in un subshell. Assicurà variabile è i cumandamenti integrati chì anu affissà l'ambienti di l'intesa, ùn sò micca stati postu dopu chì u cumandante cumple. L'estatutu di ritornu hè l'upertu di u listinu .

{ list ; }

Lista hè simplice eseguitu in l'ambienti di cuncorsu. lista de duie esse finitu cù una linea nova è puntu è u punteddu. Questu hè cunnisciutu cumu u cumandimu di gruppu . U statutu di ritornu hè u statu di u situ di esse. Nota chì à u cuntenutu di i metàtechi ( è ) , i { e } sò e parole riservati è devenu esse induve una parola rettrachjata hè permessa di esse ricunnisciuta. Perchè ùn pruvucanu una rughjona di parlà, devenu esse separati da lista da l'ambienti.

(( espressione ))

L' espressione hè stata avvisa d'usu da e regule scritte davanti à ARITHMETIC EVALUATION . Se u valore di l'espressione hè nimu, l'estatutu di ritornu hè 0; altri u vostru statu di ritornu hè 1. Hè propriu per esempiu u " espressione ".

[[ expression ]]

Riturnà un status di 0 o 1 sicondu a valutazione di l'espressione di espressione condicionale. Espresioni sò cumposti da i primarie scritte sottu à ESSURI DDITURI . A splitting Word è l'expansionu di a strada ùn sò micca fattu nantu à e parolle entre u [[ e ]] ; l'expansione di tilde, u paràmetru è l'espansione variàbile, l'espansione aritmetica, a sustituzzione di cumanda, a sustituzzione di u processu è l'eliminazione di qualità sò realizati.

Quandu u operatore == è ! = Utilizate, a catena à u dirittu di l'operatore hè cunsideratu un patronu è cumparatu cumu e reguli scritte sottu sottu Pattern Matching . U valore di u ritornu hè 0 se a stringa o ùn currispondi cù u modellu, rispettivamente, è 1 altrimenti. Qualchese parte di u patronu pò esse chjamatu per forza per esse cumparatu cum'è una stringa.

L'espressione pò esse cumminati cù l'operatore seguenti, numendu in decretu decretu di precedenza:

( spressione )

Ritorna u valore di espressioni . Questu pò esse usatu per annullà a prevalenza normale di l'operatore.

! espressione

True s'ellu hè falsu falu.

expression1 && expression2

True, se l' espressione è l' espressione2 sò veri.

expression1 || Expression2 True s'è l' expression1 o expression2 hè vera.

A && & || L'operatore ùn avè micca evaluatu l' espressione2 se u valore di l' espressione1 hè abbastanza per stabilisce u valore ritornu di l'espressione cunnizzioni entera.

per nome [ in word ]; liste ; fattu

A lista di i parolle seguenti hè crescenu, generendu una lista di elementi. U nomu di a variable hè stata per ogni elementu di questa lista à u turnu, è a lista si eseguitu ogni ora. Sì a parolla hè omessi, u cumandimu eseguisce a lista una volta per ogni paràmetru pusizzionali chì hè stituitu (vede PARAMETRI abba). L'estatutu di ritornu hè l'uperazione di l'ultimu mandatu chì eseguisce. Se l'espansione di l'articuli chì seguenu in risultati in una lista vacante, ùn cumanda cumandenu eseguitu, è l'statu di ritornu hè 0.

per (( expr1 ; expr2 ; expr3 )); liste ; fattu

Prima, l'espressione aritmetica expr1 hè stata evaluata d'acordu cù e règule discrittu davanti à ARITHMETIC EVALUATION . L'espressione aritmetica expr2 hè stata evaluata ripetutamente finu à avè evaluatu à cero. Ogni tempu expr2 evalueghja à un valore non-zero, a lista hè esposta è l'espressione aritmetica s'avvaluta expr3 . Se qualchì espressione hè omitita, si cumportanu cumu si valutà à 1. U valore ritornu hè u statu di u situ di esèrcitu di l'ultimu cumandariu in a lista chì hè eseguitu, o falsificatu se qualchiaselle di l'espressioni hè vàlidu.

select name [ in word ]; liste ; fattu

A lista di i parolle seguenti hè crescenu, generendu una lista di elementi. U settore di e parolle dilujatu hè stampatu annantu à l'error standard, ogni cunnessu da un numeru. Sì a parolla hè omessi, i paràmetri pusizzionali sò stampati (vede PARAMETRI quì sottu). U prugrammu PS3 hè indicatu di una linea è leghjite da u standard. Sì a linia hè custituitu un numiru chì currispondi à una di e parolle exhibitu, u valore di u nome hè stituutu à quella parola. Se a linea hè vacante, e parolle è promptità sò signalati da novu. Se EOF hè lettu, u cumandante cumpletu. Qualchese altru valuri leghje u chjama u nome per esse affissatu à null. A ligna di leghje hè salvata in a varianti RESPECTA . A lista hè esercitu dopu ogni selezione finu à un cumandamentu di scoppiu hè eseguitu. L'ughjettu di sèrvite di selezzione hè l'ughjettu di u last mandatu esecutatu in lista , o cero se nisun cumandru fora eseguitu.

Parolle in a parolla in [[(] pattern [ | pattern ]

Un cumportamentu di u casu si dilata una parolla , è prova di cunformà cù u patronu à u turnu, utilizendu a listessa regule currispundente à l'expansione di strada (vede l'Expansion Pathname abitata). Quandu un match se trouve, a lista currispondente hè eseguitu. Dopu a prima partitu, ùn hè micca pruvucatu eventuali successivi. L'ughjettu di sèrvere hè cero se ùn sò cunnessione standard. Inutili, questu hè u statu di esèrcitu di l'ultimu cumandamentu eseguitu in lista .

si lista ; a lista [ elif list ; a lista ] ... [ altra lista ; ] fi

A lista cumanda si eseguitu. Se u so status di sertà hè cero, a lista questu hè esercitu. Inutili, ogni lista elif hè esercitu à u turnu, è se u so status di sesta hè cero, a lista cume correspondente es executata è u cumandante cumpia. Inutili, a lista da ellu altru hè eseguitu, se prisente. L'ughjettu di u situ hè l'ughjettu di u last mandatu esecutatu, o cero si nisuna cundizione hè statu verificatu veramente.

mentre liste ; liste ; fattu

finu à liste ; liste ; fattu

L' usu cumandante oghje a realizazione continuamente a lista da quantu l'ultimu mandatu in lista retorna un status di sera di u cero. Quandu u cumandimu hè identicu à l'ordine mentre cumanda, solu chì a test hè negatu; A lista cresce esse realizatu finu à l'ultimu mandatu in lista retorna un status di sorte nimu. L'uperazione di l'anu mentre è l'ordine hè l'aghjurnà u statutu di l'ultimu messagiu di listinu cumandatu esse, o cero si nisunu statu esercitu.

[ funzione ] nome () { list ; }

Questu definisce una funzione chjamata chjamata. U corpu di a funzione hè a lista di cumandamenti trà {and}. Questa lista hè esercitu quandu u nome hè specificatu cum'è u nome di un cumandulu simplice. L'uperazione di una funzione hè l'aghjettivu di l'ultimi mandati eseguitu in u corpu. (Vede i FUNCIZI sottu).

COMMENTS

In una cunnessione interattivea, o un inturnianza interattivu induve l'opzione interattivi_corsi à a buttone dinò hà attivatu (vede COMPLIESTU SHELL BUYTIN ), una parolla chì principia cù # chì causa a parulla è tutti i carattere persone in quella linea per ignora. Un cattivu interattivu senza l'opzione interactive_comments permette ùn permette micca cumuzioni. L'opzione d' interactive_comments hè stata per u default in cunes interattivi.

QUOTING

Quoting hè utilatu per sguassà u significatu specialu di certi caratteri o parolle à a cunchiglia. Quoting can be used to disable special treatment for special characters, to prevent the words reserved from being recognized as such and to prevent expansion of the parameter.

Ogni metacharactersteri ellu sottu DEFINIZZIONI avete un significatu specialu à a cunchiglia è devenu esse chjamatu se per fà rapprisintà.

Quandu l'utilità di espansione di a storia di cumanda sò stati utilizati, u caratteru di espansione storica , in generale , deve esse cite per evità l'espansione di a storia.

Ci sò trè mitàchjica di cumentu: u caratteru scappatu , cuncerti simuli è dazzi dapoi.

Una raghjinaria retroceduta ( \ ) hè u caratteru scappatu . Custruisce u valore literale di u caratteru vicinu chì seguita, cun l'eccezione di . Se un \ parere, è a retablette ùn hè micca stata cita, u \ hè tratatu com'è cuntinuazione di linea (per quessa, hè sbulatu da u flussu di a ricerca è in modu di modu oligatu).

I caratteri chjappi in quotes unifamiliali conserva u valore literale di ogni caratteru cù questi. Un quote solu ùn pò micca esse furnutu trà un quotes singuli, anche quandu hè accadutu da una cattivaria.

I caratteri chjappi in dazzi dapoi conserva u valore literale di tutti i caratteri chjappi, cù l'eccezzioni di $ , 'è e \ . I caratteri chjode è " rete u so significatu speciale in quattru intricciati. A retrocchera mantene u so significatu specialu solu secondu di unu di i carattere seguenti: $ , ` , " , \ , o . Una cita doppiu pò esse chjamatu trà dui cummunità per precedente cù una battaglia.

I paràmetri speciale * è @ avete un significatu speciale quandu quì in dui cite (vede PARAMETRI quì sottu).

E parolle di a forma $ ' string ' sò trattati speciali. A parolla espansione à u stringu , cù caratteri scappati di sciccarìllu sustituitu cumu spicciati da u standard ANSI C. Seccatura di scappata di escape, se prisentanu, sò decode siguenti:

\ a

alerta (campana)

\ b

spassu

\ e

un caratteru scappatu

\ f

furmazione form

\ n

nova linea

\ r

carrughju

\ t

tabulazione horizontale

\ v

tabulazione verticale

\\

ragla

\ '

un quotafule

\ nnn

u caratteru di ottu carattere chì u valore hè u valore octal nnn (unu à trè numeri)

\ x HH

u caratteru di ottu bitsu chì u valore hè u valore hexadecimale HH (unu o duie numeri di hex)

\ c x

un caratteru cumpletu

U risultatu dilunatu hè chjamatu unicu, cumu chì u signu di doppia ùn era micca prisentatu.

Un stringu di citedu di citedu preceditu da un signu di dòricu ( $ ) farà chì a catena hè tradutta sicondu a locale actuale. Se o locale di a Cumpagnia hè C ou POSIX , u signu di u dòricu hè ignoratu. Se a catena hè traduzzione è sustituita, u sustituitu hè in cited.

PARAMETRI

Un paràmetru hè una entità chì conserva i valori. Pò esse un nome , un numeru, o unu di i caratteri speziale sottumessi à sottu Parametri Speciali . Per l'aiutu di cunchju, una variàbile hè un paràmetru chjamatu da un nome . Una varià hà un valore è cero o più attributi . Assicurati sò attribuiti utilizendu u cumandru cumminu cunstante (vede declare quì sottu in COMMANDS SHELL BUILTIN ).

Un paràmetru hè stabilitu si hè statu assignatu un valore. A fila stringa hè un valariu validu. Quandu una varianti hè stata, pò esse unificata solu aduprà l'ordine cunfinatu cunfinatu (vede COMPLIESTU SHELL BUILDIN ).

Una variàghja pò esse assignatu per una dichjarazione di a forma

nome = [ valurizazione ]

Se u valori ùn hè micca datu, a variàbbilita hè attribuita a stringa nulla. Tutti i valori passanu à espansione di tilde, paràmetru è espansione variable, sustituzione di cumanda, espansione aritmetica è rinunziatu di quote (vede EXPANSION avanti). Se a variàbbilita hà u so intru entruttitu, u valore hè sottumessu à l'expansionu aritmeticu ancu se l'espansione di $ ((...)) ùn hè micca usatu (vede Espansione Aritmetica davanti). A splitzione di parlà ùn hè micca realizatu, cù l'eccezzioni di "$ @", com'è spiegatu sù sottu Parametri Speciali . L'espansione di a sezione ùn hè micca realizatu. Ogni strughje aghjunte pò ancu esse cum'è argumintazzioni à l' articulu , spiccioli , esporatori , accessorii lucali è lucali .

Parametri Positiunali

Un paràmetru posizionali hè un paràmetru chjamatu unu o più di numeri, solu di l'unicu numariu 0. Parametri posizzjonali sò attribuzi da l'argumenti di l'intarsa ​​quannu hè invucata, è pò esse riassignate cù u cumandru setininatu. I parametri posiziunale ùn anu micca assignatu cù l'affirmazioni. I parametri pusizzionali sò sostituutu temporaneamente quan una funzione di cunnessione hè esecutata (vede FUNZIONI a menu).

Quandu un paràmetru posizionali chì cumpone più di un unitu solu hè dilate, deve esse chjusu in chiappe (vede EXPANSION avà).

Parametri privati

U casu face parechje parametri speciali. Queste parametri pò esse solu riferiti; Assicuranza ùn devi micca permessa.

*

Espansione à i parametri pusizzionali, accuminciannu di unu. Quandu l'espansione sviluppau cumercii dui cita, espansione à una sola parolla cù u valore di ogni paràmetru separatu da u primu caratteru di a varià speziale IFS . Eccu, " $ * " hè equivalente à " $ 1 c $ 2 c ... ", induve c è u primu caratteru di u valore di a variable IFS . Se IFS hè statu imparta, i paràmetri sò spartuti da i spazi. Se IFS hè nullu, i paràmetri sò uniti senza separatori intervinte.

@

Espansione à i parametri pusizzionali, accuminciannu di unu. Quandu l'espanzioni cumportamentu in quatru doppia, ogni paràmetru hà sparatu in una parolla separata. Hè ciò chì hè " $ @ " hè equivalente à " $ 1 " " $ 2 " ... Quandu ùn sò micca parametri di pusizzioni, " $ @ " è $ @ s'expansione à nunda (vale à dì chì si sò sguassati).

#

Espansione à u numeru di parametri pusizzionali in decimal.

?

Espansione à l'aghju di u pipulamentu di e primu anni realizatu.

-

Espansione à l'opzione currente bandiere cum'è specificate nantu à invucazione, da u cumandru builtin, o quelli setturi da u cunnessu stessu (cum'è l'opzione -i ).

$

Espansione à l'identità processu di a cunchiglia. In un () subshell, espansione à l'identità di processu di u cunghjettu prisenti, micca u subshell.

!

Espansione à l'identità di processu di u cumendimu (assicronimu) di u schedariu più ricenti.

0

Esplendisci à u nome di u cunnessu o script shell. Questu hè fatta à casu inizializazione. Se bash hè invucata cun un schedariu di cumandamenti, $ 0 hè stituutu à u nome di quellu file. Se bash hè cuminciatu cù l'opzione -c , dopu $ 0 hè stallatu à u primu argumentu dopu a stringu per esse eseguitu, se unu hè presentu. In no mane, hè stituutu à u nome di l'archive usata per invoca bash , cum'è datu da l'argumentu cero.

_

À l'urdinamentu di cunchiglia, hà stabilitu à u nome di l'architettura assuluta di u cunghjettu o di u scrittore di scàccia esse esercitu cum'è passatu in a lista d'argumenti. Subsequently, expande à l'ultimu argumentu à u cumandimu cumandante, dopu à espansione. Inoltre à u nome di schedariu sanu di ogni cumanda esegwitu è ​​posta in l'ambientu esporatu à quellu cumandimu. Quandu cuntrolla u messagiu, stu paràmetru possi u nome di l'archive di mail chì hè statu verificatu.

Varianti cunnessione

E seguenti variate sò stati cun l'intesa:

BASH

Esplendisci à u nome di schedariu sanu utilizatu per invoca stu casu di bash .

BASH_VERSINFO

Un varie variatori cumunitariu cum'ellu sia accunsente a infurmazione di versione per questa instinzione di bash . I valori assignati à i membri di arranzione sò dinò:

BASH_VERSINFO [ 0]

U numaru di versione principalu (u liberu ).

BASH_VERSINFO [ 1]

U numaru di versione minorale (a versione ).

BASH_VERSINFO [ 2]

U patch nivel.

BASH_VERSINFO [ 3]

A versione di edizione.

BASH_VERSINFO [ 4]

U liberu (per esempiu, beta1 ).

BASH_VERSINFO [ 5]

U valore di MACHTYPE .

BASH_VERSION

Espansione à una stringa chì descrizanu a versione di sta casu di bash .

COMP_CWORD

COMP_LINE

A linia di cummandu. Questa variata hè disponibile solu cù funzioni cume è cumandamenti esterni invucatu da l'installazione programatu cumpletu (vede Scentificu programativu avà).

COMP_POINT

COMP_WORDS

Un varie variabili (vede Arrays below) chì compone di e parole individuali in a linea di cumandante. Questa variata hè disponibile solu cù funzioni di cunnessione invucati da l'installazione programate cumpletu (vede Scentificu programatu avà).

DIRSTACK

Un varie variatori (vede Arrays below) chì cuntenenu u cuntenutu currentu di u paleta di diretta. L'annunzii apparentanu in a stack in l'ordine sò esposti da i dirs builtin. Assignà à i membri di sta varianti armata pò esse usata per mudificà i direttori chì anu in u stack, ma l' articuli pushd è popd must be usatu per aghjunghje è sguassate direttori. Assignamentu à questa varieate ùn cambia micca u regnu currente. Se DIRSTACK ùn hè statu stabilitu, pèrdite e so pruprietà speciale, ancu s'ellu hè sussistutu di resettore.

EUID

Espansione à l'identità di usti efficaisu di l'utilizatori correnti, iniziatu à l'iniziu di cunchiglia. Questa variable hè leghjornu.

FUNCNAME

U nome di qualsiasi funzione di cunfuranza attuale. Questa variebbili esiste solu quandu una funzione di cunnessione hè esecutatu. Assicziamenti à FUNCNAME ùn anu nisun efetto è ritenimentu d' un status di errore. Se FUNCNAME hè unificatu, perde i so proprietà spiciali, anche si hè sussistutu di reset.

GROUPS

Una varietà array chì cuntenenu a lista di gruppi chì l'upertu hè un membru. Assicziamenti à i GROUPS ùn anu nisun effettue è rende un status di errore. Se GROUPS ùn hè statu stabilitu, pèrdite i so pruprietoghji specialhe, ancu s'ellu hè resettata dopu.

HISTCMD

U numaru di storia, o indici in a lista di storia, di u cumandimu correnti. Se HISTCMD hè unificatu, perde a so prughjettu speciale, ancu s'ellu hè stata rigetta.

HOSTNAME

Situatu automaticamente à u nome di l'usciu correnti.

HOSTTYPE

Situatu automaticamente in una chjave chì descriva unicu u tipu di màquina nantu à quale hè chì esercita a basa. U default hè dipendente di u sistema.

LINENO

Ogni annualiu stu paràmetru hè riferitu, u casu sustituisci un numaru decimale chì rapprisenta u numaru di linea sequenziale attuale (cuminzendu cù 1) in un script o funzione. Quandu ùn hè micca in scrittura o funzione, u valore sustituitu ùn hè garantitatu di esse significante. Se LINENO ùn hè statu stabilitu, pèrdite i so pruprietoghji specialhe, ancu s'ellu hè resettata dopu.

MACHTYPE

Situatu automaticamente in una chjave chì descrizanu tutta u tipu di sistema chì bash hè esecutatu, in u formatu GNU cpu-company-system standard. U default hè dipendente di u sistema.

OLDPWD

L'annuariu di travagliu prevene cumerciutu da u cumandru cd .

OPTARG

U valore di l'ultima opzione argumentu trasfurmata da i cummincii di u getoptiu (see SHELL BUILTIN COMMANDS sottu).

OPTIND

L'indiu di l'argumentu chì hè stata trattatu da i cumandamenti in viaghjadiu (vede COMMANDS SHELL BUILDIN ).

OSTYPE

Situatu automaticamente in una catena chì detalla u sistema operatore nantu à quale hè chì esercita a basa. U default hè dipendente di u sistema.

PIPESTATUS

Un varvaraghju di array (vede Arrays below) chì cuntenenu una lista di i valori di u statu di u sianu da i prucessi in u pipeline (chì puderia cuntene un solu comando).

PPID

L'identità di processu di u genitale di cunnessione. Questa variable hè leghjornu.

PWD

U schedariu attuali di u travagliu cumbatte da u cumandru cd .

RANDOM

Ogni annualiu stu paràmetru hè riferitu, un numme aleattivu trà 0 è 32767 hè generatu. A secùncia di numeri d'azzioni si ponu esse iniziati assignendu un valore à RANDOM . Se RANDOM hè statu imbligatu, pèrdite i so pruprietoghji specializati, anche si hè sussistutu di resettore.

Risposta

Situatu à a linea di entrudu lettu da u cumandu di leghje infurmatu cumandante nisuna argumenti sò furniti.

SECONDS

Ogni annualiu stu paràmetru hè riferitu, u numaru di sicondi da l'invocazione cunnessione hè tornata. Se un valore hè attribuitu à SECONDS , u valore ritornu à e referenze sussegente hè u numaru di sicondi da l'assignement plus u valore aghjuntu. Se SECONDS ùn hè statu stabilitu, pèrdite i so pruprietoghji specialhe, ancu s'ellu hè rinfiguratu dopu.

SANGUE

Una lista cungulatu di culu cù l'opzioni alcune hà attivatu. Ogni parolla in a lista hè un argumentu validu per l'opzione -o per u cumandru builtin (vede SHELL BUILTIN COMMANDS ). L'opzioni chì apareanu in CORSU sò quelli rapportati nantu à u settore -o . Se questa variable hè in l'ambientu quandu u bash principia, ogni intesa di scelta in a lista serà attivata prima di leghje qualsiasi schedari di startup. Questa variàghja hè leghjitoghju.

SHLVL

Incrementata da una ogni volta un casu di bash hè inizio.

UID

Espansione à l'identità di l'utilizatore di l'utilizatori attuale, initialized à l'intruduzione di cinghule. Questa variable hè leghjornu.

E seguenti palangani sò addupirati da a cunchiglia. In certi casi, bash assigneghja un valore predeterminatu à una variable; sti casi sò nutatti davanti.

BASH_ENV

Se stu paràmetru hè indicatu quandu bash hè esercitu un scrittore di scàccia, u so valore hè interpretatu cum'è un nome di schedariu chì cuntene i cumandenu per inizià u cunceculu, cum'è ~ / .bashrc . U valore di BASH_ENV hè sottumessu à l'espansione di paràmetru, a sustituzione di cumanda è l'espansione aritmetica prima di esse interpretatu cum'è un nome di schedariu. PATH ùn hè micca usatu per circà u nome di u risultatu file.

CDPATH

A ricerca pè u cumandru cd . Questa hè una lista di i cartulare di e cungusulamentu culu in u quale a circustanza cerca i cartulari di destinazione indicati da u cumandru cd . Un valore di mostra hè ".: ~: / Usr".

COLUMNS

Utilizatu da u cumandru predilettu staghjone per definisce l'anch'ellu di terminal in l'istampa di lista di selezzione. Situatu automaticamente nantu à ricivutu un SIGWINCH.

RICETTI

Un varie variabili da quale bash le cumplementi possibles generati da una funzione di cunnessione invucata da a facilità programma cumpletu (vede Scentifiable Programmable below).

FCEDIT

L'amministratore per you default for the fc builtin command.

FIGNORE

Una lista di suffissi d'annunziu per annunziate per u puntuale di u punteddu di u filename (vede READLINE quì sottu). Un filename chì u so suffissu coincide una di e inseriti in FIGNOREimminiscutu da a lista di i nomi di filename. Un valore di mostra hè ".o: ~".

GLOBIGNORE

Una lista separata di settimane di i schezii chì definenu u settore di i filename per esse ignoratu da l'espansione di strada. Se un nome di schedariu parechje per un patronu di espansione di cunnessione ancu batte unu di i patti in GLOBIGNORE , hè sguassatu di a lista di partiti.

HISTCONTROL

Se se situe per un valore di ignore spuscità , e linii chì inizenu cù un caratteru spaziu ùn sò micca entrati in a lista di storia. Se se situe per un valore di ignoratu , e linii chì currispundenu l'ultima linea di storia ùn sò micca entrati. Un valore di ignorante cumpressa i dui opzioni. Sè micca stabilitu, o si stabbilate à qualsiasi altru valuri cum'è quì sopra, e lee chì sò leghjite l'annunci sonu guardatu nantu à a lista di storia, sottumessu à u valore d' HISTIGNORE . A funzione di questa variezza hè suprugnata da HISTIGNORE . U sicondu e seguitu di linii di un cumanda cumpostu multiplu ùn sò micca pruvati, è sò aghjuntu à a storia, independente di u valore di HISTCONTROL .

HISTFILE

U nome di u schedariu in quale hè stata scurdata a storia di cumanda (vede a HISTORIA quì sottu). U valore predeterminatu hè ~ / .bash_history . Se ùn fate, l'istoria di cumanda ùn hè micca salvatu quandu una caghjula interattivu sighendi.

HISTFILESIZE

A quantità massima di e linii cuntenuti in u schedariu di storia. Quandu sta varcharina hè assignata un valore, u schedariu di storia hè truncatu, se ne necessariu, per mancu più di quellu nume di stanzi. U valore predeterminatu hè 500. U file di a storia hè ancu truncatu à questa talla dopu avè scrittu quandu una cattura intraggiva sia ghjente.

HISTIGNORE

Un listinu settimondu di settimana chì sò parechje decide di e quali linii di cumanda si deve esse guardatu nantu à a lista di storia. Ogni patrunu hè anchoredatu à u principiu di a linea è deve cuncordate cù a ligna completa (ùn ci si appendisce micca * ). Ogni patruna hè pruvata à contru a linea dopu chì i teste specifichi da HISTCONTROL sò aplicati. In più di i caratteri cunnessi di cunnessione di cunnessione normale, ' & ' hà leie cù a storia di a storia prubleova. « & » pò esse scappatu d'utilizà una retroatta; A caccia hè ridutta prima di pruvà un match. I secunnu e seguenti linei di un cumanda cumpostu multiplu ùn sò micca pruvati, è sò aghjuntu à a storia, independente di u valore di HISTIGNORE .

HISTSIZE

U numaru di cumandamenti per ricurdate in l'histoire di cumanda (vede a HISTORIA quì sottu). U valore predeterminatu hè 500.

CASA

U direttori di l'usu currente; l'argumintazzioni predeterminata per u cumandru cd builtin. U valore di sta varianti hè ancu utilizzatu quandu hà fattu espansione di tilde.

HOSTFILE

Hà cuntene u nome di un schedariu in u stessu formatu / etc / hosts chì deve esse leghjite quan u vostru casu necessite cumpientà un altru host. A lista di accadugliate hostname possente pò esse mudificatu mentre u castagnu viaghja; a prussima cuminciava a accunsità di a ostinenza si pruvatu dopu chì u valore hè cambiatu, bash aghjunghjera u cuntenutu di u novu schedariu à a lista esistenti. Se HOSTFILE hè stallatu, ma ùn hà micca bisognu di valore, bash prova di leghje / etc / hosts per ottene a lista di cumpressione possittiva di l'ostende. Quandu HOSTFILE ùn hè statu impauriti, a lista d'ostu hè statu liberatu.

IFS

U Separatore di u Campu Internu chì hè utilatu per a parolla splitting after the expansion and split lines in a parolla cù u cumandimu di leghje . U valore predeterminatu hè «` ''.

IGNOREEOF

Controla l'azzione di una cattura interattivu nantu à ricivutu un caratteru EOF cum'è l'entrée sola. Se se stabilita, u valore hè u numaru di caratteristiche consecutivi EOF chì deve esse scritte cum'è i primi caratteri nantu à una linea di in linea prima di bash . Se a variàbbili esisti, ma ùn hà micca un valore numèticu, o ùn tenite micca un valore, u valore predeterminatu hè 10. Se ùn esiste micca, EOF significatu a fini di l'ingaghjamentu à a cunchiglia.

INPUTRC

U filename per u schedariu di startup readline , annullà l'upertu di ~ / .inputrc (vede READLINE quì sottu).

LANG

Utilizatu per stabilisce a categurìa locale per qualsiasi categuria micca specifiche selezionatu cù una varianti cumencia cù LC_ .

LC_ALL

Questa variecrire u valore di LANG è di qualsiasi altre LC_ variable specifierà una categurìa locale.

LC_COLLATE

Questa varie determina l'ordine di colrazione utilizata à selezione i risultati di l'espansione di a strada, è determina u cumpurtamentu di l'espressioni varietà, i classi di l'equivalenza, è a sequenza di culligazione internu à l'intruduzione è l'attitudini cù a patrona.

LC_CTYPE

Questa varieca determina l'interpretazioni di i caratteri è u cumpurtamentu di i classi di caratteru internu à l'expansionu è l'attitudini cù a patrona.

LC_MESSAGES

Questa variefica determina a locale utilizata per traduce strings citedu citedu precedita da un $ .

LC_NUMERIC

Questa varie determina a categurìa locale usata per un furmatu numanti.

LINES

Utilizatu da l'urdinate di seleziunatu selezziunatu per determinar a larga di a colonna per a lista di selezzione di stampa Situatu automaticamente nantu à ricivutu un SIGWINCH.

MAIL

Se stu paràmetru hè stituutu à un nome di scrittore è a variabilità MAILPATH ùn hè micca stata, bash informa à l'utilizatore di l'arrivata di u mail in u file specificu.

MAILCHECK

Especifica quantu spessu (in sicondi) bash cheques per mail. U default hè 60 seconde. Quandu hè u tempu di verificà per mail, a cinghja faci cusì face prima di vede u primu promptatu. Sì sta varià ùn hè statu stabilitu, o stabilitu à un valore chì ùn hè micca un nummu più grande o quantu à u cero, a casu inutilizà a verificazione di cuntrollu.

MAILPATH

Una lista di nomi di scrittori stampati da settimane per esse verificatu per mail. U messagiu per esse stampatu chì u mail ghjuntu in un schedariu particulari ponu esse specificatu siparendu u nome di schedariu da u messagiu cù un?? ". Quandu s'utilice in u testu di u messagiu, $ _ hà datu à u nome di u schedariu di mail actual. Esempiu:

MAILPATH = '/ var / mail / bfox? "Avete u mail": ~ / shell-mail? "$ _ Hà mailu!"

Bash furnisce un valore predeterminatu per sta variante, ma a situazione di i schedari di mail à u usu hè dipendente di u sistema (per esempiu, / var / mail / $ USER ).

OPTERR

Sè stata pronta à u valore 1, bash visualiza missaghji di errore generati da i cummincii ( cumunità COMMANDS SHELL BUILDING ). OPTERR hè stata inizializata à 1 cada volta chì l'invucatu invoca o un scrittura di casu hè esecutatu.

U PATH

A ricerca di i cumandamenti. Hè una lista di i cartulare di culu -separati in quale u casu avete aspettu à i cumandamenti (vede EXECUZIONE di u cummandu sottu). A via predeterminata hè dipendente di u sistema, è hè stabilitu da l'amministratore chì facilita bash . U valore cumuni hè a `` / usr / gnu / bin: / usr / local / bin: / usr / ucb: / bin: / usr / bin :. ''.

POSIXLY_CORRECT

Sì sta variante hè in l'ambientu chì bash principia, a càsta in u modellu posix prima di leghje i schedarii di stragneri , cum'è chì l' opzione di invocazione --posix avia statu furnita. Sì hè stabilitu mentre chì a cunghjilla hè stata, bash permette u modellu posis , cum'è se l'òrdine set -o posix s'hè esercitu.

PROMPT_COMMAND

Sè pututu, u valore hè esecutatu cum'è un cumanda prima di issuazione di ogni prega primariu.

PS1

U valore di stu paràmetru hè allargatu (vede PROMPTING abituale ) è utilizzate com a string prima di prompt. U valore predeterminatu hè «` \ s- \ v \ $ ''.

PS2

U valore di stu paràmetru hè dilate cumu cù a PS1 è utilizzatu com'è a securità secundaria. U predefinitu hè "` > ''.

PS3

U valore di stu paràmetru hè utilizatu cum'è u promptatu per a selezzione di qualità (vede u GRELL GRAMMAR supra).

PS4

U valore di stu paràmetru hè dilate cumu cù a PS1 è u valore hè stampatu prima di cumandenu bash visualiza durante una traccia d'esecutiva. U primu caratteru di PS4 hè riplicate parechje volte, quant'è necessariu, per indicà diversi livelli di indirezione. U predefinitu hè `` + ''.

TIMEFORMAT

U valore di stu paràmetru hè utilizatu cum'è una stringa di furmatu chì spiccifica quantu l'indicazione di timing per i pipolini cun prefessu di a parazione riservata destinatu à esse indicatu. U % carácter introduces una seqüència di scappata chì si esprime à un valore di u tempu o altra infurmazione. I sequenzi di scappu è i so significati sò dinò; i arnesi denote portions opcione.

%%

Un % littali.

% [ p ] [l] R

U tempu passatu in sicondi.

% [ p ] [l] U

U numaru di CPU seconde gasta in modu di usteru.

% [ p ] [l] S

U numaru di CPU seconde passati in modu modellu.

% P

U percentuu di CPU, calculato (% U +% S) /% R.

A paggettivu hè un numellu chì spicificava a precisione , u numaru di numeri frazziunari dopu à un punt deċimali. Un valore di 0 ùn cose micca un punteddu o una frazzioni per esse risultati. A più di trè piazzi dopu à u puntu decimale ponu esse specificatu; i valori di p maiori di 3 sò cambiatu à 3. Se p ùn hè micca specificatu, u valore 3 hè utilatu.

L'opacitale specifice un furmatu più longu, cumpresi minuti, di a forma MM m SS . FF s. U valore di p determina o micca chì a frazzioni hè inclusa.

Sì sta varianti ùn hè micca stata, bash acts as if had the value $ '\ nreal \ t% 3lR \ nuser \ t% 3lU \ nsys% 3lS' . Se u valore hè nullu, ùn esiste indicazione di cunnessione. Un novu novu hè aghjuntu dopu chì a stringa di formatate hè visualizzatu.

TMOUT

Sè stata pronta à un valore più grande chì cero, TMOUT hè trattu da u spaziu predeterminatu per a leghjitoghji prediletti. U seleccu cumandariu finisci s'ellu ùn hè micca ghjunghje dopu à TMOUT secondi quandu l' upertu vene da una terminal. In un casu interactivu, u valore hè interpretatu cum'è u numeru di sicondi d'aspittà per l'appena dopu l'emissione di u promptu primariu. Bash finisci wara aghjustata per quellu nùmeru di sicondi se a entrata ùn hè micca ghjustu.

auto_resume

Questa variable cuntràniu chì u castagnu viaghja cù l'usu è u cuntrollu di u travagliu. In casu di sta varianti hè stata, simule simple ordine simplice senza rindirizzamentu sò trattati com'è candidati per a riunioni di un impiegatu esistitu. Ùn ci hè micca permessu l'ambiguità; Se ci hè più di un travagliu cuminciare cù a stringa chjamata, u chjucu accediu più recensu hè sceltu. U nomu di un travagliu pirmisu, in questu cuntestu, hè a linea di cumanda utilizata per cuminzà. Sè stata fatta à u valore aghjuntu , a stringa fornitu devi parò cù u nome di un travagliu persu. Sè stata pronta à subcuntratu , a stringa chì deve devene cumpareghja cù una suntrata di u nome di un travagliu persu. U valore di a sestage presta una funcionalità analogica à u %? Identificativu di travagliu (vede cuntrollu di travagliu ). In casu di qualchì altru valore, a stringa fornitu deve esse un prefessu di un nome di travagliu persu! hè questu funziunalità analogica à l'identifier % job.

histchars

I dui o trè caratteri chì cuntene l'expansione di a storia è a tokenization (vede HISTORIA EXPANSION avanti). U primu caratteru hè a storia di espansione caractère, u caratteru chì signaleghja l'iniziu di una storia di espansione, normalment ' ! '. U secondu carattere hè u caratteru di sustituzione rapida , chì hè utilizzatu com'è tìtulu per riducerà u cumandariu cumandante, sottu una stanza per l'altru in u cumandimu. U predefinitu hè " ^ ". U caratteru terzu opcional hè u caratteru chì indicanu chì u restu di a linea hè un cumendariu quandu si trova com'è u primu caratteru di una parolla, normalment ' # '. A storia cumentu u caractere pruvoka a sustituzione di storia per esse saltata per i motivi restante nantu à a linea. Ùn ùn hè micca necessàricu chì l'analizadori di cunnessione di trattà u restu di a linea com'è un cummentariu.

Arrays

Bash dispunì varià varieghja di dimensione tridimensionale. Ogni varianta pò esse usata cum'è un array; a declara builtin hà dichjaratu esplicativamente un array. Ùn ci hè micca un limite massimu in a talla di un array, nè un esigenza chì i membri sò indiciati o assignati contiguamente. Arrays sò indettati cù un entero è sò basati in cero.

Un array hè creatu automaticamente se nisuna variable variable hè assignatu per utilizà a sintaxis [ subscript ] = value . U subscriptu hè trattu com una espressione aritmetica chì deve evaluà à un numeru più grande o quantu à u cero. Per esse dichjarazione esplicitamente, utilizate u dichjarà-un nome (vede COMPLIITZA DI PUNTE SOSTNE ). dichjarà: un nome [ subscript ] hè ancu accettatu; u subscript hè ignoratu. Assicuranza ponu esse pricate per una varietà array cù a dichjarazione è accessìbile in ligna. Ogni atributu s'aproghja à tutti i membri di un array.

I rai sò attribuiti à l'utilizazione di cumpetenze cumminciali di a forma nome = ( valore 1 ... valuta n ) , induve cada valore hè di a forma [ subscript ] = string . Solo string hè obligatu. Se i parchete opti è sottoskrittate sò furniti, l'indici hè attribuitu à; altri u contu l'indexu di l'elementu assignatu hè l'ultimu indettu assignatu da a dichjarazione plus one. Indizzione cumentu à u cero. A so sintassi hè ancu accettata da a legione integrata. Elementi armati individuelli ponu esse attribuiti à utilizà u nome [ subscript ] = value syntax introduced before.

A unità edificata hè utilizzata per distrughjerà i schedari. Untetificatu [ subscript ] destroys the array element à index subscript . Ùn sia stabilitu u nome , induve nome hè un array, o unificate nome [ subscript ], induve subscript is * or @ , sguette a matriu sana.

A dimostrazione , lucale è cunservazione abbia accunsente una opzione per specifierà un array. U ligatu builtin accetta una- una opzione di assignà una lista di e parolle leghjite da l'aiutu standard à un array. U settore è dichjarà u schedariu mudificate valurizazione in una manera chì i permette di esse utilizatu com'è misure.

EXPANSION

Espansioni hè realizatu nantu à a linea di cumanda dopu chì hè statu split in parole. Ci hè sette espansione di espansione realizati: espansione di scecca , tilde di espansione , paràmetru è espansione variable , sustituzzioni di cumanda , espansione aritmetica , scunnite di parlà è espansione di strada .

L'ordine di espansione hè: espansione di scecchite, espansione di tilde, paràmetru, variatori è espansione aritmetica è sustituzzione di cumanda (fete d'una manera di left-a-dritta), a parolla splitting e espansione di strada.

In i sistemi chì ponu supportà, ci hè una espansione additional disponible: sustituzzione di prucessa .

Espansione Brace

L'expansion française hè un meccanicu per quali caduti arbitrarii pò esse generati. Stu mecanismu hè simile à l' espanzioni di a strada , ma i nomi di filename ùn deve micca bisognu. I patrunati per esse dilatati piglià a forma di un preàmbulu prelativu , seguitatu da una seria di stirmini comma-separati entre un paru d'arrughje, seguitu da un postScript opcional. U preàmbulu è prefixatu à ogni string contained nant'à i chjavi, u posticu hè appendicatu à ogni catena resultanti, espansione da a manca à diritta.

Espansioni di Brace pò aghjarà. I risultati di ogni stringi dilate sò micca sorte; abbandunatu à l'ordine cusì hè cunservatu. Per esempiu, una { d, c, b } è cresce in 'ade ace abe'.

L'estensione di Brace si faci esse fattu prima di qualsiasi espansione, è qualsiasi caratteri speziali à altri espansione sò cunservati in u risultatu. Hè testu rigurutu. Bash ùn ave micca appiicatu nisuna interpretazione sintettica in u cuntestu di l'espansione o u testu trà l'arnesi.

Sta custruzzioni hè tipica dighjà uverna chì u prefixu cumuni di i fileri per esse generatu hè più longu cum'è di l'altru esempiu:

mkdir / usr / local / src / bash / {old, new, dist, bugs}

o

chown root /usr/{ucb/{ex,edit},lib/{ex?.?*,how_ex}}

L'espansione di Brace introducesa una ligera incompatibilita cù versioni storichi di sh . sh ùn trattà micca e chjusti d'apertura o chjusu appena quandu anu parechji parte di una parolla è i cunserva in a pruduzzioni. Bash sguette distanzi da e parolle in u cuntenutu di espansione curreziale. Per esempiu, una parola intrata à sh as file {1,2} hè stata identica in u vostru contu. A listessa persone hè issuata cum'è file1 file2 after expansion by bash . In casu hè una stretta compatibilità cù sh, scumpete puru l'opzione B + o disattivà a splicitu cù l'opzione B + à l'òrdine set (vede COMPLAIMMI SHELL BUILDIN ).

Tilde Expansion

Sì una parolla principia cù un caratteru sfidate di u tilde (' ~ '), tutti i caratteri precedente a prima slavata micca impartazione (o tutti i caratteri, se ùn ci hè micca slash inunquoti) sò cunziddi un prefix di tilde . S'ellu parechji caratteri in u prefix di tilde sò citati, i caratteri in u prefix di tilde dopu à a tilde sò trattati com'è un nome di login possible. Sì stu nome di cunnessione hè a stringa null, u tilde hè sustituutu cù u valore di u paràmetru di casu CASA . Se CASTE hè impussibile, u direttu di l'utilizatore chì eseguisce l'armata hè sustituitu in u cunteru. Inutile, u prefix di tilde hè sustituutu cù u cartulare direttu assuciatu cù u nome di login identificatu.

Se u prefix di u tilde hè un `~ + ', u valore di a varianti di cunchiglia PWD sustituisci u prefix di tilde. Se u prefix di u tilde hè un `~ - ', u valore di a variità di casque OLDPWD , se hè stabilitu, hè sustituitu. Se i caratteri persighjate a tilde in u prefix di tilde sò un nummu N , cun prefessu cù un "+" o un `-", u prefix di u tilde hè sustituutu cù l'elementu cunnessione da u pale di chisteria, perchè esse amparatu da i dirs builtin invucati cù u prefix di tilde com'è argumentu. Se i caratteri persighjate a tilde in u prefix di tilde sò un numaru senza un '+' o '-', '+' hè presumitu.

Se u nome di login ùn hè micca validu, o l'espansione di tilde falla, a parolla hè in ligna.

Ogni assignatura varianti hè verificatu per prefixi di tilde in un precursione seguitu à a : o = . In questi casi, l'espansione di tilde hè ancu realizatu. In cunseguenza, unu pudite utilizà i nomi di archive cù cunferenze in assignimenti à PASSI , CORSE , CORPULU , è a cinghule accuerte u valore expanditu.

Espansione di Parameter

U caratteru « $ » introduces l'expansionu di paràmetru, a sustituzione di cumanda, o l'espansione aritmetica. U nome di paràmetru o simbulu à esse expanditu pò esse elettu in i chjave, chì sò optiche, ma serve per prutezzione di a variàbile per esse sviluppata da i caratteri seguitori immediatamenti quì chì pò esse interpretatu cum'è parte di u nome.

Quandu i so chjappi sò aduprati, l'armatura chì cunnessione hè a prima «ùn hè micca scappata da una reverse slash», o in una stringa chjamata, è micca in una espansione aritmetica incruciuta, sustituzzione di cumanda, o espansione paramter.

U valore di u paràmetru hè sustituitu. I medichi sò dumandati quandu u paràmetru hè un paràmetru posizionale cù più di un cifru, o quandu u paràmetru hè seguitu da un caratteru chì ùn deve esse interpretatu cum'è parte di u so nome.

In ogni casu di e quì sottu, a parolla hè sottumessu à l'espansione di tilde, espansione di parametri, sustituzzioni di cumanda è espansione aritmetica. Quandu ùn esse esse realizatu espansione di subestazione, bash pruvedimenti per un paràmetru chì hè staticatu o nullu; omitanu i culonni Risultati in un testu solu per un paràmetru chì hè unificatu.

Utilizà i Valuri predeterminati . Se u paràmetru ùn hè statu fretta o nulla, l'espansione di a parolla hè sustituitu. Inutili, u valore di u paràmetru hè sustituitu.

Assign Values ​​Default . Se u paràmetru ùn hè statu eliminatu o nullu, l'espansione di a parolla hè attribuita à u paràmetru . U valore di u paràmetru hè sustituitu. I parametri posiziunali è paràmetri specialu ùn pò micca esse attribuiti da stu modu.

Visualizazione Error si Null o Unset . Se u paràmetru hè nullu esempiu, l'espansione di a parolla (o un messagiu per quellu effettue se a parolla ùn hè micca presentata) hè scritta à l'erroru standard è l'intesa, si ùn hè micca interattivu, sèrvite. Inutili, u valore di u paràmetru hè sustituitu.

Utilizà u valore alternativu . Se u paràmetru hè nullu ùn sete stabilitu, nunda hè sustituitu, altri o l'espansione di a parolla hè sustituitu.

Espansione à i nomi di variàbili cume nomi accuminzanu cù u prefissu , siparati da u primu caratteru di a variabilità speciale IFS .

A durata in caratteri di u valore di u paràmetru hè sustituitu. Se paràmetru* o @ , u valore sustituitu hè u numeru di parametri pusizzionali. Se paràmetru hè un nome array sottoskritti da * o @ , u valore sustituitu hè u numeru di elementi in a serie.

A parolla hè stata cose per pruducia un patronu cum'è in l'espansione di strada. Se u patronu coincide cù u principiu di u valore di u paràmetru , u risultatu di l'espansione hè u valore expanditu di u paràmetru cù u patronu di currispundenza più corta (u casu di l'annunziu) o u patronu di currispundenza più largu (a cita '' ## ' casu) suprimi. Se u paràmetru@ o * , l'operazione di eliminazione di patronu hè applicata à ogni paràmetru pusizzionariu à u turnu, è l'espansione hè a lista resultanti. Se paràmetru hè una varietà array sottumettjata cù @ o * , l'operazione di eliminazione di patrone hè applicata à ogni membru di a matrizia à u turnu, è l'espansione hè a lista resultanti.

A parolla hè stata cose per pruducia un patronu cum'è in l'espansione di strada. Se u patronu incunsta cù una partita di rinfurzà u valore expanditu di u paràmetru , u risultatu di l'espansione hè u valore expanditu di u paràmetru cù u patronu di currispundenza più corta (u casu di "%%") o da u patronu di currispundenza più largu (u "%%" % '' case) suprimi. Se u paràmetru@ o * , l'operazione di eliminazione di patronu hè applicata à ogni paràmetru pusizzionariu à u turnu, è l'espansione hè a lista resultanti. Se paràmetru hè una varietà array sottumettjata cù @ o * , l'operazione di eliminazione di patrone hè applicata à ogni membru di a matrizia à u turnu, è l'espansione hè a lista resultanti.

U patruni hè allargata per pruducia un patronatu cum'è in l'espansione di strada. U paràmetru hè allargatu è u partitu più longu di u patru à contru u so valore hè sustituutu da stringe . In a prima forma, solu a prima partitu hè sustituitu. A secunna forma facianu tutti i partiti di u patronu à esse rimpiazzati da stringe . Se u patruni hè cuminciatu cù # , deve parparà cù u principiu di u valore ampliatu di u paràmetru . Se u patrunu principiate cù % , devu match in a fine di u valore expanditu di u paràmetru . Se chjave hè nullu, i partituri di u patronu sò sguassati è u mudellu / seguente pò esse omessi. Se paràmetru@ o * , l'operazione di sustituzione hè applicata à ogni paràmetru pusizzionariu à u turnu, è l'espansione hè a lista resultanti. Se paràmetru hè una varietà array sottoskritti cù @ o * , l'operazione di sustituzione hè applicata à ogni membru di a lista in turnu, è l'espansione hè a lista resultanti.

A sustituzzioni Command

A sustegazione Commande permette l'output di un cumandariu per rimpiazzà u nome di l'cumandante. Ci sò dui forma:

$ ( cumanda )

o

cumandà

Bash cumanda l'espansione tramandando l' urdinamentu è sustituì a cumanda di sustituzzioni cù l'output standard di u cumandimu, cù qualsiasi cumposti novi traminati. Linzi novi incrusciati ùn sò micca sguassati, ma pò esse sbulicati durante a split word. A cumanda sustenzione $ (cat file ) pò esse sustituitu da l'equivalente ma più veloce $ (< file ).

Quandu u modu di retrovisione di stilacciu hè usatu, a retroattivazione conserva u so significatu literale, salvu quandu hè stata dopu à $ , ' , o \ . U primu backquote, senza un precedente da una retroattazione, finisci u cumandimu sustituzzioni. Quandu l'usu di a forma di $ ( cumanda ), tutti i caratteri trà i parèntesi cumpone u cumandimu; mancu sò trattati speciali.

A sustituzzioni di l'ordine pò esse imbasta. Per pudè à annunzià aduprate a forme per ritornu, scappò di i rivoluzzioni intimu cù rivolversa.

Sì a sustituzzioni si prisenta cumercii in dui cite, a spritze di a parolla è a sviluppu di a strada ùn sò micca realizatu nantu à i risultati.

Espansione Aritmetica

L'espansione aritmetica permette a valutazione di una espressione aritmetica è a sustituzzioni di u risultatu. U formatu per espansione aritmetica hè:

$ (( espressione ))

L' espressione hè tratta com'è sè stata cumerciata in dui intitulati, ma un coppimentu doppiu internu entre i parèntesi ùn hè micca trattatu particularmente. Tutte tokenu in l'espressione sottumette espansione di paràmetru, espansione stringe, sustituzione di cumanda, è eliminazione di cita. I sustituzzioni aritmetichi sò anu aghjustati.

A valutazione hè realizata da questa reguli chjamati sottu à ARITHMETIC EVALUATION . Se l' espressione hè invàlida, bash imprime un missaghju chì indicanu fallimentu è ùn si trova a sustituzzioni.

Prucessu di Sustituzione

A sustituzzione di u processu hè soporta in i sistemi chì sustenimu i chjami eranu ( FIFOs ) o u mudellu / dev / fd di nombrarete schedari aperti. Pigliate a forma di <( lista ) o > ( lista ) . A lista di prucessi si svolge cù a so entrata o a risposta signalata in una FIFO o un schedariu in / dev / fd . U nome di stu schedariu hè passatu com'è un argumentu à u cumandimu cumandante cum'è u resultu di l'espansione. Se a forma > ( lista ) hè aduprata, u scrittu à u schedariu ponu furnisce l'input per a lista . Se se usa a <( lista ) forma, u file hè passatu cum'è un argumentu deve esse leggiu per ottene u risultatu di lista .

Quandu si dispunìbule, a sustituzzione di u processu hè realizatu simultaneamente cù espansione di paràmetru è varianti, sustituzzioni di cumanda è espansione aritmetica.

Parola splitting

U scògliu scansa i risultati di l'espansione di paràmetru, a sustituzione di u cumandamentu è l'espansione aritmetica chì ùn anu micca esse cumerciate in dui intitulati per a splita di paroli .

A cunceta si tratta ogni caratteru di IFS cum'è un delimitadoru, è dividisce i risultati di l'altri espansione in e parolle nantu à sti caratteri. Se IFS hè statu imitatu, o u so valore hè esse precisamente , u predefinitu, allora qualchì secuenza di i caratteri IFS serve per delimitate parole. Se IFS hà un valore à l'altru ch'è u funziunamentu, sequenze di l' espazio è a tabulazione di i chjusi di l'indirizzi sò ignorati à u principiu è a fini di a parolla, finu à chì u caratteru biancu hè in u valore d' IFS (un caratteru di u spaziu di u chjave). Qualchese persunale in IFS chì ùn hè micca spaziu di u spaziu IFS , cù qualsiasi caratteri di u spaziu di u spaziu IFS adjacente, delimiteghja un campu. A secunione di i caratteri di u spaziu di l' IFS hè ancu trattatu com'è delimitore. Se u valore di IFS hè nullu, ùn hè statu una splitzione di parlà.

Argumenti arguminciali nuvelli ( "" o "" ) sò retesi. L'argumintazzioni niguzziunati nè cuntatuttu, risultatu da l'espansione di i paràmetri chì ùn anu micca valore, sò sappiutu. Se un paràmetru senza valurizazione si sviluppa cumercii dui citaturi, un risultatu nuvellu argumentu è hè persu.

Innota chì si ùn esiste micca espansione, nè splitting hè realizatu.

Espansioni di Pathname

Dopu a splitting word, a menu chì l'opzione di -f ùn hè statu stabilitu, bash scansa ogni parolla per i caratteri * ,? , è [ . Sì un unu di sti caratteri addiventanu, allura a parolla hè cunsideratu cum'è un patronu , è sustituitu cun una lista alfabeticamente ordenata di nomi d'archivi chì currispondi à u patronu. Se ùn truvanu nuvelli articuli di cunnessione, e l'opzione ottobrestampata nulla , a parolla hè stata in ligna. Se l'opzione di nullglob hè stabilitu, è micca truvati parechji matches, a parolla hè scurazione. Se l'opzione di cunchiglia nocaseglob hè attivatu, u partitu hè realizatu senza riguardu à u casu di caratteri alfabetici. Quandu un patronu hè utilatu per l'espansione di a strada, u carattere ''. '' À u principiu di un nomu o seguitu dopu à una slash, deve esse cumprati espliċitamente, salvu chì l'opzione ottobre di eleganti hè stallatu. Quandu si cunghjuntenu un nome di strada, u caratteru finale ghjustu sempre hè cumplicatu cumplicitu. In altri casi, u caractere ``. '' Ùn hè trattu speciale. Vede a description of shopt below under SHELL BUILTIN COMMANDS per una description of the nocaseglob , nullglob , and opere di dotglob shell.

A variable GLOBIGNORE di cunnessione pò esse usata per ristribuisce u gruppu di nomi di archive chì currisponde à un mudellu . Se GLOBIGNORE hè stallatu, ogni nome di cunnessione chì coincide cù un di i patti in GLOBIGNORE hè sguassatu di a lista di partiti. U schedariu di nomi ``. '' È `` .. '' sò sempre ignorati, ancu quan GLOBIGNORE hè stallatu. In ogni casu, u GLOBIGNORE hà l'effettu di l'attivazione di l' intarsa ​​di dotglob , perchè tutti l'altri nomi di scrittori accuminciannu cu una " . Per piglià u cumpurtamentu anticu di ignurà i nomi di scrittori accuminciannu cu un ``. '' , Facentanu ``. * '' Unu di i patti in GLOBIGNORE . L'opzione dotglob hè disabilitata quandu GLOBIGNORE hè statu eliminata.

Matching Pattern

Qualchidine carattere chì pareva un patronu, altru ch'è u patronu speciliu scritte sottudu, coincide cun ellu stessu. U caratteru NUL ùn hè micca occultatu in un patru. I caratteri stampati di particularità devenu esse chjamati sèttre duverebbe trattatu in literalment.

U carattere particulare di u patronu sò i significati:

*

Attenti ogni stringa, inclusa a stringa nulla.

?

Partita qualchissimu caratteru.

[...]

Partite à qualunque qualcunu di i caratteri interieure. Un paru di caratteri siparati da un guadiu denota una espressione range ; qualsiasi carattere chì sia ghjente entre i dui caratteri, inclusive, utilizendu a sequenza di cullizzioni di u locale attuale è u settore di caratteru, hè assuciatu. Se u primu caratteru seguità a [ hè una ! o a ^ invece qualsiasi carattere ùn anu aghjustatu hè assuciatu. L'ordenazione di i caratteri in l'espressioni varietà hè determinata da a locale di u locu è u valore di a varianti LC_COLLATE cunnessione se sè. A - pò esse cumparatu da cumpresu cum'è u primu o ultimu caratteru in u settore. A ] pò esse cumparatu da cumpresu cum'è u primu caractèr in u settore.

Doppu [ e ] , i classi di caratteristica ponu esse pricisati cù a sintaxis [: class :] , induve a classa hè una di e seguenti classi definite in u POSIX.2 standard:

alnum alpha ascii blank cntrl digit graph minuscule print punct space upper word xdigit
Una classa di carattere cù qualsìasi carattere appartenent à a classa. A parolla di caratteristica di parola cunnessione lettera, numaru è u caratteru _.

Doppu [ e ] , una classa di l'equivalenza pò esse spicciata cù a sintassi [= c =] , chì currisponde à tutti i caratteri cù u stessu pesu di colazioni (definitu da a locale actuale) cum'è u caratteru c .

Doppu [ e ] , a sintassi [. simbulu .] hà truvatu u simbulu di simbulu di culligazione.

Se l' opzione d'intrampzione calece si permettenu utilizà u buttone in custruzzione, parechje mudelli esterni sò ricunnisciuti. In a seguente descripción, una lista di patruni hè una lista di unu o più mudelli separati da una | . Li modi cumposti pò esse furmatu cù unu o più di i seguenti patronati:

? ( mudellu di lista )

Coincide con cero ou una occurrence di i mudelli

* ( schema-lista )

Partita cero o più occurrences di i mudelli

+ ( mudellu di lista )

Partita unu o more occurrences di i mudelli datu

@ ( mudellu di lista )

Coincide con exacto unu di i patti dati

( lista di patruni )

Partite à qualunque sia unu di i mudelli

Quote Removal

Dopu à l'sviluppazioni precedenti, tutte l'azzioni di i caratteri ùn anu micca riferitu da una di l'espansione di u sopra sò borne.

REDIRECTION

Prima di esse eseguitu u cumandimu, a so ingaghja è a risurta pò esse riabilitata cun una notazioni speziale interpretata da a cunchiglia. A redireccia pò ancu esse utilizatu per abrir e aghjustà schedari per l'ambienti di esecuzione di scambiu attuale. I seguenti operatore di rivoluzione pò precede o appareveni in ogni locu cum'è un cumandulu simplice o pò seguità un cumanda . Ritigrissivi sò trattati in l'ordine chì pareanu, da left to right.

In i seguenti chjassi, se u numeru descrizente di schedariu hè omessi, è u primu caratteru di l'operatore di redireczione hè < , a redirezione si riferisce à l'input standard (file descriptor 0). Se u primu caratteru di l'operatore di redireczione hè > , a redirecciò riferisce à l'output standard (file descriptor 1).

A parulla seguitu à l'operatore di redireczione in e seguente crescenu, salvu alcunu esse furtatu, hè sottumessu à espansione di scecca, tilde di espansione, espansione di paràmetru, sustituzzioni di cumanda, espansione aritmetica, rimborsazione di citedu, espansione di u modu è splitting. S'ellu si espandu à più di una parolla, bash richiudia un errore.

Nota chì l'ordine di rindirizzamentu hè significativu. Per esempiu, u cumandimu

ls > dirlist 2 > & 1

dirighjanu l'output standard è l'errore standard à u file dirlist , mentre chì u cumandimu

ls 2 > & 1 > dirlist

dirighjanu solu uputatu standard à u schedariu dirlist , perchè l'erroru standard hè stati duplicati cumu uputatu standard prima chì a risurta standard hè ridiretta à dirlist .

Bash maneeghja parechje filename per quandu anu utilizatu in rivoluzionazioni, cum'è se ne scritte in a table:

/ dev / fd / fd

fd hè un nummjetu vale à u file descriptor fd hè duplicatu.

/ dev / stdin

Archive descriptor 0 hè duoppule.

/ dev / stdout

Discrizuri file descriptor hè duoppule.

/ dev / stderr

Discrizine file descriptor hè duoppule.

/ dev / tcp / host / port

Se u ospitale hè un nomu di vanda validu o l'indirizzu Internet, è u portu hè un numeru di portu entieru o nome di u serviziu di serviziu, bash prova d'apertura una cunnessione TCP à u socket correspondente.

/ dev / udp / host / port

Se u ospitale hè un nomu di vanda validu o l'indirizzu Internet, è u portu hè un numero di portu integru o nome di u serviziu di serviziu, bash prova d'aperta una cunnessione UDP à u socket correspondente.

A falla di apertura o creazione d'un schedariu pruvucà a redirecciò per fallar.

Redirecting Input

A redirecciò di l'ingaghjamentu pruvucarà u schedariu chì u so nomu risultatu da l'espansione di a parolla chì deve esse apertu per leghje per u nurmale descriptor n , o l'input standard (file descriptor 0) se n ùn hè micca specificatu.

U formatu generale per riandirizzà l'input hè:

[ n ] < parola

Redirecting Output

A redirecciò di u risorsu pruvucarà u schedariu chì u so nomu risultatu da l'espansione di a parolla chì deve esse apertuata per u scrittore à u discrive file n , o l'output standard (file descriptor 1) se n ùn hè micca specificatu. Se u schedariu ùn si esisti, hè creatu; siddu si esisti, hè truncated à u cero size.

U formatu generale per riandirizzà a risorsa hè:

[ n ] > parola

Se l'operatore di redireczione hè > , è l'opzione nocluberu à u settore builtin hè statu attivatu, a redireczione fallarà micca se u schedariu chì u so nomu risultatu da l'espansione di a parolla esiste è hè un schedariu regulare. Se l'operatore di redireczione hè > | , o l'operatore di redireczione hè > è l'opzione noclugliu à l'òrdine didatticatu settore ùn hè attivatu, a rivoltazione hè tentativa ancu se u schedariu chjamatu da a parolla .

Aduprata Redirected Output

A redirecciò di u risultatu in questa moda fa quellu u nome chì u risultatu da l'espansione di a parolla chì deve aperte per appendà à u discrive file n , o l'output standard (file descriptor 1) se n ùn hè micca specificatu. Se u schedariu ùn si esisti, hè creatu.

U format generalmente per appendicà u ghjornu hè:

[ n ] >> parola

Redirecting Standard Output and Standard Error

Bash li permette à l'output standard (file descriptor 1) è à l'output standard di error (file descriptor 2) per esse ridirette à u schedariu chì so nome hè l'espansione di a parolla cù questa construct.

Ci sò dui furmati per rivolta di l'output standard è l'error standard:

&> word

è

> & parola

Dui dui formi, u primu hè preferitu. Questu hè semantically equivalent to

> word 2 > & 1

Quì Documents

Stu tipu di redireccione struisce a cunchiglia à leghje l'ingaghjamentu da a fonte attuale finu à chì una linea chì cuntene sola parolla (cù micca persone spaziale) hè vista. Tutte e linii leghje finu à quì puntu sò dinò utilizati com l'input standard per un cumanda.

U furmatu di questi ducumenti hè:

<< [ - ] alchimia -document delimiter

Nisuna espansione di paràmetru, cumanda di sustituzzioni, espansione aritmetica, o espansione di a strada hè sopra à a parolla . Se qualchidunu caratteri in a parolla sò chjamati, u delimitore hè u risultatu di l'eliminazione di cita in a parolla , è e linii in questu documentu ùn sò micca espandulati. Se a parolla hè chjesa, tutti i linii di questu documentu sò sottoposti à espansione di paràmetru, cumanda di sustituzzioni è espansione aritmetica. In questu casu, a securità di caratteristica \ hè ignorata, è \ deve esse usata per citarse i caratteri \ , $ , è " .

Se l'operatore di redireczione hè << - , allura tutti i caratteri stampati punenti sò strippati da i filieri di a linea è a linea chì cuntene u delimitore . Questu ci permette stu testu-ducumenti nant'à i scritturi cunnessione per esse indiziatu di modu naturale.

Quì Strings

Una variante di questi ducumenti, u formatu hè:

<<< word

A parolla hè dilinata è furnita à u cumandimu in u so inginuatu standard.

Duplicate File Descriptors

U operatore di redireczione

[ n ] <& parola

hè utilizatu per duplicà l'archivi di l'input file. Si a carta abbanduneghja unu o più verte, u descriptor di schedariu denota by n hè fattu per esse còpia di quellu descriptor file. Sì i numeri in a parolla ùn specifiche micca un descriptor di schedariu aperte per l'input, un errore di redirettivu si trova. Se a parolla evalueghja - , u discrive file n hè chjusu. Se n ùn hè micca specificatu, l'ustamentu standard (file descriptor 0) hè adupratu.

L 'operatore

[ n ] > & parola

hè utilizzatu simili di duplicate file descriptors. Se n ùn hè micca specificatu, u pruduttu standard (file descriptor 1) hè utilizatu. Sì i numeri in a parolla ùn specifiche micca un descriptor di schedariu apertu per a pruducia, un errore di rediretting succé. Comu casu speciali, se n omiteghja, è a parolla ùn si sviluppa micca à un o più di numuli, u risultatu standard è l'errore standard hè ridirettu cumu se l'hà scrittu.

Trasmissione di archive Descriptors

U operatore di redireczione

[ n ] <& digit -

traspendenu u discrileur file descriptor à un descriptor de file n , o l'input standard (file descriptor 0) se n ùn hè micca specificatu. cifru hè chjusu dopu duoppu à duplicà à n .

Cumu ancu l'operatore di rifurzione

[ n ] > & digit -

traspendenu u file descriptor numeral à un descriptor de file n , o l'output standard (file descriptor 1) se n ùn hè micca specificatu.

Scritture Opening Descriptors for Reading and Writing

U operatore di redireczione

[ n ] <> parolle

pruvucarà u schedariu chì so nome hè l'espansione di a parolla chì deve esse apertu nantu à u lettore è l'scrittura nant'à un descriptor de fili , o nant'à un descriptor file 0 si n ùn hè micca specificatu. Se u schedariu esiste micca, hè creatu.

ALIASES

L'alessi permettenu una stringe per esse sustituitu per una parolla quandu hè utilizata com a prima parolla di un cumandulu simplice. U cunghjettu mantene una lista di l'aliasi chì pò esse stabilitu è ​​cunfirmati cù l' aliasu è unalias builtin commands (vede COMPLIESTU SHELL BUILDIN ). A primu parolla di ogni cumanda, se unidiedu, hè verificatu per vede s'ellu hè un aliasu. Sì cusì, sta parolla hè sustituitu da u testu di l'aliasu. U nome d'alias è u testu di sustitutu pudete cuntene qualchì intrata di cunghjettu validu, cumprese i metacharacters listed above, cù l'eccezzioni chì u nomu d'aliasu ùn anu micca cuntenutu. A prima parolla di u testu di sustitutu hè probatu per l'aliasi, ma una parolla chì hè identica à un aliasu si sviluppa ùn hè micca stende una siconda volta. Questu significa chì un pudere alcuni ls à ls -F , per esempiu, è bash ùn ùn pruvate à recursivamente espansione u testu di sustitutu. Se l'ultimu caratteru di u valuta di l'alias hè un pianu, allura u palmu cumandante chì seguita l'alias hè ancu verificatu per alias expansion.

Aliasi sò creati è inseriti cù l' alias command, è sguassate cù l' ordine di unalias .

Ùn ci hè nisunistru di l'argumenti in u testu di sustitutu. Se l'argumenti sò nicissitati, una funzione di cunnessione duverà esse usata (vede FUNZIONI a menu).

L'aligai ùn sò micca sviluppati quandu u cunchju ùn hè micca interattivatu, salvu chì l' opzione di crescente di sviluppà l' elementariu hè stata uttificata cù a buttone (vede a scritta di shopt sottu QUESTIONES COMMERCE SHELL ).

I règule riguardu à a definizione è l'utilizazione di l'aliasi sò una cosa confusing. Bash sempre legende, almenu una ligna di l'entrata cumpletu, prima di esecutà quellu di e cumandamenti nantu à quella linea. L'aliasi sò sviluppati quandu u legatu hè u cumandimu, micca quandu hè esercitu. Dunque, una definizione di l'aliasu nantu à a listessa linea chì un altru cumanda ùn hè micca stata effettiva finu à a ligna di sta preghiera hè leghjite. I cumandini seguitanu a definizione di l'alias in quella linea ùn sò micca affettati da u novu alias. Stu cumpurtamentu hè ancu un prublemu quandu e funzioni hè eseguitu. Aliasi sò sviluppati quandu una letturatura di funzione hè leghjera, micca quandu a funzione hè esecutata, perchè una funzione di definizione hè stessa un cumannu cumpostu. Per quessa, l'aliasi definiscenu in una funzione ùn sò micca dispunibili finu à quessa dopu chì a funzione hè esercitu. Per esse seguru, ponu sempre aliasi definizione nantu à una linea separata, è ùn anu micca aliasu in cumandus cumprati.

Per quasi ogni scopu, l'aliasi sò sfasciati da funzioni di cunnessione.

FUNCIZI

A funzione di cunnessione, definitu cumu se l'anu detta sottu QUADRIGLIU GRAMMAR , mantene una seria di cumandamenti per eseguisce a fini. Quandu u nomu di una funzione di cunnessione hè usata cum'è un nome di simule simule, a lista di cumandamenti assicurati cù questu nome di funzione hè realizatu. I funzioni sò realizati in u cuntestu di l'inturnianza corrente; ùn hè creatu nove prucessu novu per interpretalli (cuntrastu questu cù l'esekzione di scrittura cunnessione). Quandu una funzione hè eseguitu, l'argumenti à a funzione diventenu i paràmetri pusizzionali durante a so esecutzione. U paràmetru speciale hè aggratu per riflettà u cambiamentu. U parametru positional 0 hè in ligna. A varià FUNCNAME hè definitu à u nome di a funzione mentre a funzione hè esecutatu. L'altri aspetti di l'ambienti di esse cumpletu di scatula sò idèntici trà una funzione è a so chjamante cù l'eccezzioni chì a trappula DEBUG (vede a description of the trap builtin under SHELL BUILTIN COMMANDS below) hè micca eredita senza chì a funzione hà stata attribuita à traccia ( vede a description of the declare builtin below).

Variables locale à a funzione pò esse dichjaratu cù u cumandru builtin local . Ordinaramente, e variàbili è i so valori sò espaciati entre a funzione è a so chjana.

Se u mandatu di cumanda edità hè eseguitu in una funzione, a funzione cumplessa è l'vita di esekzione cun u cumandimu cumandante dopu à a funzione chjamata. Quandu una funzione cumplette, i valori di i paràmetri pusizzionali è u paràmetru specialu sò rienfranati à i valori avianu prima a l'esecutzione di a funzione.

I nome di funzione è e definizione ponu esse chjamati cù l'opzione -f per a dichjarà o cumandesi tipichi stampati . L'opzione F-à dichjarà o tipugrafia nantu à lista i nomi di funzioni solu. I funzioni puderanu esse esercitu per chì i subsegni automaticamente anu definitu cù l'opzione -f à l' exportation integrata.

I funzioni pudete esse recursivu. Nimu ùn hè impostu in u numeru di recursivi.

AVVULAZIONE ARITHMETIC

A cunceta permette l'esurtazioni aritmetica per esse evaluata, in certi cirtonii (vede u cumandru chjamatu costru è l' Expansion Aritmetica ). A valutazione hè fatta in integra di larghezza fissa senza cuntrolla per u sforzu, ma chì divisionu per 0 hè strappatu è bandeviatu cum'è un errore. L'operaurie è a so prevalenza è l'associatività sò u stessu in a lingua C. A seguente lista di operatori hè agrupatu in livelli di operatorii d'ugguali. I niveli sò chjamati in modu di prevalenza diminuite.

id + + id -

variable post-incrementu è post-decrement

++ id - id

variable pre-increment è pre-decrement

- +

unary minus e plus

! ~

lògica è a negazioni bitume

**

spunione

* /%

multiplicazione, division, restu

+ -

aghjunghje, resta

<< >>

left and right cambiani bitwise

<=> = <>

paraguni

==! =

ugualità è inequalità

&

bitwise AND

^

bituminu bituminatu O

|

bitwise OR

&&

lòggica E

||

logica O.

expr ? expr : expr

a valutazione condicionale

= = = = / =% = + = - = << = >> = & = ^ = | =

assignment

expr1 , expr2

comma

E variàli di Conchettu sò permessi cum'è operandi; Espansione di paràmetru si realice prima di l'espressione hè evaluata. In una espressione, varià di cunghjunta pò ancu esse riferiti da nome senza utilizà a sintaxis di espanzioni d'espanzioni. U valore d'una variàva hè evaluata cum'è espressione aritmetica quandu hè riferita. Un variàmpulu cunghjilla micca bisognu di u so numeru attribuu attivatu per esse usatu in una espressione.

Constanti cù un guidanu 0 sò interpretati cum'è numeri octali. A 0x punte 0X denota hexadecimale. Oltre, i numeri piglià a forma [ base # ] n, induve a base hè un numaru decimale entre 2 è 64 chì sustanu a basa aritmetica, è n hè un numeru in questa basa. Sì base # hè omitatu, a basa 10 hè utilizatu. I numeri più grande di 9 sò representati da i lettri minuscule, e lettera maiò, @, è _ in questu ordine. Sì basu hè menu o di 36, i minuscali è lettera uppercase pudete esse usatu interchangeably per rapprisintà i numeri trà 10 è 35.

L'operatori sò evaluati per ordine di precedenza. I sotturunelli trà parèntesi sò stati evaluati prima è ponu annullà e reguli di precedente.

EXPRESSIONS DUPANDIURI

E espressioni cunnizcioni sò aduprati da u cumandu di cumpostu è a prova è [ cumminzioni di l'usu di l'attributi di teste di teste è fà cumerci di corda è aritmetica. Espresioni sò formati da l'unari o primariu binarie. Se qualunque argumentu di scrittore à una di i primarie hè di a forma / dev / fd / n , u discrive file n hè verificatu. Se l'argumentu di l' archive per una di i primarie hè unu di / dev / stdin , / dev / stdout , o / dev / stderr , un descriptor d'archive 0, 1, o 2, rispettatu, hè verificatu.

-unitariu

True si u schedariu esiste.

-b file

True si u schedariu esiste è hè un schedariu speditu specialu.

-c file

True si u schedariu esiste è hè un caratteru specialu di caratteru.

-d file

True si u schedariu esisti è hè un direttore.

-e file

True si u schedariu esiste.

-f file

True si u schedariu esiste è hè un schedariu regulare.

-g file

True si u schedariu esiste è hè cuncettu in gruppu.

-h file

True si u schedariu esiste è hè un ligame simbolicu.

-k file

True si u schedariu esisti è u so "sticky" hè setatu.

-p file

True si u schedariu esiste è hè un pipìgiu chjamatu (FIFO).

-r file

True si u schedariu esiste è hè leggutu.

-s file

True si u schedariu esiste è hè un grandore maiore ca cero.

-t fd

True si file descriptor fd hè apertu è si riferisce à una terminal.

-u file

True si u schedariu esiste è u so settore-id idatu hè setatu.

-w file

True si u schedariu esiste è hè scrittu.

-x file

True si u schedariu esiste è hè eseguitu.

-O file

True si u schedariu esiste è hè pussidatu di l'identità efficace à l'utilizatore.

-G file

True si u schedariu esiste è hè pussibile di u gruppu effittivu di u gruppu.

-L file

True si u schedariu esiste è hè un ligame simbolicu.

-S file

True si u schedariu esiste è hè un socket.

-N file

True si u schedariu esiste è hè statu mudificatu da questa solu lea.

file1 - nt file2

True si file1 hè più novu (secondu a data di mudificazione) di file2 , o se u file1 esiste e file2 ùn hè micca.

file1 - ot file2

True si file1 hè più vechja di file2 , o se u file2 esiste è file1 ùn hè micca.

file1 -ef file2

True, se file1 è file2 riferenu à u stessu dispositivu è inode numeri.

-o optname

True, se l'opzione di casu hè accettata. Vede a lista di e opcions sottu a descrizzione di l' oghje nantu à u settore integrata sottu.

-z string

True, se u largu di stringe hè cero.

-n string

string

True, se u largu di stringe hè nimu.

string1 == string2

True, se i cordi sò ugguidi. = pò esse usatu in locu di == per u cumplimentu strettu POSIX.

string1 ! = string2

Hè veru chì i cordi ùn sò micca uguale.

string1 < string2

True se string1 sorts before string2 lexicographique in u locu locu.

string1 > string2

True se string1 sorts after string2 lexicographique in u locu locu.

arg1 OP arg2

OP hè unu de -eq , -ne , -lt , -le , -gt , o -ge . Questi operatori binari aritmetici tornanu veramente si arg1 hè uguali, micca nè uguali, menu di menu, menu o menu uguali, più grande, o più grande o quantu à arg2 , rispettivamente. Arg1 è arg2 pò esse entri pusittivi o negattivi.

SIMPLE COMMAND EXPANSION

Quandu un cumandulu simpaticu hè esercitu, l'intramursu cumanda l'espansione, l'assignazione è rindirizzazione da l'uceanu.

1. A parolle chì l'analizadoru hà marcatu cum'è cambiamenti variàvule (quelli di u precedente à u nome di l'ordine) è i riindirizione sò salvati per un processu dopu.

2. A parolle chì ùn sò micca misure variate o ridereczione sò sviluppati. Se qualchì parolla seguete dopu à espansione, a prima parolla hè stata rapida per esse u nomu di u cumandimu è e parolle reste sò l'argumenti.

3. Ririggiamenti sò rializati cumu se l'anu detta sottu REDIRECTION .

4. U testu dopu a = in ogni assignatura varieghja sottumessa di espansione di tilde, espansione di paràmetru, cumanda di sustituzzioni, espansione aritmetica è rinfreszione di quote prima di esse attribuita à a variàbile.

Sì senza risultati numeri d'cumandariu, l'assignazione varià currettamente à l'ambienti di cuncorsu. In no mane, e variàbili sò aghjuntu à l'ambienti di u cumandamentu eseguitu è ​​ùn anu micca influenatu l'ambienti di l'intesa di cunchiglia. Se qualchissia di l'attizzioni pruduce l'assicurà un valore à una variable ligera, un errore si trova, è u cumandariu ghjunsenu cun un status nulu.

Sì senza risultati numeri d'òrdine, i ritegigazioni sò realizati, ma ùn anu micca a l'ambienti di l'intesa di cunchiglia. Un errore di redireczione fà u cumandamentu di surtite cun un status nulu.

Se ci hè un nome di cumandariu quellu dopu à espansione, l'eseguzione cumanda quantu esse cedificatu. Inutili, u cummandu surtite. Se una di l'espansione cuntenenu una sustituzione di cumanda, l'estatu di sesta di u cumandimu hè l'statu di sesta di l'ultima sustenzione di cumanda realizata. Se ùn ci era micca un mandamentu di sustituzzioni, u cumandimu cume cun un status di cero.

EXECUTION COMMAND

Dopu un cumandariu hè statu split in parolle, se u risultatu in un cumandulu simplice è una lista d'argumenti forti, i seguenti acte sò stati pigliati.

Se u nome di l'cumandariu ùn anu micca slashes, l'intesa di cunchittenu di situà. Se ci esisti una funzione di cunnessione da quellu nome, a funzione hè invucata cum'è se spiegatu supra in FUNCIZI . Se u nomu ùn hà micca truvatu una funzione, u cache u circunstuu in a lista di cumpagnie stampata. In casu hè truvatu una match, aquette builtin hè invucata.

Sì u nome ùn hè nè una funzione di scògliu, nè una figura, è ùn cuntene nisun slashes, bash fa ricerche ogni elementu di u PATRICE per un direttore chì cuntene un schedariu executable da quellu nome. Bash utiliscia una tabella hash per falla di ricordà i chjassi di i schedarii executable (vede a hash under SHELL BUILTIN COMMANDS ). Una ricerca sana di i cartulari in PATH hè realizatu solu se u cumandimu ùn hè micca truvatu in u tabellu hash. Se a ricerca ùn hè successore, l'intrepidu stampate un missaghju di errore è rende un status di sestazione di 127.

Se a ricerca hè successu, o se u nomu di l'cumandariu cuntene un o più slashes, a casca aghjusta u prugramu chjamatu in un ambientu esecutivu d'esekzione. Argument 0 hè stituutu à u nome daveru, è l'argumenti rimanente à u cumandru sò stati settimati à l'argumenti datu, se qualchì.

Sì sta fenu di l'esekzione perchè u schedariu ùn hè micca in furmatu executable, è u schedariu ùn hè micca un guadiu, hè assumessu chì hè un scrittore cunnessu , un schedariu chì cuntene i cumandus di casu. Un subsuscente hè furnitu per eseguitu. Questa subshell rinsignarà a so, perchè l'effettu hè cum'è se un novu capeddi sò stati invucati per manighjà l'script, cù l'eccezzioni chì i situazione di i cumanduli ricurdati da u genitori (vede u minimu sottu à i SHELL BUILTIN COMMANDS ) sò retenuti da u zitellu.

Se u prugrammu hè un file starting with #! , u restu di a prima linea specifica un intramu di u prugramma. A castagnula si ejecuteghja l'intreprezificatu nantu à i sistemi operativi chì ùn manicurà stu formatu executable stessu. L'argumintazzioni à l'intramu consistanu di una sola opcione optativa seguitu à u nome di l'intérprete nantu à a prima linea di u prugramma, seguitata da u nome di u prugrammu, seguitu da l'argumenti di cumanda, se qualchì.

ENCISPIO A MASSIMENTI ELEGIZZIONI

U cunghjettu hè un ambienti di esekuzione chì compone di i seguenti:

* archivi aperti heredità da a cunghjilla à invucazione, quant'è mudificatu per rivoluzionazione furnite à l' exec incipitu

* u regnu di travagliu attuale chjamatu di cd , pushd , popd , o eredite da u cunghjettu in invucazione

* a maghjina di u moddu di creazione di scrittura cum'è stabbiita da umask o eredita da u principale di a cunchiglia

* trappule attuale per trappula

* paràmetri di cunghjunta chì sò stati cun l'assignmentu variàvule o cun cunvene o eredite da l'omi di a cunchiglia in l'ambienti

* funzioni di cunnessione difinitivamenti durante l'esurtazione o in eridità da a parente di u cunchju in l'ambienti

* Opzioni predilettati per l'invocazione (o per difettu o cù argumenti di l'argumintazzioni) o per settore

* Opzioni attivati ​​da buttone

* Alasassi di cunti definite cù alias

* parechji prucessi ID, ancu i quelli di i travaglii in u fondo, u valore di $$ , è u valore di u $ PPID

Quandu un cumandamentu simpaticu solu una funzione integrata o funzione hè di esse esercitu, hè invucata à un ambientu esecutivu d'esekuzzjoni chì hè custituitu di seguente. Sall'altru altrimenti, i valori sò eredi di u cunchju.

i schedari aperti di e cunceta, più di qualsiasi modificazioni è addizzioni specifichi per rigiramenti à u cumandimu

* u repertoriu di travagliu attuale

* u maschju in modu di creazione di scrittore

* Scelta variate chjamati per esse exportati, cù altezzii vucale exporzati per u cumandimu, passatu in l'ambientu

i tramutori aghjettati da a cinghule sò stati risposte à i valori chì l'ereditusini di u maritu di a caghba, è i tramiti ignorati da a cinghule sò ignorati

U cumandimu invocatu in stu ambiente separatu ùn pò micca affissà l'ambienti di l'eseguzione.

Ordinazione di cumanda è cumandesi asincroni sò invucati in un ambiente ambientale chì hè un duplikatu di l'ambienti di casu, salvu chì i tramutori capturati da a cinghule sò stallati à i valori chì a caghjunà heredata da i so principale in invucazione. I cumandoti builtin chì sò invucati com'è parte di un pipeline sò ancu esse realizatu in un ambiente subshell. Changes made to the subshell environment can not affect the environment of execution shell.

Se un cumandariu hè seguitu da un cuntrollu di u travagliu ùn hè micca attivu, u standard diputatu predeterminatu per u cumandimu hè u schedariu vacanze / dev / null . Inutili, u cumandante invucatu hébreghjanu i discutterati di l'architettura di u cunghjettu chjamatu cum'è cambiatu da e direzione.