Induve cumu ghjunghjite cum'è un colector retro?

Disporti di e gaming portable pò esse un grand principi.

Quandu si tratta di retro games, tutti i prugrammi di l'accessori sò tutti i eculare da i so cumpulenti fratelli. Cù diventa più u più di prezzu per inizià una recopilazione di i classichi di u ghjocu, un novice retro pò esse megliu d'apustate i so oghji à u più prezzu, ma cum'è u mondu interessante di u jocu portabili. Cù a maiò attenza à l'scena retro situata à cunsola sparghje, pò esse difficiule da sapè à quandu induve l'obsesione cù i ghjurnati antichi nantu à l'andate. Nun mai scantu! Toutu vi vede esce qualcunu di i nostri portables potenti preziosa chì varianu da i classici famosi à l'uttene è i troppu parechje, ma ancu i impresori.

Nintendo Game Boy

Foto: 1989

Number of Games: 1,200+

Designed by Gunpei Yokoi è liberata da u video giant Nintendo di ghjocu, l'illustru Game Boy ùn deve micca una introduzione. Aduprendu parechji purtatili in libellule sò stati liberati prima di u Game Boy, unipochi di quale aghjustemu più tardi, u dispusitivu era u primu à veramente infiltratu u mercatu di video game in seriu. I vanzini massivi di 120 milioni di unità di vita cimentu Nintendo cum'è u re parte di u juttu di u jocu, una corona chì sempre si sona à quellu ghjornu.

A megliu per sceglie si: U Game Boy prupone l'azzione di cullà in u prezzu. Quandu parechji unità chì sò stati surdati, pudete scopre un ghjocu uriginale ghjucatu à u prezzu. I più ghjocu di Game Boy sò ancu boni, ma quelli chì sò stati cum'è fan-caratteri favoriti sò sempri carichi. Lamentablemente, a finalizazione, Nintendo Packed Game Boy Games Di a manera chì facenu e so cunsole di ghjochi finu à u Gamecube. I cartoni di cartuni chì cuntenenu i cartuccii di u ghjocu è u manicu spumante spicchulevanu in l'abissu rapitu da compra, cusì truvà versioni completi in i boxe di i ghjoculi di Game Boy pò esse difficili.

Sega Game Gear

Released: 1990

Number of Games: 300+ (600+ with Master System converter)

Ancu prima di u famosu "Sega fa quale Nintendon't", chì enfatizava a rivalità trà a Sega Genesis è a Super Nintendo, Sega avia avutu versu Nintendo in un battre novu. A dominanza di Nintendo in u mercatu di a manu ùn hè micca ghjustu micca una lotta. Dopu un annu di u debutu di l'icònicu Game Boy di Nintendo, Sega riplicau cù u Game Gear. U Sega Game Gear hè tècnicamente avanzatu di u Game Boy. Fate una retroleia di culore è tutale internu equivalente à un Sega Master System, u Game Gear sdattò u Game Boy di l'acqua, finu à i specìfichi raw.

In ogni casu, u pudere di Game Gear hà vinutu à un prezzu. Ùn hè solu u Game Gear twice in quantu caru à u Game Boy à u muvimentu, a so battida di battezza di un miserabbili 6-8 ore à 6 batti AA à versione di u 10+ ghjocu di u Gambleu in 4 AA chì significavanu ghjochi chì scrivevanu u discu di Sega l'avissiru avutu passanu casi duppiu nantu à e batte.

Stacked against the Game Boy, u Game Gear still moved a respectable amount of units. Quandu a produczione cedeu in u 1996, 30 milioni d'unità sò stati vindutu. Ancu si sia a Sega solu veru foray in u mercatu di a scola di u ghjocu, u Game Gear hè stata a più apprezzata à cunnessione cù l'successu di u Nintendo Game Boy di l'altri purtati à a carta à u PSP.

A megliu per sceglie si: A Sega Game Gear vi mostra a vippata di u principiu di u nordu di l'anni 1990. Mentre chì u Game Boy abandunò un legatu in leghje in forma di tituli cum'è Pokemon, Link's Awakening, è Tetris, parechji Game Gear games forgotten. Per questi Sega diehards o quelli chì ùn anu mai pussutu un pruduttu Sega, ma sò curiosu per vede ciò ch'elli anu da offre, l 'Enginane Cursitivu hè un principiu excellentu à una nova coleta. Ancu s'ellu hè pocu raru di u Gamble Boy, ùn avete micca avutu problema di truvà una Game Gear handheld indispensabile. Un interessu particulari hè u cunvertitore Maestru Sistema chì vi permette di ghjucà à e Sega Master System games è duverà effittivamenti a varieghja di tituli per a vostra rete di a porta.

Tiger Game.com

Released: 1997

Number of Games: 20

Tiger Electronics hà statu famoso in u principiu di l'anni 1990 per questi terribili LCD games li facianu gammi ghjovani chì vulete chì a Grannies averia inveci un ghjocu Boy per u Natale. In u 1997, videndu un spartiu per cumpagnie in u mercatu agrario, u Tiger allora a sperimentazione in lettura di LCD di produtori di una regia di scola:

Nnamuratu per piglià l'apprincipiu di l'interessanti prestitazioni in l'uriginale World Wide Web, u Game.com era una machina peculiare chì era davanti à u so tempu in parechni manere. Hè stata un stylus è a tela touch screen, 7 anni prima di a Nintendo DS, è u sonu è internali chì anu superatu à u rival Nintendo Game Boy.

Sfurtunatamente, U Game.com anu subitu di trè tremore decisioni mai fatta. A schermu, mentre chì anu avutu a bona fideltà cù elementi non-movimenti, hà avutu una richezza fresca horrible chì facia l'accionu nantu à a schermu cum'è una messa sfucata. I retailers, utilizzati per u mercatu di i pezzi più ridenti di u pittori LDC di Tiger, u mercadicatu di u Game.com di listessa manera. U Game.com era spessu situatu entre i ghjoculi in cunvezione di altre cunsulazione di video, è l'accessori è i cartucheri sò spessu ordinati in numeri più nimi da a dumanda invucata.

A decisione di Tiger di sviluppà tuttu software di Game.com era ancu una catastesia. Ancu Tiger hà statu capacitu per licinzià i prugrammi in IP, a mancanza di ghjoculi, ghjustificamente bonu ghjoculi, persu Tiger, a parolla di a bocca è l'appughjatu à a cupiddazioni di stampa chì avissiru aiutatu più unità. U sviluppu di Game for the Game.com coppiu in u 1999, è a nova pruduzzioni purtativi scala in u 2000.

Aghjunghje per sceglie si: Se cercanu una scaricata di scurdate puderete cullà di terra fermosa, u Game.com hè di voi. Sistemi Boxed, u Game.com originale, è a migliurazione di Pocket Pro è i partiti stampati sò notoriamente boni. L'accessori, cum'è u Cistella di Internet è a Ricerca di Web, sò un pocu rarer, ma nimu sò in alta dumanda.

Gamate

Pubblicatu: 1991

Number of Games: 60-71 (unknown number exact)

U Gamate puderia prima affacciari di esse un clone di u Hong Kong di un Boy Game Boy, ma si trova solu com'è un sistema indipendente, indispensèvule. A cumpagnia di u jocu tai Taiwanese BitCorp avia pruduciutu ghjochi per u Famicom è i cloni di l'Atari 2600, Colecovision è Sega Master System à a fini di l'anni 1980, è cun l'alliberamentu di u Game Boy di Nintendo decidini di trattà u mercatu di a scola di mani cù u so propiu budget sistema, u Gamate.

Eppuru chì u Gamate hà truvatu u so modu in quasi tutti i marcati maiori (fora di u Giappone) chì hè sorpreneurmenti pocu cunnisciutu di u sistema. Invece chì a cunfigurazione di cuntrolla RAM è capacità visuale è d'audio sò simile à a Nintendo Game Boy, a Gamate hà una CPU stampata è indocumentata. I ghjochi per u Gamate vindinu nantu à carta assai simili à i carti utilizati da Turbografx 16 di a NEC, ma sò di un prugettu uriginale.

U Gamate ùn hè micca un bastone per i grandi ghjoculi, è a so sfucata fa scopra qualchì jocu senza jocà. Bit Corp hà sviluppatu tutti i ghjuculi o in cuntrullati in cuntrullati in cumpagnie di cumpagnie in più chì u supportu di terzu ùn hè esistenti. In ogni casu per una scaffetta di pezzu, a cumpagnia tai Taiwanese, 60-71 partiti chì, mentri, genani sò assai jugabile, hè una quantità enormi di libretti. Infatti, strammi abbastanti per un'immuge riguardu, a biblioteca di Gamate cuntene più ghjoculi chì N-Gage, Game.com, o Gizmondo. Mentri i schezii sò scarsu, pari Bit Corp si sviluppau in u 1992, è UMC, chì furnia i chips à u Gamate, hà impegnu a fabricazione di u handheld, finalmente in u 1993.

A megliu per sceglie si: Avete soldi è vulemu un sfida. U Gamate hè unu di i machini di i video più misteriosi chì anu vistu alliberatu. A causa di scarsi recordi è di u fattu chì u handheld hà avutu un distributore differenti in tutte territoriu, hè quasi impussibile di scaricà l'assezzione di liberazione di partiti, o ancu esattamente quale territoriu a manu liberata.

I colectoru di u Gamate anu da aspittà à l'ore di ricerca, cum'è a so ducumentazione annantu à u sistema segue a spululazione o l'incomplete. Inoltre, a righetta di u Nintendo Game Boy, esse manigliuli ùn sò micca cumunu ancu quandu eranu stillu fabbricatu, perchè si trovanu assai i prezzi di u ghjornu, se pudete ancu truvà un solu pè venda.

Milton Bradley Microvision

Released: 1979

Number of Games: 12

A Milton Bradley Microvision hè u missiavu di tutti i media messa in i media dispunibuli. Mentre ùn hè micca un sistema di video game by definition, a Microvision punaia à u cuncettu di un dispositiu purtatili chì puderia dumandà parechje ghjocu à a compra è scambià di "cassettes". Convirsu, a diferenza di u tarritoriu Game Boy, ogni cartuccia cuntene u microcontroladoru ROM di u ghjocu, cù a basa chì cuntene a pantera di LCD, l'interrotta / off switch è a buttula di cuntrastu.

Eppuru u Miccrezioni solu deti l'illusione di u ghjocu di scambià, postu chì ogni cartuccia era quasi un sistema di ghjocu autocompostu minus a screen, mostra chì u cuncettu era interessante per i parenti è i zitelli. Sfortunatamente, parechji di sti primi screen pantografi soffrenu una sensibiliità à l'elementi chì causanu stu cumpunente per separà, rendendu i unità inùtuli.

A megliu per sceglie si: The Milton Bradley Microvision hè più di un artefactu storicu da una cunsula di cunsiglii divertenti. I grafichi è ghjoculi sò crudo, ancu per i normi di Nintendo Game Boy. Quelli chì cogeranu a Micvisione puderebbe fà fà per quandu vulianu propiu parechje pezzi di l'histoire de video game in uppusizzioni à avè una cullezione per ghjucà veramente.

Eppuru chì i cassettes stanu micca troppu difficili di truvà, i casali sò. Comu a maiò parte di l'elettronica destinata à i ziteddi, l'embiu di Miccrezione cassettes hè stata spumante pocu dopu a compra. Acoplamente questa cume LCD di e unità base, truvate chì cumprirà una recopilazione Microvision in-box pò esse prufiera cusiventa.

Chjave

Avemu giustu toccu a punta di l'iceberg quandu vene à u mondu di i reticuli di mani. Vultà à pocu prestu è leghje a parte 2 di a nostra roster of device portable collectible.