OXO aka Noughts and Crosses - U Primu Video Game

U dibattimentu di u primu video game hè spessu arguminatu per esse Tennis for Two (1958) di Willy Higinbotham, Spacewar! (1961) o Pong (1972), ma u graficu basatu OXO di jocu (Aka Noughts and Crosses ) predanti tutti. Perchè oghjone chì oxo sò spessu ignoratu? Perchè quandu hè stata prima creata 57 anni fà, hè statu spostatu à u staffu è studienti di a Università Cambridge.

The Basics:

A Storia:

In u 1952, l'Universitariu di Cambridge l'Alexander Sandy Douglas hà travagliatu da guadagnà u so PHD. A so tesa cuncintrau l'intrattenimentu cumunità umanu è l'avianu bisognu di un esempiu per pruvà i so tesi. In questu tempu Cambridge era in casa à a prima computadora di prugramma in almacenadore, a calculadora automàtica di automaticamente (EDSAC) . Questu hà datu à Douglas l'opportunità perfetta per pruvà a so prughjetta à prugrammà u codice per un ghjugnu simplicu induve un attore pò cumpete contra l'urdinatore.

U veru prugramatu per u ghjocu fù lettu off of Punched Tape (aka Input Tape), una striscia di carta cù numerosi toti punched in questu. A situazione è u numeru di toti seria leggiu cumu codice da l' EDSAC , è traduce in un canna di cathode rayus di l'oscilloscopi pruibite com un ghjocu interactivu.

"Douglas" hè stata successu è diventenu u primu ghjocu video è u ghjocu gràficu di computer, ma era ancu unu di i primi (in primitivi) applicazioni di l'intelligenza artificiale verita. U muvimentu di l'equipaggiu in reazione à u muvimentu di u muvimentu ùn era micca chjucu o predeterminatu solu sanu sanu à a discrezione di l'urdinatore. OXO hè spessu ignoratu per i so loghini in intelligenza artificiali cum'è l'studiu di AI ùn hè micca diventatu una scienza valida finu à u 1958, quannu u scientist John McCarthy hà incintu u terminu.

U ghjocu:

OXO hè una versione elettronica di Tic-Tac-Toe (chjamata Noughts and Crosses in u Regnu Unitu). Similej à u primu ghjocu elettronicu, u Dischettu di Disperto di Tube Cathode-ray (1947), i grafichi d'OXO vedeanu in un Tubu Cathode-Tube imbulatu cù l'informatica EDSAC . U gràficu consistìu di grandi punti chì formanu l'incruciate crosta di u ghjocu di ghjocu, è ancu di u graficu "O" è "X".

U ghjocu hà vistutu u ghjocu contr'à l'urdinatore cù u jocu cum'è "X" è l' EDSAC cum'è l'"O". I traspurtori sò stati fatti da u ghjocu chì sceglienu quale squadra per occupà cù una "X" di scelta di u so numeru currispundenti tramezu di u telefònicu EDSAC . U marcatu telefònicu hè stata utilizata com'è un teclatu per ingressà i numeri è a direzione à l'urdinatore.

Trivia: