Pong: u primu video Game Megahit

U ghjocu di ghjochi tennis eccessivu è ghjovanu è addicitivu, chì dui juge girate i pumetti cuntrullenu u muvimentu verticu di i so paddle, per scopre una bola digitale è versione, era un mega-stato storicu chì kick-started the video game industry and defined u so spaziu in a storia di a cultura pop. Chì simplici com'è u jocu pò esse di i normi di l'oghje, a storia di Pong hè cummurza di lotta è contruversia.

Pong: i Basics

Storia di Pong

Cumu l'tagline scriva "In u principiu era Pong ", facennu per parechji per crede chì Pong hè u primu video game, ma in fattu assai innuvazioni di ghjocà chì u predatu, principiendu da a demo tech Tennis for Two (1958), u PDP Spacebar! , i primi cuncessione di arcade games Computer Space è Atari fundatori Nolan Bushnell è Ted Dabney prima ghjocu di u titulu Galaxy Game (1971) (elli quali eranu cloni di Spacewar!) è ùn devi micca scurdate u 1972 Magnavox Odyssey , u primu video game di casa cunsola.

U ghjocu di Galaxia fù fabricatu è distribuitu da Nutting Associates è visti un modestu successu. Questu spurned Nolan Bushnell è Ted Dabney per sguassà per quessa stessu, perchè furmà a so prima cumpagnia Syzygy Engineering, chì dopu cambiatu in Atari per un cunflittu di marca. Cù intendenu di disignà è allungamentu i so ghjoculi stessu, u primu chì avianu bisognu hè un bastone, perchè allughjatu In prima, avianu bisognu di un bastone, hè stata fora di una curretta com'è una cumpagnia di crescita, è hà bisognu di un squadra di sviluppu chì passava da fundazioni Nolan Bushnell è Ted Dabney, perchè allughjatu l'ingenieru di disignu Al Alcorn, un ex co-mistieru di Dabney.

Cum'è test, Bushnell è Dabney anu Alcorn hà designatu è custruiscenu un ghjocu chì basava una manifestazione chì Bushnell avia vistu di a Magnavox Prussianu Odissea. Alcorn si n'andò à travaglià è sopraghjanu tutti quelli cun i risultati è piglia rapidamenti annantu à a via veloce per esse u primu ghjocu arcade d'Atari.

Un prototipu d'arcuni di u munimentu di Pong hè stallatu à un bar locale chjamatu Tavagna di Andy Capp, è in uni settimane, era stuffed with many quarters that the game jammed up. Dopu piglià un prublema, Pong hà principiatu in a fabricazioni è Atari Inc. era in affari.

Pong Comes Home

In u 1972, u stessu annu Pong hà liberatu à arcades, Magnavox Odyssey hà iniziatu comè u primu casamentu di partitura di ghjocu. U sistema hè stata un successu solidu, cù carchi interchangeable chì cuntenenu diverse buttreghji cumplicati cù cunversione TV è accessori, cum'è carte è dadi, è poker chips.

Dopu liberatu un numeru spermentatu di armari di Pong, nazioni è in l'esteru, è ancu altri tituli di arcade, cum'è Space Race, Gotcha è Rebound, Atari avia circà u so avventu successu. Mentre ch'elli pussidìanu arcade domani chiaru, e cuminciaru à guardà u salottu, chì a so certa cumpetizione à u mumentu hè vinutu da l'Odissea.

In u 1974 Atari firmò un trattatu cù Sears per allughjà una prima versione di Pong . Invece di carrette o cartuchi, u sistema hè cunsacratu à cunsulazione, chì significheghja u ghjocu era autore di a unità. U sistema hè stata prima per liberazione di Sear Tele-Games è hà pigliatu ind'u istante, diventendu a bigliura di vendita l'articulu vente più vendante per u Natale, cù vende chì eclissi l'of the Magnavox Odyssey.

U Litile:

Un annu dopu à Pong duminò a festa, Magnavox cumplitò una demanda cum'è Atari per infuriassi cù i "diritti exclusivi". Bastamente, Pong era assai simili in u prugettu è cuncettu per a Pong , è cun a prova chì Bushnell era unu di l'assistenti à a dimostración Magnavox Odyssey, finiscinu di settling out of court.

Mentre Pong era simili in gameplay è struttura di u Magnavox Odyssey, hà avutu un altru designu è cunnessu di jocu. A manifestazione di l'Odissea prisentò dui box chjusti per fughje a terza castagna di ritornu è di partenza per a maiò parte di i so ghjochi, in ogni casu, quelli chjusi chì rapprisentanu a pale (o ritenato) ùn puderebbenu micca solu di cullà in padiglia, . Pong , invece, utilizate duie paddle panni chì puderia sguassà solu in spedizione di u spitu circhiu.

Mandate in i Cloni

U successu mediteghja imitatu, è mentri Atari avia custruitu u so imperu in riimagining una idea, una altra sucità, General Instruments, cercatu di fà una fortuna du ducumentu duplicativamente una. GI hà sviluppatu u chjamariu infame AY-3-8500, chì era un clone di Pong è cuntene parechje variazioni di u ghjocu. Qualchì volta a cumpagnia chì puderia sdrughje pè u chip puderia fabricà è allughjà i so sistemi di video game.

Unipochi di i cloni più inesguli di Pong includenu u Telstar di Coleco è u primu sistema di video game Nintendo, TV di TV di culore 6.

Pong faci a storia di i video game

Mentre ùn avissi statu u ghjocu più originale è ùn era micca u primu video game, Pong hè senza dubbitu, u ghjocu più impurtante mai statu liberatu. U so enormi successu cummerciale poi hà principiatu a industria di video game, da esse un picculu mercatu niche à a famiglia.