Jerry Lawson - Prima Cumpagnia di Video Game Black

À un tempu quandu l'industria di computer è video game hè stata primurosa di masculine Caucasian, Jerry Lawson era un innovatore. Hà criatu unu di i primi carte cunsiglii di u video (u Fairchild Channel F), cuncessione di unu di i primi opere di arcobalini ( Demolition Derby ), era a capu di Videosoft, un primu sviluppatore indipendenti di Atari 2600 , è u primu americanu africanu in a industria di video game per fà cumminzioni.

Nome: Jerry Lawson

Naissance: 1940

Mark in Gaming History: First Black Video Game Engineer and Designer, capu di u Fairchild Channel F video game console, cuncepimentu è produciutu u jocu d'arcane Demolition Derby , capu di u developer di videouniversale.

Jerry Lawson di a prima vita

Addivendu u figliolu di una famiglia di iri bassi d'un prughjettu di l'accumudazioni in Jamaica, New York ùn mai esce anu detti un ghjovanu Jerry Lawson. A so mamma, era decisa à fà sicuru chì u so figliolu si n'andò in i scuole di u livellu righjunali è hà ricivutu a so educazione megliu, ancu serve com'è a capu di a PTA. U so babbu, una longa di longa, hà avutu una ravurazze apatite per a scienza è a tecnulugia, chì passava à u so figliolu.

Quandu ghjovanu Jerry era già una techura incurable è tinkerer, uttene una licenza di radiu di ghjuveddu è l'utilizanu à custruisce a so stazzione di radio amatorira da a so stanza, è di fà è vende walkie-talkies.

Ingegneria I Sò Way à Fairchild

Dopu attente à u Queens College è u College di a cità di New York, Lawson cuminciò una carriera di l'ingenieria, travagliendu in tecnulori emergienti cù cumpagnie cum'è Federal Electric, Grumman Aircraft è PRD Electronics. Finalmenti, sbarcò in Fairchild Semiconductor in 1970 u travagliu cù i so semicutturi full-line è microprocessori.

Duranti i primi quattru anni cù Fairchild, Jerry hà principiatu cù una tecnulugia di computer, cum'è i so interessi hà sviluppatu cummindu à l'Club informàticu Homebrew è hà fattu amicificà i fundaturi di Atari , Nolan Bushnell è Ted Dabney, è l'ingegneramentu dopu Pong , Alan Alcorn .

Fiera di Fairchild F - Origin of a Video Game Trailblazer

Nolan è Ted anu manifestatu Jerry in a so creazione, Computer Space , u primu ghjocu di arcuni cumunitati cummercializatu, dopu à quale Jerry hà iniziatu à tutt'intornu à a casa, dicendu è custruisce a so propria macchina, Derolatura Demolition , cù microprocessori di Fairchild.

Quandu l'esercitanu di Fairchild hà amparatu da a so creazione di arcade, u mette in capu di u so prughjettu di u cunsigliu di cunsigliu di u ghjurnale, chì averia diventerà in a canzoni Fairchild F, u primu cartulare di ROM carte video console.

Jerry Lawson è POW TV

In più di averà capu di u proghjettu di Fairchild Channel F è di disignà parechji i so cumpunenti prototi, Lawson, è u so squadra hà ancu travagliatu in l'espansione di e capacità di sistemi fora di u ghjocu cartuccia.

Una di e variazioni unichi di a tecnulugia F di u Canali chì Lawson è u so squadra pusonu era TV Pow , u primu è unicu video jocu toccu à a broadcast television.

Comu funziunalità in i spazii di zitellii locali perchè i cartonii, l'anzianu aghju avutu a ghjucatori di participà à a TV Pow , chì ghjocu un ghjocu spettate in ghjocu di u Canale F, cun un grande ambitu di mira à u mità. Quandu l'inghjuli nimichi vutaru davanti à l'scopre, u jocu chjassi "PULZU" per fighjà è ghjucanu u so destinazione.

Dopu à u Canali di Fairchild F

Doppu d'abbandunà Fairchild, Lawson cuminciò u so propiu video game developer, Videosoft, cù intenzioni per creà i ghjochi di tecnulugia è per l' Atari 2600 . U videocuulu finiscinu a creazione unicu cartuccia, "Generador di Culore ", chì hè statu creatu per calibre u so culore di u televiziu è agitu l'attitudine verticale è u horizontal.

Oghje Lawson hè diventendu una merezzione di ritirata è attenda à l'exposition di retro gaming e cunvenzioni cum'è invitatu di parlante. Dopu à l'iniziu di a so attività di u so travagliu à l'oghje, hè divertitu quandu ellu si trova tanti pirsuni chì anu intesu di ellu, ma dopu à truvallu in persona, sò scunciati da u fattu chì ellu hè nìttimu. Cumu dichjaratu in una entrevista di u 2009 cù Benj Edwards per u situ Webcam i Computing Vintage "Ben, ùn andaraghju in ghjiru contu à tutti i sò neri. Forse u mo travagliu, sapete?"