Una storia di l'Atari 2600 - U principiu di u Vucale

A storia di l'Atari 2600

Atari dici di addiu à Pong è Call Out to & # 34; STELLA! & # 34;

Quandu Atari pubbricau u so jocu arcade Pong cum'è una unità di jocati di casa dedicata prurrogna, era un successu monumentale è prontu mimicked per tutti i fabricatori d'elettronica. In pocu anni i stale eranu inundati cù cloni è i variazioni, ancu parechji pudendu andà finu à l'usu di u stessu microchip. Per guardà a so pusizioni di l'industria, u Atari co-fundatore Nolan Bushnell cercatu di creà una nova generazione di sistemi di video game. Per fà questa Atari hà acquistatu Cyan Engineering, chì era stata travagliatu nantu à una tecnulugia nova cunsola sottu u codice "Stella".

A stu tempu, tutti i video games console di casa utilizabanu a tecnulugia di lòggica di matematica, induve e variàbili eranu usati per determinà relazioni è deduczione. Questu hà permessu li gràficu simili o sìmiliu per esse utilizatu in un nùmulu limitatu di partiti di basa. A tecnica hè stata inovata da u projetu militari di Ralph Bayer, u Casamentu Maru, chì hè statu eventuale a Magnavox Odyssey . Questu hè ancu perchè tutti i video games di a prima generazione di cunsulazione si parevanu iddi.

Fighjendu è Avanzate u Tech Right

Invece di a tecnulugia logica, u prughjettu di Stella di Cyan utilizzava una unita di prucessu centru (CPU) chjamata MOS Technology 6502, un microprocesseur di 8 bits chì hè statu introduttu in u 1975 da u prucessore manidu di u mercatu. Questa prugramma di u prugramma hà da esse prucessu da un microchip rápidu senza micca u bagnu. A quistione prubblema hè cumu per furnisce i diversi prugrammi di ghjochi da una fonte esterna.

In 1972, u Hewlett-Packard hà iniziatu aduprà cartucciu ROM, un casu di salameria a R ead- Oly M emory chip conteni un schedariu di schedariu chì hà cunnessu cù l'urdinatore à un rancho di cartuccia. I cartuccii di ROM offerta a suluzione perfetta per a Stella. I schedari di u ghjocu sò stati guardati in u cartulare di ROM a través d'aghjuntu un chip d'accessu à accessu aleatuu (RAM), è u processore MOS 6502 leghje l'infurmazione di u prugramma per una chjave di input / output (I / O). A logistia annantu, chì hè statu questu solu solu ideale hè u prezzu di u ROM Cartridges, è incù u Cian's self-developed TV Interface Adapter (TIA) chip sonu, solu solu grafichi è sò solu sò cumplettati.

Selling Out to The Man

Cù tutti i tecnulugia simultaneita chì succidia dinò, ùn hè micca maraviglia chì una altra sucità seria sviluppatu u listessu cuncettu à u stessu tempu, è a cumpagnia Fairchild Semiconductor Battaglia vende à Atari in u mercatu in u 1976 cù u sistema di Entertainment di Fairchild Video Fairchild Channel F ) chì utilizonu a CPU Fairchild F8, sviluppata da Intel N Robert Robert.

Atari hè statu finanziamenti prufonda in u sviluppu di Stella è hà bisognu di più ingaghjamentu è u putere à fà un alluvione. Pubblicà pubblicu ùn hè micca una scelta chì u borsu di u mercatu hè in un cessione impetuosa. Cù l'amuzione di pèrdite a distribuzione di u marketu à e mani di u Canali F, Nolan Bushnell hà tornatu à una partenaria incù Warner Communications, (oghje chjamatu Time Warner) chì eventualmente hè una compra. Bushnell arristò in u persunale per esse u cummandu.

Quandu u Stella hè stata finita è allatta in u 1977, u so nome era cambiatu in Atari Video Computer System , ma più tardi cambiatu novu versu l' Atari 2600 , dopu a so parti di fabricazione CX2600. Prima di u 2600 hà liberatu cù una accolta moderata, ma a parolla hà avvicinau rapidu è in u 1979 fù un successu, vendi nantu à un milionu unità solu in quellu annu solu. Sfortunatamente i vult'anni di i tempi guidati à u successu hà fattu un prugramma nantu à a relazione di Bushnell cù Warner Communications. Bushnell s'hè abbandunatu u cumpagnu in u 1978, solu un ghjornu annunziatu di presenza di u grande successu di a cunsola.

In seguente à parechji anni, Atari cuntinuau di fà a storia, saperendu tutta a cumpetizione cù a so basa è u librettu di ghjocu. Hè a cuncorsu più grande, u Canali F, ùn avianu micca gràzia gràfica o capacità di u sonu di u 2600, nè un giant corporate cum'è Warner Communications sottu. Ancu u canali F era u primu di u so tipu, solu 26 tituli sò sempre publicati per questu, è Fairchild prontumente succorsu à Atari vendita in a dominanza.

U enormi successu in Atari hà inevitabbilitatu à a so propria cascata. Quandu a cumpagnia hè stata corra in coru, i prugrammi ùn anu prestu dissuduzzu cù u trattamentu. Atari avia passatu da un postu di u travagliu casu è divertitu sottu a gestione di Bushnell, à una cumpagnia furiosa, corporativa cun pocu ricunniscenza o ricumpenza di un travagliu fattu bellu, una struttura chì a industria di publicazione video di piacè pate sempre d'oghje. Prestu li prugrammi chì aiutavanu di custruisce l'imperu di Atari principiavanu di lascià è formanu a so pròpia cumpagnia per pubblicà ghjochi per u 2600.

Comu l'idea di una cunsola incù u ghjocu intermezzuve era ancu un cuncettu novu, è a generazione precedente di sistemi di video game tutti di cloning off one another, u copyright, patent è e ligami marchiali ùn sò micca stati creati per prutezzione di i primi prudutti di console di partitu cum'è sò oghje. U pocu tempu u mercatu hè inundatu di ghjoculi, tutte e 2600 è parechji fatti di l'antichi attari di Atari chì spuntavanu. Questi editurii di tercani puderanu di travaglià circa à i prublemi di dritti, senza mai avè utilizzatu u logu Atari, aghjunghjendu una disclaimer chì ùn eranu nant'à l'Atari Inc è solu chì ricunniscianu chì u cartridge hè statu per u "Atari Video Game System".

Pocu Atari si sparghjia da i stessi muggini chì purtaru à a morti di Pong. No cun parechji aspettu, ma cù un maiò numeru di imprese chì cresce micca per piglià un pezzu di quellu 2600 oru, cù una freccia di marcia di ghjoculi non-ufficiali. Molti di sti jucati eranu bassa in cuntenutu è qualità. Ancu i tìtti pubblicati di Atari anu a soffrenu per i cicli di pruduzzione, è a maiò parte di i so top programmaturi chì anu digià resignatu.

Ancu parechji siti l'allungamentu di u jocu infatti ET in u 2600 cum'è u principiu di a fallimentu di Atari, è l'annunziendu di u Crash d'Industria di Video Game of 1983 , era più d'una accumulation - troppi ghjucati, troppu chjucu di qualità è assai pocu pressu tecnulugicu in i so casi. Warner hà vindutu l'Atari in u 1984 à Commodore Business Machines chì cercanu immediatamenti l'alloghju pubblicu di u ghjocu.

In u 1986, Commodore hà liberatu una versione redighjina di u 2600 cum'è un titulu di cunghjuntu cù a linea di marketing "The Fun Is Back!". U sistema hè venditu moderatu bè cù a fine di a fine in u 1990. À questu ghjornu l'Atari 2600 hè sempri a più longa di vendita di vendetta di u video game console è parechji di i so tìtimi più populi di vede reeddi per cunsulatori di ghjucoppi di ghjente è di handheld, Unità di prugrammi prugrammi prugrammi cù collezzione retro.