I mudelli poligonali 3D - Cunsigliu Comu è Edge mudelamentu di travagliu

In un articulu di prima, avemu introdutte sette di e tecniche basulari di mudelamentu 3D in a tecnulugia di computer graphics di l'oggi. Mentre scrivia l'articulu, avemu vistu chì e sezzione di casu è cunfurmintu di mudillusi eranu prestu più di un pocu di u tempu di l'idee.

In ultimamente, avemu decisu chì saria megliu per esse offiziu a maiuranza di l'infurmazioni in un articulu separatu. In questu pezzu, anu daduce nantu à certi l'uttimi specifichi è i prublemi utilizati in modellu di poligonal 3D.

In mudelgegamentu poligonal , un artista crea una rapprisission digitale di un ogetti 3D cun una attrazza geomètrica composta di faces, edges è vertici . I raciute sò in ghjinirali quadilatale o triangulare, è facenu a superficia di u mudellu 3D. Per mezu di l'utilizazione di e tecniche seguenti, un mudeli metale trasfurmà mette in primitiva mudellu 3D (in solitu un cube, cilindru o esfera) in un mudellu 3D completo:

01 di 04

Extrusione


L'estruzione hè un metudu di agghiuncià a geometria à un poligonu primitivu, è una di l'uttuli primari un mudificatori utilizate per inizià a furmà una mura.

À l'estruzione un mudificatori manipulate a molla 3D per una sguassa di una stonda nantu à ellu stessu (per creà una indulgenza), o per estruverà a face fora per a so superficia normale - u viulente di direccionale perpendiculare à a riti poligonale.

Intrudente una faccia di quatrilàtru crea quattru polgoni novi per sguillà a distanza da a so pusizioni di partenza è finale. L'estruzione pò esse difficiuli di visualizà senza un esempiu concretu:

02 di 04

Sottdividiri


A subdivision hè un modu per i mudelli per aghjustà a risoluzione poligonale à un mudellu, o uniforme o selettivu. Perchè un mudellu poligonale tipicamenti accumene da una primitiva bellu riservazione cù pocu carritteri, hè casi impossible di produtori un mudellu finitu senza almenu qualcosa di subdivisione.

03 di 04

Bevels o Chamfers


Sè vo avete circate l'ingenieria, u prugettu industriale, o campi à furmazioni à tutte e cuddetta , u palisatu ùn pò digià un pocu pezzu per voi.

Per a manera predeterminada, e voglii nantu à un mudellu 3D sò infinitamente forti, una cundizione chì nisunu solu si in u mondu reale. Fighjate à voi. Inspettate propiu abbastanza, quasi ogni arnesi chì t'hà ghjunghje hà bisognu di qualcosa di rinfurzata o rotundità.

Un corpu o chambrimellu riesce stu fenominu in usu, è si usa à riduce a durità di i spini nantu à un mudellu 3D:

04 di 04

Rifinitura / Formazione


Hè cunsideratu cum'è "spinta è pulling vertices", a maiò parte di mudelli necessitanu qualchì livellu di refinamentu manuale. Quandu refine un mudellu, l'artistu traspassa viti ndividuali ind'u i x, y, o z axis per pudè finiscinu i contorni di a superficia.

Una analogia suffirenzia per rinforzu pò esse vistu in u travagliu di un scultore tradiziunale: Quandu u scultore ci travaglia, primu blocca fora e forme grandi di l'scultura, cuncintrau supra a forma generale di a so piezzu. Allora elaburà ogni regione di a scultura cù un "raschetta di raschetta" per pudè finisce a superficia è esce fori l 'infurmazioni necessarii.

Fusione un mudellu 3D hè assai simili. Ogni estru, alcuna, ciseau o subdivisione, hè tipica accumpagnata da almenu un pocu di refinzione vertex-à-vertex.

A staghjunzione di ricunniscenza pò essa cuncisione è probabilmente consu u 90% di u tempu tutale di un mudificatore passa un pezzu. Pudete dura solu trent'anni per fassi un cummerciu di vurpi, o rinfriscà una estruzione, ma ùn saria micca listu per un mudificatore per gastru l'oghje refinamentu di a topulugia di a superficia vicinu (in particulare in mudelamentu biulogicu, induve a cambiazioni di a superficia sò lisci è suttili ).

A rifinazione hè ultimu u passu chì adopende un mudellu da un travagliu in prugressu per un assetu rializatu.