Studii: Social Media Fires Up Centro di Spazii di Brain

U studiu di Harvard apri a luce à a popularità di i media

In a nova ricerca chì suggerenu chì aduprà infurmazione nantu à noi stà incruvate i centri di piacè di u nostru cervu pò spremà lumi à l'eorizzioni di l'addiction à i social media.

A ricerca hè stata capu à l'Università di Harvard è publicata sta sette traghetti in i Proceedings of the National Academy of Sciences. U studiu, guidatu da Diana Tamir, spiega una seria di cinqui esperimenti chì a squadra hà realizatu per pruvene a so ipistesi, chì hè stata chì e persone derive valur intrutìviu da cumunicà infurmazioni nantu à elli à l'altri populi.

"L'autodisignamentu era assuciatu fermamente à l'attivazione creciente in e regions di u funziunatu chì formanu u sistema di dopamine mesolìbicu, includendu u nucleus accumbens è u ventral tegmentale", u studiu di stati basati in Harvard. "Inoltre, l'individuu èranu disposti à salvà soldi per revelà annantu à l'autore".

Let's Talk About Me, Me, Me

Studi prubulari anu truvatu chì u 30 percentuale à u 40 percentuale di e cumunione di ogni ghjornu cumunicanu l'infurmazioni à l'altri populi di a nostra propria esperienza, u studiu hà dichjaratu A ricerca previa hà truvatu un percentinu maiori di ciò chì publicheghje nantu à i media suciali (finu à u 80%) hè nantu à noi stessu. I ricordi di Harvard si scupreru per vede s'ellu si pò esse perchè avemu qualchì ricumpensazione emotiva o psichica per fà.

In i so spirimintali, i circh merchants imbiancà MRI (magnetichi di resonance imaging) di scaccià i motori di i pezzi, mentre ch'elli anu datu l'scelta di parlà di elli è escote l'altri populu per ghjudicà i so pinsamenti.

Essenzialmente, truvonu chì e persone prefanu di sparte l'infurmazioni nantu à elli chì sò stati disposti à fora di u soldi per fà.

Piuttostu significativamente, forsi, anu trova ancu chì l'attu di l'autodisertura lampassi induve spazii di u core chì sò ancu attivati ​​da e piacèvuli di l'attività cum'è u ghjocu è u sessu. Quandu a ghjente amparava o ghjudicà l'altri populi, i so bè ùn hà micca chjardu in a so manera. Curiously, i circh merchante anu truvatu l'attivazione di i centri di piacè era ancu più grande quandu a ghjente li dicenu chì avianu un auditu.

Parechji studienti anu priscupatu prima chì a so media suciale puderanu liberà i chimichi in induve u cimentu di a dopamina, u listessu chimicu liberatu in u cervu di l'alcoolichi quandu anu drentu è l'additivi in ​​nicotina quand'eddi fumenanu.

Ma questu hè unu di i primi studii per pruvà di documentà l'effetti di l'autodisizzioni nantu à a química di u circhieru, sopratuttu quandu unu hè un auditu per u sparte.

Fine-tuning nostri instinti soziale

In a so cunclusioni, l'autura ci dicinu stu prughjettu di trasmettenu à l'altri pò dà capone parechje immubiliatoghji adducente è amparendu u nostru travagliu in "cumpurtamenti chì sottu sottu à a mutività extrema di a nostra spezia".

Per esempiu, utilizà i medii suciali puderanu ricumandà cù quarchi cosa simplice cum'è aiutà à forge "ligami suciale è alleanzi suciale trà e persone" o "proviziu risposti di l'altri à scopu l'autocuremu".

Se stu studiu hè correttu, u piacè daveremu di sparta di i nostri viti in i riti suciali pò aiutà à spiegà u fenomenu di l' addiction di Facebook , "chì hè basalmente hè spentu tantu tempu in Facebook chì interferiscenu cù u resto di a nostra vita. i sintomi di l'addiction di Facebook sò simile à i signori d'utilisazione di altre forma di media suciali, cum'è Twitter, Tumblr è simili.