Ricerca: HiFiMan HE-400i Planar Magnetic Headphones

HiFiMan hà criatu un gran tumultu cumu di i fanatichi di l'auriculare quand'ellu chjamava l'HE-400 originale. U HE-400, da prezzu di $ 399, era un veru audiophile pianoforte di vendita di u telefuni magnetichi per pocu più d'una varietà di giardinu, cunnessione di maghjina di auriculari dinamichi. Inoltre à un cuntrastu di assai altri magnetichi planarli, era sensitivente cumu chì puderete prughjettà cù un smartphone basu o MP3.

U HE-400 hè statu u mudellu megliu venditore in a storia di HiFiMan, ma ùn hà sappiutu è vedi un pocu magre. Quandu HiFiMan hà criatu un novu novu, assai più industriu rifinitu per i so auriculate HE-560, hà decisu à dà l'HE-400 un cambiamentu. U risultatu hè u HE-400i.

01 di 08

Una Upgrade di u Cellulite Magnetic Top-Selling di HiFiMan

Un fiancu à u focu di l'auriculari magnetichi planari HiFiMan HE-400i. Brent Butterworth

Allora ciò chì hè diffirenti di l'urigginale? Sicondu HiFiMan, u novu mudellu hè "30% ligne di l'altri disinni magnetichi planarii" - un fattu chì pari di circa u dirittu. U novu mudellu hà dinò un capelli di cumpagnie di furnisce una forza di cuntrastu superiore in tutti l'ore, cù pads made from pleather and velor.

U HiFiMan HE-400i ponu fattu un novu cunducer magneticu planar unilaterale, cuncepimentu per rinvià u basso stretchore è un megliaghju di imaghjini. Questu hè pari un bonu tempu per spiega l'espunenti magnetichi à quelli chì ùn sò micca à u malattice à a tecnulugia di l'auriculare. Un corpu dinamico cunvinziale usa ciò chì tocca à essinziunà un parlante cun una vernice di vuci - un magnetu cilindricu è un diafragma chì hè generalizatu da un kind di plastica. Un corpu magneticu pianare utilizzà un diafragma di mutazioni à quale hè stata appiccicata una traccia di fila longa. U diafragma hè circundatu di panels perversi per u pappagallo metalliche, chì sò attaccati à un magnetu. Quandu l'elettricità passa per i traccia di filatelia, u diafragma si movi versu u pane. Perchè u diafragma magneticu piananti hè più livanti cà un diafragma di dinamica cumminanti, hà tandu a pruduce più dilettante, dilicatu treble.

L'innovazione di HiFiMan era per eliminà un di i panni di u metale, perchè u diafragma hè apertu in un latu. In teoria, stu prugettu anu aumentatu l'efficienza è ancu minimizzà l'intirenza akustica di u panel di u metru.

02 di 08

HiFiMan HE-400i: Funzioni è Ergonomia

L'aurore Fatturale HiFiMan HE-400i hè chjinatu in a pianta. Brent Butterworth

• Conducteur magnétique planar unilateral
• 9.8 ft / 3 m cable distablitu cù 3.5mm plug
• Casu inclusa di almacenazione / presentazione

Ùn ci hè micca assai di una lista di funziona cù queste auriculate. Ma hè un audiu di l'audiophile disignatu per l'usu di casa, perchè ùn hè micca veramente presumitu di fà nunda solu u santu superu bonu.

U HiFiMan HE-400i ci hè un disintu d'auriculare apertu , chì significa chì quasi tuttu u sonu da u vostru ambiente si scleanu in l'auriculare. U fondu di fondu filtrà ancu filtru; ùn hè micca forte, ma puderia dissonant a qualchissia assicurata à prossima.

In quantu di cumu si fussinu in i capelli, u HE-400i pari un pocu più livanti di l'anziani HE-500 avemu pichjatu. Ma a realità cambiata in u testa. U HE-400i spremà l'ore à pars around your ear more evenly, perchè a prissioni hè megliu distribuitu. Ùn si ne sentenu micca assai cusì ci hè un sorte di monstru di liggeru annantu à a testa. Avemu i libretti l'auriculare per un ore à una striscia è ùn l'hà trottu incunificata.

U casu di presentazione hè bonu, ma avemu avutu avutu gustu di avè un casu di stilaggio Pelicanu per u HE-400i (cum'è l'Audeze offerte cù i so auricular). Unipochi di sapemu chì u sonu bellu pò salvu ancu e più vacanze disastru.

03 di 08

HiFiMan HE-400i: Performance

Produto di casque per i so auriculari di pianificà HiFiMan HE-400i. Brent Butterworth

Avemu l'appiccicatu l'HE-400 originale, ma ancu hà sappiutu gastru un extra $ 300 per l'HE-500 hà veneratu valendu i soldi. Hè l'HE-400 induve u dettaglio magneticu planar è a delicatessine. Ma per noi, u so treble più altu era troppu elevatu, è u so equilibriu tonale era troppu luminoso. U novu HE-400i hè assai ricunnisciutu è cunzirvatu, ma pò esse una decisione assai più duru in quantu d'esse passate l'extra $ 400 per l' auriculate HiFiMan HE-560 . À i nostri oreciti, l'HE-400i è l'HE-560 sò più vicinu à qualità chì l'HE-400 è HE-500.

Avemu succitatu avè intesu à esse l'"D'Yer Mak'er" di Led Zeppelin, mentre pruvà altre auriculare, perchè u sonu di sonu di ritmu di sta sintonia hè cusì singulari è chjucu. L'altru auriculare (u bonu auriculare Brainwavz S5 in-ear) ùn anu micca avutu l'uomuzu d'altru isulanu per piglià quellu percussiu di percussion, ma l'HE-400i avia tuttu u corpu per bisognu.

Aghju aghjustatu à sente. È à sente. È à sente. U HE-400i hè un soffiu à l'audizione, chì aghjuntevi esse scurdati (in parechje occasioni) chì avemu deve avè rializatu. Perdiu in a musica di i nostri canzoni testi preferiti !

Unu solu era u pneumone di rinunziu prestu quasi a perfezzione, hà amatu cusì ciò chì u HiFiMan HE-400i faciule cù voce. Ùn pudemu micca ricurdate mai d'avè à sente cusì dettu e sutilezza in a vucali di Robert Plant - in particulare u chjamatu "focu" à u mumentu. Ùn era micca sicutu ciò chì avia dettu avà prima.

Cumu si puderemu sente cada pocu di respirava, ogni sonu suttu sottu à a versione putenti di Meshell Ndegeocello di "Four Women" di Nina Simone. A so voce sonava cusì chjara, senza avè micca stimatu o esaggirati in alcuna manera. T'arrivamu sipurtati ancu a quantità distanti a guitare elettrica in u canali lacatu è a guitarra acustica in a dritta sounded. Era comu si fussiru nantu à stati siparate in l'upposti oppostu di un grande salottu di ballu, invece di vultà da i persunalizate perchè circa 1/2 inch da l'uce.

Avemu ancu avè avutu chì queste auriculate ùn sustene micca una tonica di bassu - ùn sò micca abituati cù auriculare aperti - da cunsultemu da quarchi cosa cù un sulidu sanu solu per vede se u HE-400i puderia mantene a ritmu. Prima pudemu pruvà "Ritha" da l'urganista di jazz Larousse Young's grand 1964 Blue Note Records debut, In Somethin ' . Suggeri, i bass note d'u ghjocu di Young Hammond ùn ùn sonanu bellu forte, ma in generale eranu strangulamenti cuntenti cù a qualità di u sonu - particularmente u dettu incredibbili senti in a trappula brushed. Puderemu ancu à sente à qualcunu nantu à a arrogatu murmuriatu sguardi mentre ghjucanu. Questu ùn hè pocu cumuni trà i musichi jazzi, ma ùn simu ùn hà mai avutu nutatu davanti in questa copia.

Avemu dubbiu ciò chì u HiFiMan HE-400i puderia fà cù una sintonia piscia rica, cusì ponu annantu à ZZ Top è sopratuttu cumprata, culpisce assai "Chartreuse". Avemu vistu un punteddu ghjustu suttante sottili / un'errore più bassu tremble. Ma altrimente, u sonu era straordinariu cù i guitarte, guadagnari, e voces dilata. E finu à chì ùn ci hè micca circate di u bassu, l'equilibriu tonale di u HE-400i hè stata sorpreneurmente boni per i tonelli pesci com'è questu.

Avemu avutu l'uppurtunità di paragunà l'HE-400i à u HE-560 è si facenu cuntenti à sente chì i dui fardelli sòranu simile. ùn pudemu micca dì chì u 560 si trova com'è più detallatu, ma si senti più neutru à i nostri gricchi (cù quale paria un pianu più sfrendu è più suu in u tremore di più). Puderammu pagari l'extra $ 400 per u HE-560 (chì hè ancu bellu cavallu di l'earpieces di fusta)? Saria una decisione persone per parechje.

04 di 08

HiFiMan HE-400i: Measurements

Frequency chart for the HiFiMan HE-400i with left (blue) and right (red) channels. Brent Butterworth

A carta palesa a risposta di frekwenza di u HE-400i à i canali di u latu (urdu) è i diritti (rossi). Dopu à circa 1,5 kHz, a medica hè bella, cum'è un tipicu per magnetichi plani aperti. À frequenza più freti, a risposta forti hè elevatu, chì suggerenu stu fondu u sonu soru assai luminoso.

Avemu i meditatu u realizazione di u HE-400i cun un simulatore di u fiocchià GRAS 43AG, un analista d'àudio Clio FW, un computer laptop cumu u software TrueRTA cun una interfaccia d'audio à USB M-Audio MobilePre, è un amplificatore musicale Fidelity V-Can. E misurarii sò calibrati per u punteddu di rifarenza (ERP), quasi u puntu in u spaziu induve a vostra palmata intersecca cù l'assi di u canali orvu à quandu pressu a to manu contr'à l'orella. Avemu sperimentatu cù a pusizioni di i veci di u palpitu, trasfurmassiru quarchi in u simulatore d'uvedellu / prugna, setghendu nantu à i pusizioni chì dettiru u risultu più caracteristicu. Comu a maiurità di magnetichi planica aperta, u HE-400i ùn hè micca tutte ciò chì sensible à a piazza.

05 di 08

HiFiMan HE-400i: Comparison

Comparare risposti di freccia di u HiFiMan HE-400i (blu), HiFiMan HE-560 (red), Audeze LCD-X (verde), è Oppo PM-1 (nìvuru). Brent Butterworth

Questa stampa compara risposta di freccia di u celu HiFiMan HE-400i (blu), HiFiMan HE-560 (red), Audeze LCD-X (verde), è Oppo PM-1 (nìvuru) . Tutti sò l'auriculare spugna planar, dettagli a 94 dB à 500 Hz. I so dui auriculate HiFiMan sò risposti simili, l'HE-560 chì mostra un pocu pocu bass è +2 à +5 dB più energia entre 3 è 6 kHz. E duie sordi seranu di più ammenu ca l'Audeze (chì hà un "bass bump" centrattu à 45 Hz è una risposta simplicemente sfrigata per supra 4 kHz) è l'Oppo (chì hà a risposta massima scattata).

06 di 08

HiFiMan HE-400i: Scatula Spectral

Un grafitutu spettrali di decadenza per l'auriculari piananti HiFiMan HE-400i. Brent Butterworth

Questa chart mostra una scumparsa spettrale (o cascata) plot di u HiFiMan HE-400i. Longa strisce blu indiate risonanzi significati. Questa mostra assai resonance - in veramente menu in u bassu chì avemu avutu à vedere, ma ci hè moltu resonance trà 2 è 6 kHz, è un altru forte à 12 kHz.

07 di 08

HiFiMan HE-400i: Distorsioni è più

Distorsioni armonica totali (THD) di l'auriculari HiFiMan HE-400i à 90 dBA (verde) è 100 dBA (laranje). Brent Butterworth

Questa installazione mostra a distorsioni harmonicali tutale di u HE-400i misurata à 90 è 100 dBA (cun ​​u rughju rosatu generatu da u Clio). Ancu à sti livelli assai altìssimi, a distorsioni hè casi nativa. Cumu hè stata cun magnetichi pianosa chì avemu misuratu.

Avemu macà ancu impedanza meditatu , chì era casi mortuu in altizza (à 43 ohmmi) è fasi per tutta a banda di audio. Comu esse expected for a open-back, l'isolamentu hè quasi nisunu, cù una picca attenuata sopra 2 kHz maxing out at about -8 dB. A sensibiliità misurata cù un signalu di 1 mW entre 300 Hz è 3 kHz à l'impedanza di 35 ohmulati, hè 93.3 dB. Hè abbastanza bassa cumparatu cù a maiò parte di l'altri audiò, ma l'OK pour planar magnétique. Avemu un bellu voluminu da un Apple iPod Touch .

08 di 08

HiFiMan HE-400i: Ultimate Take

A close-up of the HiFiMan HE-400i pianos auriculares planar. Brent Butterworth

Pensemu chì u HiFiMan HE-400i hè un megliu settore di fondu di l'Hè-400 in ogni modu. Oghje chì parechji oruvini prefettenu un treble più sfundate è / o un puchju extra in u bassi. Ùn ci hè micca un trattatu megliu in un audiophile headphone da l'HE-400i. Eppuru ùn hè micca una alternativa à prezzu di prezzu à un sonu di l'audiophile, u HiFiMan HE-400i hè un veru audiophile headphone through and through.