Maya Lesson 2.1: Introduzzione di l'Egetti di Modellu di Maya

01 di 05

Lecce 2: Eghjettini di Modelleria in Maya

Benvenuto à a lezioni 2!

Avà avà devi sapè cumu create un poligonu primitivu è cumincià a mudificazione di a so forma, imbattendu è pulling edges, faces è vertici.

Hè un passu à a direzione ghjusta, ma hè veramente solu una parte di a battaglia. Hè practicamente impossibile per creà un mudellu cumpletu assai di una primitiva primitiva senza alterazione à l'alma.

Per fà veramente mudificà i stampati in 3D , avemu bisognu di modificà a topulugia di u nostru mudellu aghjustendu faces è arnesi duv'è es necessamu più dittitu o cuntrollu.

Ci sò literalmente documenti di e diverse attrezzi in u canali di mudellu Maya, ma assai di elli sò solu utile in situ situ specificu. In pratica, pudete gastà u 90% di u vostru tempu cù u listessu cincu o sei cumandamenti.

Invece di pruduce ogni unica ferramenta Maya hà da offre e avè scurdatu di manera di utilizà a mità di elli, in e seguenti pezziuni avemu un ochju un pocu di e tecniche più cumune in u flussu di travagliu di u Maya.

02 di 05

Inserisce Edge Loop Tool

Cù l'inserzione Edge Loop Tool attivata, Cliccate + Arraste nantu à ogni riduce per aghjunghje una nova subdivision.

L'inserzione chjave l'aghjurnata hè probabilmente l'elementu più impurtante in u vostru mudellu di strumentu. Hè permessu di aghjunghje risoluzione addibiale à u vostru mazzinu cù a mette una divizzione ininterrompata (u loop) in qualchì locu chì specifiche.

Scurtate a vostra scena è dete un novu cubu in u travagliu.

Cù u cubu in modu di ughjettu, cullà nantu à Edite l'acciaio è selezziunate l' Inseritu Edge Loop Tool .

Cliccate da ogni muvimentu nantu à a to listessa, è una nova suddivisionu serà piazzatu perpendiculare à u bordu chì hà clicatu.

Pudete aghjunghje subdivisionsi supplementu in ogni locu in u vostru mudellu cliccendu è arrastbe nantu à ogni cantu. Maia ùn ùn "falliu" u novu loop di vurpi finu à liberà u buttone di u mouse.

U cumandru di l'inseritu cèrcanu arrustu permanece attivu finu à l'uttene pusigliatu per sughjettà l'utillita

03 di 05

Inserisce Edge Loop - Opzioni Avanzate

In a casque Inseritu Edge Loop, pudete aduprà u libruveraghju di i lochi varietà per inserisce à 10 stesi à u mumentu. Per piazzate una cima di freccia direttamente in u centru di una faccia, fate l'opzione "Numero di vantaghji" in 1.

Inseritu Edge Loop hà un altru settore di scelte chì cambienu a manera chì l'utta cumete.

Comu sempre, per accede à a casella di l'opzioni, vai ad Editei Aghjustu → Inserisce Edge Loop Tool è sceglite l'option box à u dirittu di a carta.

Per automaticamente, a Distance Relative da Edge hè sceltu, chì permette à l'utilizatori à Cliccate + Arraste un cummerciu di arretta à un locu specificu nantu à u morsa.

Pudete inserisce à deci stretchi uniformi spazjati à un tempu, scegliendu l'opzione di i loopi multilettori , è hà definitu u numeru di i loops parametri à u valore desiderate.

Pensate chì a settinge Equal Distance From Edge faria una cima in u centru di a faccia chì avete da diventà, ma ùn hè micca. Questa stazione hà in più di fà cù a forma di prufilu di u loop di l'arme à l'usu di l'utillita in pezzi più sofistici di geometria. L'autodesk hà una bona illustrazione di u cuncettu quì.

Se vulete dividinu ancu una faccia, sceglie selezziunate l' agenze di i lochi multiplicate , è stabilisce u Paràmetru di loops di numerusima à 1 .

04 di 05

Velli Beveling

L'uttellu di tannicali vi permette di split una vantaghje in parechji segmenti dividendu in una o più carichi.

L'essenza di Beata Maya essenziale permette di diminuite l'aghjettà di una cessione dividendu è expandie in una nova poligonale face.

Per una illustrazione più bella di questu cuncettu, fate un ochju à l'imaghjina prima.

Per ghjunghje stu risultatu, principià per creà un simple 1 x 1 x 1 cubu primitivu.

Andate in modalità edge and Shift + selezzione di quattru edili di u cubu. Chjamate u cumandariu bisognu per andà à Aggiungà Mesch → Cunfitturi , è u risultu d'avè pare pare u cube pictured right.

I stessi nantu à l'ogetti primitivi preditaminali sò infinitamente forti , chì hè una natura impossibile. Adding a slight bevel to edges dritti hè una manera di aghjunà realismu à un mudellu .

In u seculu dopu, discurremammu qualcunu di l'installazione supplementarii di a ferramenta Bevel.

05 di 05

A ferramenta Bevel (cuntinuata)

Pudete mudificà un cazzone sottu a tabulazione Inputs cambiant l'offset è u nùmeru di segmenti.

Ancu dopu chì una punta hè stata chiatata, Maya permette di mudificà a forma, utilizendu a pinder Impressa in u canali.

Cumentu un ughjettu è cuscini uni pochi chjachi-Maya hà avè apertendu automaticamente i paràmetri di palisangdu cumu vistu in l'imagine quì sopra. Se l'oggettendu esse elettu è avete bisognu di ripercute i paràmetri a chjave, sceglie l'ughjettu è cliccate nant'à u polBevel1 nant'à a tabulazione Inputs.

Ogni vivevule cugà un novu calevule, Maya automaticamente crea un nùmmulu di polégevule (nurmale). Sta lista cuntinua di i nudelli infurmati è chjamata storia di a custruzzioni . Molti di l'articuli di mudelma Maya creanu nodi stòrici simili in a tabulazione Inputs, chì permette di qualsiasi uggettivu esse modificatu o retrigu.

Avà hè ancu un bonu tempu per esse chjamà a funzione di sferisce, chì ghjè solu Ctrl + z (cum'è u casu in a maiò parte di pezzi di software).

A scatula più pertinenti in u node polébuliOffset è Segmenti :