Nintendo hà principiatu in una cumpagnia di Small Card Game
Nintendo, longu cunnisciutu per u cunsigliu di video ghjucadore è sempre popular entre gamers, hà una storia larga è ricca cù i radichi in u XIX seculu Giappone. L'annu era 1889 in Kyoto quandu Fusajiro Yamauchi hà iniziatu una piccula negoziata chjamata Nintendo Koppai per pruducia carti artighjanali, utilizati à ghjucà à u card game Hanafuda,
Avanzate veloce à l'anni 1970 quandu Nintendo, trasfurmatu da i ghjucati à i ghjucassi, truvò un nichnu putente in ghjocu elettroni è poi finiscinu in cunsola in e 80. Avà hè unu di i più grande pruduttori di video game in u mondu. A so prima historia cuntene i graneddi à u successu riflette.
Fusajiro Yamauchi, fundatore di Nintendo
Fusajiro Yamauchi, natu lu 22 di nuvèmmiru, 1859, era un artista è imprenditoru in Kyoto, Giappone cù a so mòglia è a figlia.
À quellu tempu - in fattu, per quasi 250 anni da 1633 - i ghjucadore di carta fù statu pruibita in u Giappone in u scopu di cummattimentu di u ghjocu illegali. À u tempu, parechji tipi di partiti di cartone sò stati sviluppati è pruvatu à u mercatu, ma dopu sò stati pruibuti ancu. Infine, un ghjocu chjamatu Hanafuda hè statu sviluppatu, utilizendu illustrazzioni in nanzu di numeri per u ghjocu. U guvernu giappunisi rilassate i so restrizioni è permettenu stu ghjocu, ma Hanafuda (chì significa "cartoni di fiori") ùn hè micca diventatu rapidamente.
Quandu pare cusì chì u ghjocu era tutte micca sminticatu, un ghjovaru impiegatu Fusajiro Yamauchi hè stata cun un novu apprizzione: elaburà un gruppu di cartoni Hanafuda cunni unicu articuli artisgianu stampati da l'scorchera di l'arbureti mitsu-mata. Yamauchi hà chjamatu a so buttrega di Hanafuda Nintendo Koppai ,
U nomu Nintendo hè statu dettu di significà "deja a furtuna à u celu" ma sta traduzzione ùn hè micca sustinute. Ma quantu putissi significari nnô nglisi, u nomu di a tenda Nintendo Koppai hè stata eventualizata per nintendo a Nintendo .
I carti Nintendo dipinciutu dipinciutu di Hanafuda eranu un pattu, è a demandà criscinu per chì Yamauchi avia tuccherà u persunale per aiutà à i carti. In u 1907, i carti di l'impresa sò assai populari, avianu bisognu à produtori di massa, è ancu cuminciò à creà cartoni d'uccidintali in addition a l'offerta Hanafuda . Quandu quandu a Cumpagnia si riunia hà da diventà u fabricatore di u ghjocu più grande di u ghjocu.
Nintendo si Face Japan & # 39; s Top Game Company
Nintendo hà prestu prestu prestu a prima cumpagnia di ghjocu in Giappone, è, in questa 40 anni, a città di Yamauchi hà sviluppatu in una corporazione maiò, è aghjunghjenu una libreria richardi di i carti originali di caccia sviluppati específicamente per Nintendo.
In u 1929, à l'età di 70, Yamauchi si ritirò, allughjà a so cumpagnia à u so rispettu di u so figliolu adoptu Sekiryo Kaneda (chì cambiò u so nome à Sekiryo Yamauchi). Per i 11 anni dopu, Yamauchi si sughjenu fora di u ghjocu di ghjocu à u so passatu in u 1940. Yamauchi ùn saparia mai chì l'affari fundatu s'hà sviluppatu per annunzià un novu terrenu per un altru tipu di jocu quattru dicennii dopu cun l' Nintendo Entertainment System .
Nintendo si face una Forze in u Mercatariu di Video Game Worldwide
U Nintendo Entertainment System hè stata in U Stati Uniti in u 1985, un avutu chì u ghjocu di a cumpagnia di ghjocu Atari hà falendu per un incontru à a so incapacità di cuntrolla i tituli senza llicenciatura, risultannu in una multidietta di ghjucatori di qualità. Nintendo dominau rapidamenti u mercatu di i video di i Stati Uniti, allibbitu u ghjocu Boy in 1989, u so primu sistema di ghjocu di buttuni, cù u Tetris famosu successu di jocu.
In u 2006, pubblicò a Nintendo Wii , chì à pocu tempu captuera a quistioni di u mercatu è diventò a console di vendetta più vende di tutti i tempi. A Nintendo Wii hè stata u primu sistema di ghjocu video di vendita di più di 10 millioni di consolazione in un annu.
Oghje, Nintendo segue a mantene una di e forze dominanti in u mercatu di u video jocu.
Ancu s'ellu ùn avissi mai vedi o sapere di video games, Fusajiro Yamauchi rivoluzioni u mercatu di i ghjurnati in Giappone. A so cumpagnia Nintendo, poi hà dettu novu 120 anni dopu.