2600 Terrori - Ghjochi di Terrori per Atari 2600, S à X

Monsters nantu à a Terra, Mari è Spaziu

In a 4 e finali parte di a nostra basa di dati di retro games di terroru per l' Atari 2600 , avemu finamente ghjunghje fin'à l'finu di l'alfabetu, cumpostu di muniti gianti nantu à a terra, mare, spaziu è in maestri di lignu cù una famiglia chì vende un sapori suspettu di carne barbecue.

Hè tuttu in Atari stile in u 2600 ghjochi di terroru, S à X

Questu hè a parte 4 di a nostra basa di basa di l'Horror Temati Atari 2600 Games.

U Monstre di U Mari

Atari 2600. commons.wikimedia.org

I Canti di mare gianti anu struitu e vele d'innuventi, è chì ghjè u amatori di u mari chì site, a vostra misión hè di distruisce tuttu a vita in questu. Floatate u vostru barcu falà è versione, cumu avete e mintu misselli à i monstrositati aquatii chì passanu, una di quale si parla hè stata tolta da Spazi Invaders . A diversità di a vita di a vita di mare, queste muntero sparali. S'ellu hè culpitu da una di e so tufuli, a vostra nave hè più di quill'altra, si sfalla.

Shark Attack (Lockjaw)

Un altru ghjocu di un horror ripping off Pac-Man hà cullizatu diamanti in un labirintu cum'è un cani di assassinu hè dinò nanzu. Ùn hè micca solu questu quì scatulà di ghjuvanu si averebbe datu a mità di l'azzione, ma ellu stessu un diamante per ellu stessu in questa tempu si mette nantu à u screnu. Ma sta finita fiend ùn sò micca a vostra sola preoccuperia. Tuttu ciò raquota sutt'acqua anu allatu Nessie, u Monstre di Loch Ness, chì u persequitassi nantu à a schermu, finu à chì u truvarè in una caverna à una di e quattru cornici di u labirintu (induve a palletica di l'energia utilizzate).

Spider Fighter

Queste arrecani creepy sò quì à cheneveru u sangue è arrobanu a vostra frutta. Eppo, invece questa arancià giganti, sò solu pruvà à arrubà u vostru fruttu. Per salvà i vostri prudutti da i frutti di u vintimiani, ti sparalli à u ghjocu chì ghjè una croce trà Galaga è Centipede .

Sssnake

Hè cum'è l'opera di l'horror, solu assai frustrante. Cum'è un gran cazador di ghjucadore, u vostru sacrificiu ogni furmagliu d'animali da i cocodelli à quella chì pare chì hè un hipopu, ma u predatu chì hà in caccia di caccia hè una grana assassina. Imagine ghjocanu centipede, ma in u centru di a pantalla in u cuntu di u fondu, è u centiptu (in questu casu una serpente giant) vene à voi da ogni uccisione. Ogni annu serebbe sparà a serpente, sparisce in duie serpi picurini (i sviluppatori sò avè pussutu cù sviati cun cuccu), perchè duvete sfughjarà tutte e pezzi di serpenti.

Texas Massage Chainsaw

Unu di i partiti più viulenti è controvertiti per l'Atari 2600 hè stata vente più vende da u bigliettu sottu chjave è chjave. Chì ùn era micca una gran sorpresa chì l'avete u Furore seguite, tagliate, fette è fendu una picciotta cù a vostra chjesezza. More »

Worm War I

Quandu i vermi assassinu giantini averebbe annantu à a vostra cità, l'unicu ciò chì pudete fà hè ghjunghjene à u so esercitu di u cisterna, gasu u sopra, e sopra ei sacchetti slime bundle di paglià. In chì sente una versione simplificata di u Riu Raid , deve di trasfurmà u vostru tanku per a cità, mentre chì avè curabilhe micca per fallu in mura o toccu unu di i vermi enormi quantu rapidamente slink their way across the screen. Avete da riflittendu sempre da a gasi di Pagoda chì passanu, o rinunzià è vede cum'è a cità hè aggradata cù più verme di più cà un cucciolo di libbra.

Xenofobia

Inspirata da l'horror / sci-fi / filmu di accionu, u ghjocu di l'arcuni di coin-op di Xenophobe entri l' avventura di l' avventura di video game, però si manca di partiti d'Alesi ufficiale, u Xenofobu creat una experiencia unica è multiplica in arcade. A schermu hè split in terza, chì permette à ogni ghjovanu à avè a so pròpia experience.

U portu Atari 2600 hè unu di i sistemi ultimi ghjucuri cummercializati in l'America di u Nordu. Mentre ùn pudia micca vicinu à appartene i scalberti graficu di gràficu gràficu chì l'accessori video arcuni è i cunsulatori di 8-bit, si trova com'è una novità divertida cum'è certe volte rializà un pocu approcciu creativi in ​​transicionarià a meccanica di u ghjocu.