1889 - A pre-storia
- Fusajiro Yamauchi funda Nintendo Koppai - una cumpagnia di ghjocu di ghjocà. Puderete per chjappà "Koppai" da u nome è diventà chjamatu Nintendo .
1917
- I fratelli Edwin Pridham è Petru L. Jensen formanu a Magnavox cumpresa, chì chjamà dinò l'invenzione di l'incipienti di l'incisore.
1936
- Fabricante Jukebox Seeburg Corporation libera u Seeburg Ray-O-Lite , un ghjocu mecànicu induve u sughjettu tira à un ànghjulu in mudellu, chì riclamava u tìtulu di primu ghjocu arcade cun un focu illuminatu.
1947 - L'età di u Discovery
- Thomas T. Goldsmith Jr. è Estle Ray Mann hà aduprà u primu ghjocu elettronicu. Utilizendu un catturariu di u tubu di raghju simulanu un missile sparendu à un destinazione pusata nantu à una retampa di screen.
1952
- Per a so tesa nantu à l'interaczione umana à l'informatica, Alexander Sandy Douglas prumove i primi grandsie di computer, incunzuti a terra in intelligenza artificiale cù u so jocu OXO (aka Noughts and Crosses) . Utilizendu un computadoru di u vacuum-tube EDSAC, un scrittore scrittu nantu à i punch cards e un cathode ray tube per visualizà i grafichi, u ghjocu permette à i pezzi sculari à cumpetenu cun un computer in un jocu di Tic-Tac-Toe .
U 1954
- Service and Games Company (SEGA) hè stata fundata è principia aduprà magliuli di pinball in Giappone.
1958
- Cum'è una manifestazione per u ghjornu di u visitore in u Laboratoriu Naziunale di Brookhaven, u capu di a Divizia di Strumentazione, Willy Higinbotham, crea Tennis per Dui, un ghjocu di dui rializaturi chì sò cumposti di un punteddu (u bulu) chì hà tombatu per andà in una linea (netta) . Ogni ghjucadore utilizate una buttula è un buttone per serve u ballu è agisce ciò chì l'angolo per pute. I dispusitivi vi mannanu un missaghju à un usu chì apre u nivellu di qualità di u sinjalu à un oscilloscopiu. U signal hè infurmatu à l'urdinatore chì angulo di traslassi u ballu.
Tennis per Dui hè spessu attribuitu com'è u primu video game, principalmente perchè hè u primu dispunibili per publicu.
- Midway Manufacturing Company abra e so porte per creà prodotti di divertimentu.
1961-1962
- MIT computer technicians, Stephen "Slug" Russell, Martin "Shag" Graetz, Wayne Witanen è parechji altri attoriali sviluppanu Spacewar! cum'è un demo per u novu PDP-1 (Ipprogramatu di Dati Processor-1) computer. U jocu jocu singulari hè custituitu di duie spazziunisti cunnisciuti com "wedge" è "pencil" chì volanu vicinu à torpedoes firing uni à l'altri. U jocu also features a background of stars and an hyperdrive that zaps your ship to a different part of the screen. Un successu à u labillu di l'informatica, u ghjocu hè prestu in paese cù mudelli futuri di l'aiutu PDP cum'è una demo. U programatore di praticà Stephen pigghia l'alcuni "slug" da i so abitudini di travagliu lentu, è parechji anni di sviluppà u ghjocu.
1966-1967
- Difficultu di cunfurmazioni Sanders Associates Ralph Baer inventa un video game per vede in una schernu di televisione. U jocu stessu compone di dui punti chì perseguanu l'altri. Cù intendenu à sviluppà a tecnulugia com'è una struzione di furmazione per l'armata, u guvernu cuntinua u fundatu u prugettu cù u segnu sicretu di u Casu Brown Project . Baer è u so squadra creanu un ghjocu di tennis per a Casella Marrone.
Ralph Baer passa per inventà numerosi inovazioni in u mercatu di videò cunsole è ancu inventà u ghjocu memoria in memoria Simon.
1969
- Rick Blomme inventa un ghjocu in Internet quandu programeghja una versione di dui jugatore di Spacewar! per PLATO, u primu sistema di puteru publicu per u tempu di puteru chì hè esse u missiavu di a rete di l'informatica è l'internet. Più u sistema di PLATO sò dui juge cume cumpetenu in Spacewar! da computer.
- Bally Technologies, Inc. una sucetà chì fabrica ghjocu di ghjochi mecànici, cum'è e macchine tragabile, cumprà Midway Manufacturing. A cumpagnia eventualmenti cambia u so nome à Bally-Midway.