Consola di ghjucazione è a Siconda Generazione

Dopu à stallà à un mercatu chjamatu Pungu cloni durante a prima generazione , a industria hà avutu a mudificazione di ricchezza in u novu ghjocu à l'annu, à liberà sistemi basati à cartulare multiplici grazzi à l'avventu di u cartulare ROM. Ùn hè solu questa nova tecnulugia ROM, creà un modu più faciule per distribuzione parechje ghjochi per u stessu sistema, permette à gràficu di maiò qualità è di memoria, sughjettu in a seconda generazione di sistemi di video game.

1976 è Fairchild Channel F - Fairchild

Wikimedia Commons

U primu sistema di cunsola rializatu creatu da Jerry Lawson è publicata da Fairchild Camera and Instrument Corporation. More »

1977 è Atari 2600 aka Atari Video Computer System (VCA) - Atari

Wikimedia Commons

U sistema storicu cchiù di Atari.

More »

1977 - RCA Studio II - RCA

Wikimedia Commons

Una cunsula hibrida strammi cunzignata chì featured cinque partiti preinstallati cum'è una cunsula dedicata è anu ancu accettata cartugrapati. U difettu era in i cuntrolli. Invece di un joystick o buttone directionale utilizate dui cuntrolli di u tecchianu cù 10 buttoni numerati chì sò fisicamenti integrati in u corpu di a cunsola.

I ghjucassi dedicatu à u RCA Studio II includenu Addition, Bowling, Doodle, Autopista è Patroni.

1977 - Sears Video Arcade - Atari

Wikimedia Commons

Basì un Atari 2600 cù un mudellu cambiamentu. Questu vinni da un accontu aberiu Atari hà fattu cù Sears per aiutà à preparà u sistema.

1977 è Bally Astrocade è Midway

Wikimedia Commons

Un raramente seen (even at launch) cartridge console è l'unicu attu di Bally per fà un sistema di video game di casa.

Un totale 46 partiti chjamati per u sistema, cumprendi Space Invaders , Galaxian e Conan the Barbarian . Hè dispunìbule ancu un cartulare di lingua informàtica BASIC per un prugrammatu simplice.

1977 è TV di Colour TV 6 - Nintendo

Wikimedia Commons

Questu sistema aranciu era u primu incantumu di Nintendo in u mercatu di cunsola in casa ùn era nunda più di un clone Pong , chì cuntene 6 variations di u ghjocu cù cunti di cuntrolli integrati in l'unità principali.

1978 - Color TV Game 15 è Nintendo

Wikimedia Commons

Un annu dopu à liberà Color TV Game 6 Nintendo hà iniziatu un sistema di seguitu, questu cun 15 variations di Pong è controller cunnessi cù l'unità principali da un cordone invece di integrazione in u corpu principalu di a cunsola.

1978 - Color TV Racing 112 è Nintendo

Wikimedia Commons

A primu accessu in Nintendo's Color TV line chì ùn era micca un clonu di Pong . Invece di sta cunsulari appartene un ghjocu di cumbattiti citatinu cun cuntaculu in u controlle di u viulente.

1978 - VC 4000 è parechji fabricatori

Wikimedia Commons

Un sistema di cunsuma di cartuccia basatu in Europa da numerosi fabbricatori. I controllers inclusi un joystick, dui buttuna di u focu è un teclado cù 12 chjavi.

1978 - Magnavox Odyssey² - Philips

Wikimedia Commons

Dopu chì Philips hà compru Magnavox allora a liberazione di a ghjeneru generazione di Odyssey consoles. Un sistema basatu à cartuccia l'Odissea è² ùn anu vistutu micca solu joysticks, ma u teclatu integrate à a unità principali. Questa interfaccia unica hè stata utilizata per aghjunghje nomi à ghjunghje ghjustizia, cunfigurendu l'opzioni di ghjocu è ancu avè permette chì i ghjucatori prugramanu u ghjurnale simplici di jocu

1979 è u Canali F System II - Fairchild

Wikimedia Commons

Una versione rediginata di u Canuche di Fairchild F disfrazita com un novu sistema. A unità era più chjucu, hà stallatu un slot di consola frontal, è à u cuntrariu di u Canali F, hà avutu i cuntrolli di cunnessione cù u sistema.

1979 - Colour TV Game Block Breaker - Nintendo

Wikimedia Commons

U sicondu u primu libbru di u Pong in a prima linea di consolazione dedicada di Nintendo era un portu di u so arcuni hit Block Breaker , chì ghjè una versione riworku di Atari's arcade hit Breakout .

1979 - APF Imagination Machine - APF

Wikimedia Commons

Un cartulare video game console chì hè stata cun add-on, chì vultò u sistema in un equipatu domiciliu full-on cumpratu cù un teclatu è cassette-tape drive. Un predecessore à u Commodore 64 , questu questu l'APF Imagination Machine hè u primu computer di bassu costu chì hà cunnessu cù un teleu regulare.

Sfortunatamente ùn era micca solu se un video game console cum'è solu 15 tìtuli sò stati liberati.

1979 - Microvision - Milton Bradley

Wikimedia Commons

U primu sistema di u ghjocu à a carta offruti un telebisu LCD in u celu è nìvuru cù gràfiche graficu simplice è i cartucherii longu di scambi intercanviali. Por desgracia, ùn eranu micca bè è a maiò parte di l'unità sò ghjunti à e st'arti chjappi, è quelli chì ùn spiravanu pocu quandu s'utilice. Hè summamente raru di truvà un mudellu di travagliu oghje.

U mutivu di Miccavisione ùn hè micca sminticatu in l'annali di a storia di video ghjucà hè quellu u primu ghjucadore ufficiale Start Trek licenziale, Star Trek Phaser Strike .

1979 - Bandai Super Vision 8000 - Bandai

Wikimedia Commons

Bandai avia salta in u ghjocu di video game durante a prima generazione cù una seria di cloni generichi di Pong finu à a liberazione di sta cunsetta basata nantu à cartuccia cù setti ghjoculi è cuntrolli di cuntrolli chì sportanu un teclado è u discu direccional à a basa.

1980 - Computer TV Game - Nintendo

WikimediaCommons

U libru final in a linea di Nintendo di u televisione di u Culore TV consolazione dedicata, questu un portu di u primu ghjocu video di Nintendo, Othello.

1980 - Game and Watch - Nintendo

Wikimedia Commons

A storia chì facenu a linea di LCD di i telefonii in autumàticu, un precursore di Game Boy è Nintendo DS , è un mostru hit in u so ghjornu. Creatu da Gunpei Yokoi, inventore di Game Boy, ogni Game & Watch contained a single LCD game with limited graphics and controls in push-button.

1980 - Intellivision - Mattel

Wikimedia Commons

Pariggi à l' Arari 2600 è Colecovision , l'Intellivision hè unu di i consoles di vendita più venduti di a seconda generazione di cunsiglii di video game.

Li cuntrolli sportaru un tecituatu numariu è i primi da cumprendi una forma di disporazione in u padu chì permette 16 indicazioni. Era ancu a prima consola di 16-bit è a prima cunsola per sparisce una voce umana sintetizata durante u ghjocu. L'audio superiore di Intellevision hè unu di i so punti di vendita.