Analisis de software - Moment of Inspiration (MoI)

Qualchidume First Impressions with Triple Squid's MoI Modeler

Aghju aghju usatu Maya cum'è a mo primariu in 3D perchè longa ch'e aghju fattu esse 3D. Cum'è qualsiasi pezzi di software, Maya hà a so parte di forziunità è debulezza, ma ùn sò micca cunfortu utilizendu è ùn mi ùn vi ne vogliu trasladassi à un pezzu differenti in qualchì tempu.

Ancu s'ellu ùn puderà esse una stata di mudeli più effittivu, stata per esse, cum'è Modu o ancu 3DS Max, scelta per amparà un novu pacchetta ghjuchjata hè un ingaghjamentu assai grande.

Tuttavia ...

Ci hè ancu uni pochi di paesi "ligne" in 3D da quì, è assai di elli sò abbastanza simplice chì sò capaci à sapè in un pocu sessione. Aghju decisu postu ch'e aghju limitatu à mè à Maya tutti quelli anni, pò esse diverti per pruvà un poccu di e solu solu mudelma per vede cumu si compara cun un anticu mudellu.

Per a prima prima aventura, bastava à pruvà a mudificazione di u Triple Squid Software di u MoI (Moment of Inspiration), chì hè posizionatu com un utile di utilitate intruduble per NURBS.

01 di 04

Prima Impressions

Hinterhaus Productions / GettyImages

Aghju avutu una disgrazia tendenza à evità a NURBS mudelma in Maya cum'è quandu possu, per quandu era preoccupatu chì trasfurmà à un pezzu di software, cum'è Mo, sarete un difficult adjust to make.

Quite contru u mo, grazzi à l'interfira cusì cusì dilicata di u MoI, hà finutu stà trance bona, è l'sperienza sperienzau hà datu un pocu di trucchi di flussu di travagliu chì puderebbenu puderà purtari à mè in Maya.

L'esperienza di l'usu MoI hè mortu simplice. Ci hè assai pocu menù à scavà, è tuttu ciò chì deve esse produttu hè accessibule da un pannellu d'interfaccia unica. A navigazione hè casi idèntica à u schema alt-centricu di Maya, cusì tutti i cose cunziddi chì u software hè sorprenente solu per saltà.

Ci hè trè video tutorials in a documentazione MoI, chì furnisce una scelta bona assai di u prugramma di l'uttellu è a metodolugia, è aghju pudendu travaglià cun elli cù pocu prublemi.

Quandu mi partinu à travaglià nantu à un prughjettu stand alone, hà scontru in un pocu frustrazziunità-mudelma cù e curve dumandate un pensamentu assai diversu da u mudellu di poly-mudelai, è ci era definitamente un pocu di un periudu di l'ajustu prima ch'e pudia "crede" cum'è un mudificatori NURBS. Obviously, un novu à 3D di mudelazione probabili ùn avete micca stu prublema.

02 di 04

Speed


Comu dissi prima, aghju attraversu i prughjetta tutoriale veramente rapidamente, ma ùn era chiatatu senza cessationi cum'è inizenu dinò in u mo stessu.

À un puntu era pruvatu di mudificà una forma cilindrica chì avissi statu pocu triviale in un mudellu di poligonu, è finiscinu piglià vicinu à vinti minuti per avè u risultatu ch'e andava per duvutu per certi difficultà cù l'arma di chenu.

In ogni casu, quandu pensu à pensà à u polu di u flussu poligonal è di i booleani pudia mudificà quelli formi chì avianu pigliatu assai, assai più longu per ottene in Maya.

L'operatore booleà sò qualcosa chì ùn aghju mai avutu toccu assai, perchè u sistema di Maya ùn sò micca a vostra topulugia avutri favuri. In MoI induve u flussu di u bordu ùn hè micca veramente un mperu, travaglia senza perfezione è cumbinati cun un exportador d'ultima .OBJ sò definitumente una di e maiò forza.

Dopu qualchì ora in MoI vi ghjunghje viaghjate prestu cù forme chì averebbe ùn avete micca cunsideratu in un mudellu di mudelli chì hè fantastichi. I amate assai amatu chì utilizava a booleani differenza per cut formi fora di una forma più grande è hà avutu una splutazione di spirimintari cù a tecnica.

03 di 04

Ripaciri


Non troppu, assai. Aviu avutu qualchi maghjica cù l'ordine di chambord è u filet, chì ùn hè micca veramente nudda di l'ordinariu cum'è qualchissia chì hè utilizzatu à a funnali quantità maligna di Maya, ma figu in un modellatore basatu NURBS l'uttichi seranu più difficiuli di rumpia.

Si vulia à scopre, mi u mo prublema pussibule era u traduzzione di u MoI, scala è funziunate, chì aghju trovu è chjucu è cunfunditu. Preferite l'avvicinamentu di u Maya per a manipulazione d'ogetti , ma questu puderia esse facilmente una situazione "vichiri l'immubiliarii", induve sò listessa solu una manera di pensà chì hè dura per aghjà à un novu metodo.

04 di 04

Pensei Finali


Questa hè un pezzu fantasticu di software chì si ponu principianti suntanu è esse pruduttivu quasi subitu. Dopu qualchì dui o trè sessione, puderia vene cun quattru mudelli chì eru bè cuntentu, è pensu à cuntinuà à pruvà spirimintà cù u software.

U prezzu hè quasi un terzu di Rhino 3D (chì fù sviluppatu da a stessa persona), è hè probabilmente u puntu di comparatione di u Mei. Hè una bona sustituzzioni di alcuna cumpagnia chì hè solu bisognu di funziunalità CAD basta senza assai campane è murmi.

Maya hà avè un bonu cumpagnu di strumentu NURBS abbastanza robusta, perchè s'ellu ùn aghjunghje assai attaccatu à u mudellu booleano, ùn aghju micca vedutu avè necessariu una solu solu solu cum'è MoI. In ogni modu, u prugrammu hè perfetta per l'utilizatori di Cinema4D, chì ùn anu micca accessu à qualsiasi funziunalità NURBS integrati è l'esporatori di uMi .OBJ hè assai maravigghiusu, chì face faci incredibile faciule per fà e vostre mudelli MoI in un pruprietariu propriu.

Sò veramente cuntentu, decisu di piglià MoI per un test drive. Mi sentu manera più còmode facendo un mudellu di a superficia, aghju avutu pocu ghjorni fà. Iu sempri stuck in poligonu / flussu di worku di divisionu perchè hè cum'è averia insignonu, ma ùn aghju vede spazii in u mo flussu di traballu induve un accorsu di stilisticu MoI puderia veramente aiutà esse più efficeur.

Perchè qualcunu di novu à u modellu 3D, hè questu un grande postu per cumincià à pruvà spirimintarisi, sopratuttu si avete interessatu à u modellu di l'automòggziu o di u pruduttu di u produttu, è chì duverà doppiu se pensate chì voi vulete appruntà Rhino (o ancu Solidworks) qualcuno a strada.