Maya Lesson 2.3: Combinà l'uggetti è l'incantu

01 di 05

A Tool Bridge

Aduprate a Tool Bridge per aghjunghjia lattice contru oggetti.

Ponte hè un modu cusì à cunghjuntà di dui pedichi di geometria è si usa abbastanza in contornu di mudellu per cumpagnie spazii trà l'armani. Avemu da principià cù un esemplariu assai simplice.

Poveri dui cubi in u vostru scena (sguassate tuttu ciò per derrota di u trastocale, se vulete) è traduce unu d'elli nantu à l' assi x o z per a mette spaziu trà i dui cubbi.

A funzione di u ponte ùn pò esse usata in dui uggetti separati, cusì per pudè usà l'utillità, avemu bisognu di unificà e duie cubbi per chì Maya ci ricunnosce com un articulu unicu.

Sceglite i dui cubbi è andate à MetsCummindu .

Quandu fate clicchendu un cubu, tutti quelli nantu à u puntuale sò un ognunu.

L'operazione di u ponte pò esse usata à uniscendu dui o più vilidi o carichi. Per queste sempru asempiu, selezziunate i riti internu di i cubi (chiddi chì si face unu à l'altru).

Va a MeshPonte .

U risultatu duverà guardà più o menu cum'è l'imagine quì sopra. A me strada di u me propiu pianu hè stituitu per chì una sola suddivisioni hè automaticamente in u spaziu, ma crede chì u valore predeterminatu ghjè in veramente 5 suddivisioni. Questu pò mudificà in a casella di l'opere di l'uttellu, o in a storia di a custruzzione sottu a tabulazione di u cuntenutu.

02 di 05

Mesh → Fill Hole

Aduprate a mutazione → Fill Hole funzione per certe voce in una mura.

In u corsu di u prucessu di mudelamentu, ci pò esse tanti casi esistenu induve esse bisognu à chjudarà ciclichi chì sò sviluppati in u vostru mazzetta . Eppuru ùn sò parechji manere di ottene quì, u cumandamentu di cumpagnie d'accogliu hè una solu cliccella.

Sceglite alcuna faccia nantu à a geomitria in a vostra scena è sguassate.

Per cumpagnie u burulu, vai in u modu di scelta è fate un doppiu chjaru nantu à unu di e fruntieri per selezziunà u rimmu tutale.

Cù i arnesi seleziuti, andate finu à MeshFill Hole è una nova face si apprise in u distisu.

Simple com'è questu.

03 di 05

Filling Complex Holes

A puntata di cilindru sò un esempiu quale hè spessu necessariu di mudificà a topulugia per una megliutazione.

Hè abbastanza rara chì un burcu sarà simplice com'è un spaziu fundamentale di quattru parti. In a maiò parte di i casi, a situazione implicarà un pocu di più cumplessità.

Sceglite a vostra scena è creanu un novu cilindru primittivu cù i paràmetuli predeterminati. Fighjate a caghutatura di u cilindru (o endcap ), è avete bisognu chì tutti i carritteri sò triangulati à un viertu cintrali.

E faciti triangulari (in particulare in tappeti di cilindru) anu una tendenza à causà pinzelle unsightly quan un muru hè allisatu, sdividitu, o purtatu in un esercitu di scultificazione di terzu in Zbrush.

Cumpilation cylinder endcaps hè obligatu di rilurisce a topulugia per chì a geomitria si suddividi più favurevuli.

Camina in modu face è sguassate tutti i carichi superiori in u cilindru. Avete bisogna abbandunatu cù un bracciale perchè chì u endcap sò stati.

Per cumpagnie l'aghjustatu, duppia cliccà per selezziunate i doce bordi di fruntiera è utilizate a MallaFill Hole cumanda cum'è noi avemu fattu prima.

U prublema solu, bè?

Solu micca. E faciti triangulari ùn sò micca disposti, avemu da evitari tutti u più pussibuli, ma à a fine di u ghjornu se ne duvemu cun una ou duie ùn sò micca a fine di u mondu. In ogni modu, i carichi cù più di quattru arene ( n-gons chì sò cumunimenti chjamati) avissiru evitu cum'è a pesta, è sfortunatamenti u nostru cilindru hà avà un n-gon nessu 12.

Veju ciò chì pudemu fà per piglià cura.

04 di 05

Split Polygon Tool

Utilizà a Spigrazione Polygone Tool per dividisce un "n-gon" in carchi più chjuchi.

Per rimediarà a situazione, uttene aduprà a split polygon tool per subitu subdivide a nostra faccia di 12 faciti ancu in quads.

Cù u cilindru in u modu di ughjettu, andate versu Edità ArameSpigulu Polygon Tool .

U nostru scopu hè di scunnià a faccia di 12 facchini in quads di quattru parti, creendu eddi novi trà e verticuli existenti. Per creà una nova freccia, fate clic à u distinudu di u bordu è (mantendu sempre uguassatu u buttone di u mouse) arraggiusa u cursu versu u virselamentu iniziale. U cursore hè stallatu à u vertu.

Scaricate a stessa azzjoni nantu à u verghjtu direttamente in u prima di u primu è parechje cusì vene, dividendu a faccia in dui semi.

Per finalizà a punta, aghjunghje nantu à u teclatu. U vostru cilindru avarà avà cusì face l'image quì sopra.

Nota: Un aranciu hè mai finalizatu finu à chì tombà l'ingressu chjave. Sè vo avete clicatu in un terzu (o quartu, quintu, seimu, etc.) senza prima prima cliccà, u risultatu saranu una serie d'arghjitivi chì cunghjuntanu a seccuità di i vertichi. In questu l'esempiu, vulete aghjunghje l'arghjintinu un per unu.

05 di 05

Split Polygon Tool (Continuazione)

Utilizate a Spigulu Polygon Tool per continuà a split endcap. I nostri villi sò sotturùpuli in u laranitu.

Utilice l'uttaeddru à split polygon à continuà diventendu l'end-cap di cilindru, seguità à a securite di u seculu dopu indicatu.

Prima, postu una freccia perpendiculare à quella chì creatu in u passatu pràticu. Ùn avete bisognu di cliccà in a cimi cintrali, solu l'iniziu è a fini. Un vertex se creà automaticamente in a interszione cintrali.

Avà, si seguiteghja cunnettevuli verticali diagonalmenti, a geomitrìa resultanti seranu esattu da quì u nostru capellu endemica, chì scunfani ultimamente u scopu di ricustruisce a topulugia .

Invece, aghjustemu un paru di arnesi paralleli, cum'è quelli dimustrati in u passu dui. Ricurdate di presse dopu apre a postu ogni edge.

À questu puntu, u nostru capu hè "quadded out". Parenti, anu realizatu a vostra prima modificazione di topologia di scala larga (e relativamente), è hà amparatu un pocu di cumu per trattà di cilindri beni! Ricurdativi, se pensa di utilizà questu mudellu in un prughjettu, avaristi probabilmente vulete quad à l'altre endcap.