Maya Lesson 1.4: Manipulazione di l'Ughjetti

01 di 05

Studi di Manipulation di l'ughjettu

Icona di ricerca di l'utile di Maya à u latu di l'interfaccia d'utilizatore.

Cusì avà sapete cumu fà un oghjettu in u vostru scena è mudificà parechji i so attributi basi. Scopre parechji di i modi chì pudemu cambià a so pusizioni in u spaziu. Ci sò 3 formasi basi di manipulazione di l'ughjetti in ogni appricazzioni 3D -translate (o movimenti), scala, è rotate.

Evidinimenti, chisti sò tutti l'operazioni chì si parranu relativamente sproporativi, ma aghju pigghiate un pocu di i cunferenzi tecnichi.

Ci hè dui modi diffirenti di crià a traduzzione, scala è ghjustu l'attrezzi:

Cù un ughjettu seleccionatu, utilizate e seguenti funkee per accede à l'articuli di traduzzione, di rotà è di scala di Maya:

Traduce - w .
Rotate - e .
Scale - r .

Per sorte di alcuna utensili, accede à u ritornu à u modellu di scelta.

02 di 05

Traduce (Move)

Près (w) per accede à a traduzzione in Maya.

Sceglite u ghjocu creatu è aghjunghje u chjavanu chjamà a traduction.

Quandu avete accede à l'utillità, un manicu di cuntrollu serà appare à u puntu di pivot centrale di l'ughjettu, cù trè arcu nantu à l' assi X, Y è Z.

Per mudullà u vostru oghjettu fora di l'urìgine, fate clicchendu qualchissia di e freti è arraggiò l'ughjettu in quellu assi. Cliccate nant'à u puntu di a freccia o in u zafranu disturbe u muvimentu in l'assi chì rapprisenta, perchè solu se vulete muvianu u vostru oggettu verticamenti, fate clicu nudda parte di a freccia verticale è u vostru oggettu serà ristretta à u muvimentu verticu.

Se vulete traduverà l'ughjettu senza movimentu limità à un unisimu, clichendu in u quadru amarulu à u centru di l'arnesge per permettà a traduzzione gratuïta. Quandu si movia un ughjettu nantu à diversi assi, hè spécialment benèvile per cambià in una di i vostri camerani orthografiche (cliccando in spacebar , in casu avè scurdatu) per più cuntrollu.

03 di 05

Scale

L'accessu à l'aghjurnà di Maya aghjusta (r) nantu à u tecmaticu.

L'utilità scala di funzioni quasi stata cum'è a tradizione traduzzione.

Per scala in ogni assi, simpricimenti chjappà è trasfurmà a casella (rossa, blu, o verde) chì currisponde à l'assi chì vulete manipule.

Per scala l'ogettu à l'urganisazione (in ogni modu à l'assi), cliccate è arrabbià a casella situata à u centru di l'utile. Simple com'è questu!

04 di 05

Rotate

Scelta l'aghjurnare di Maya cu l'accumpagnamentu (e) keyboard hotkey.

Rotate

Comu pudete vede, l'uttavira di rotazione si prisenta è opera un pruduttu diffarenti da e traduzzione è e scalminati.

Comu a traduzzione è scala, pudete stabilisce a rotazione à un unicu punti clichendu è trasfurmà quellu di e trè internhe anings (rouge, verdi, blu) visibili nantu à l'utillità.

Pudete spustà liberamente l'ughjettu nantu à l'ultimi assi, simule chè cliccate è arrastbe in l'intramasi trà l'aneddu, in ogni casu, sò cunsideratu assai più cuntrollu rottighjatu un ughjettu un ardore à u mumentu.

Finalmente, cliccu è arrampicannu annantu à l'annu esterno (amarillo), pudete rotà un ughjettu perpendicular à a càmera.

Cù rotazione, ci sò parechje quandu un pocu di più cuntrollu hè necessariu - in a pagina dopu seguiteremu a manera chì pudemu usà a canna di canali per a manipulazione precisa di l'ughjettu.

05 di 05

Utilizà u Canulu di u Canulu per a precisione

Aduprà a canna di u canali di Maya per rinvià rinabilita un ughjettu o aghjusta a so scala, rotazione, è x, y, coordenées z.

In più di l'arnesi di manipulatori chì avemu fattu esse introduttu, pudete ancu traduzzione, scala è rotà i vostri mudelli cù valuri numericu precisi in a canna di canali.

U canali sò situatu in a secciona ghjustu righjunali di l'interfaccia è funziunalità cumu a cumpreta di a Inserzione chì avemu introduttu in a lione 1.3.

Ci hè un pocu di stanzi chì i valori numerichi ponu esse utili:

Cum'è a tabulazione di u postu, i valori sò signalati manualmente o usendu u cliccatu + un manicu di u cursu di u cursu attruvamu prima.

Finalmente, a canna di u canali pò esse utilizatu per rinvià i nome di qualcunu alcunu in u vostru scena, inclusi mudelli, camere, luci, o curbe. Hè una idea bona di ottene in a pratica di nome di i vostri objet per una megliu organizzazioni.

Trascise à a Lección 1,5: Cliccate quì per trasfiriu à a lezioni prublema, induve discurbe da i scelta di cumpunente (faces, bordi, è vertichi).