A Vita di Jack Tramiel Part 4 - A Cumpagnia di Atari Commodore

Questu hè Parti 4 in una 4 parte biografia di Commodore fundador Jack Tramiel.

Dopu rimette da esse furzatu da Commodore , a Cumpagnia chì hà fundatu è integrata in un imperu, Jack Tramiel era issa u patrone di Atari , cù prughjetti di esse u primu à liberà un computer di 32 belli. In i tentazioni di mantene a so stufa nantu à u mercatu, Commodore hà cumpratu Amiga è si culloca in contru à l'ex-propiu in una razza per esse u primu à righjunghjini l'età di l'informatica di 32 belli.

Tramiel Turnes the Tables

Per pruvà à diminuite a liberazione di l'informazione vinutrice di Tramiel, Commodore cuspede à trè di l'ingignanti principali chì abbandunate à u travagliu cù u so vechju capu, avvistu chì stole a tecnulugia di u Commodore è u purtonu à Tramiel.

Ùn avianu a so cumpagnia di l'anziani, o a so squadra, Tramiel hà scupertu l'affari di Amiga cù Atari, è sapendu chì u Commodoro issa era Amiga, u cuntraai à pruvene per danni è viulentanu l'accordu Amiga.

A corti di battaglia cuntinuava annantu à l'annu, è finu à tempu, e dui imprese chjamavani i so cumpagni di 32 -biti - Atari ST è Amiga Computer.

Eventualmente, a demanda hè stata rimintava fora di u tribunale, è com'è parte di u settore Commodore ristau u so prucessu longu in contru i so anziani engineers chì avà travaglia à Atari.

In l'annu à l'Atari è Commodore hà avutu una battaghju veramente cummerciale nantu à u mercatu, ma duranti stu piu tempu Apple è Microsoft anu pigliatu un fortificu nantu à l'industria di l'informatica è anu parturitu pocu spaziu per a cuncurrenza.

L'End of Commodore è Atari?

A fine, Commodore hà scrittu per fallu in u 1994 cù i so assi split up. Oghje Amiga è Commodore sò pussidìanu di dui entità separati chì avemu vistu un pocu di risurrizzioni grazia à a nostalgia è u nomu valuru di ricunniscenza.

Doppu di cessà fora di u mercatu di computer, Atari hà vistu un pocu più vita cù u liberu di l'Atari 7800 console è ripakkulatu u so sistema più populari cum'è Atari 2600 Jr.

Tramiel Nintendo

1989 Atari si andò in fronte à Nintendo in u mercatu di videoccupata di u mercatu liberando u Atari Lynx, un sistema di 8-bit di cor, chì invechja a tecnulugia di chip da Commodore a propiu MOS Technology. Mentri l'Atari Lynx hè supiriore à u Gamble Boy in parechji manere, è hà liberatu u stessu annu, ùn pudia micca rimettutu u ricunnisciutu di a marca di Nintendo è i so franchises grandi, cum'è Super Mario Bros , Donkey Kong è Tetris .

Atari hà pruvatu à dumandanu à pricà Nintendo per l'usu di l'attuali monopolicu di forza ind'u bigliettu per impunite i pruduttori di Nintendo nantu à i cuncurrenti, è mentri Nintendo era dopu truvatu culpabilie di tariffatura di prezzu è ricusendu di vende i so prudutti à i clienti chì anu vende ancu i pruduttori, Atari inevitabbilamenti perdiu u so pretesta .

In un tentativu finali di riacquà l'antica Atari cunsola in cunsoru gloria, in 1993 sottu u prugettu di a famiglia di Tramiel, Atari pubblicò a so finali video game console, l'Atari Jaguar. U Jaguar hè u primu 64 consigliu ghjocu di casa è cunsigliu assai più putente chì qualsiasi l'altru sistema di ghjocu video in u mercatu.

Mentre chì u Jaguar hè stata critica è hà avutu una fiducia base di fanàticu hardcore, hà alliberatu à un mercatu inundatu chì compite micca solu a Sega Genesis è Super Nintendo, ma ancu a Sony PlayStation , Sega Saturn, è 3DO. A fine, u Jaguar hè statu un fallimentu cummerciale.

Ancu u mancamentu di u Lynx è Jaguar, Atari era sempre fine finanziamenti sottu Strunziu di Tramiel, però, Tramiel hà fatta di l'industria di cunsola in casa è senza altri sistemi à l'orizzonte, decide di vende l'affari in una fusione inversa cù u hard drive fabricatore JT Storage. A fusione era a Cumpagnia JTS Corporation, di quale Jack Tramiel hà questu nantu à a Directiva.

Mai Spentu

Mentre running Atari, in u 1993 Tramiel aiutò co-fundatu u Museu di l'Holocaust Memoriale in Washington, DC, è continuò à intervene attivamente in u museu dopu a so retirement di l'industria di l'informatica.

Quandu, Vernon Tott, unu di i suldati americani chì aiutau à liberà Tramiel da l'horrorsi di u Campu di Concentrazione d'Ahlem fallevanu in u 2005 da u Cancer, Jack Tramiel rendi tributu à Tott da gravure in u Muro di Memorial " A Vernon W. Tott, My Liberator è Eru . "

In una entrevista cù NPR Tramiel spiegatu "Ci aghju da esse sicurità chì questu omu serà da ricordu di ciò chì hà fattu. A so famiglia puderebbe sapè chì ellu hè per noi, un eroi. Hè u mo anghjulu".

A famiglia di Tramel hè issa solu da a industria di l'informatica, in u mumentu pussede un immubiliare è l'accetta d'accadimentu Tramiel Capital, Inc.

U 8 di aprili di u 2012, Jack Tramiel falleu à l'età di 83, u dettu unu unu di u più grande video game è l'legatu di l'informatica di tutti i tempi.